Dorlp

DJ - Sjælland ?

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du er velkommen til at indhente et tilbud fra os. Vi har spillet i Herthadalen flere gange og har meget omfattende erfaring i at spille til bryllupsfester, herunder også dinnermusik og underlægningsmusik til de festsange gæsterne kommer med. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde ham i 4 timer for 10.000 kr. Han kommer fra Århus, hvilket ikke står på siden, så det vidste vi ikke, men skulle ikke betale ekstra for at få ham over... Han var simpelthen så behagelig at have med at gøre og alle pengene værd. Og Maiken som stod for kontakten var bare en drøm at have med at gøre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

10.000 det virker dyrt. Vi havde DJ fra klokken 18- 04 for 5.500kr og der blev også danset til det sidste ;-)

Også min umiddelbare reaktion. Vi ligger på nogenlunde det samme som det niveau du nævner for det vi kalder ubegrænset spilletid i op til 12 timer. Selvfølgelig lidt højere når der skal forceres broer og køres langt. Lige 7-9-13 som ovenstående vedrører spillede jeg vel godt 11 timer helt ovre på Bornholm og jeg mener at kunne huske at vores pris lå på ca. 9.000 kr. Når det så er sagt så tager jeg hatten af for folk som betaler for det de gerne vil have og prioriterer musikken. :lol:Min fornemmelse her er at der er blevet booket gennem et bureau o.l. eller også har datoen haft en betydning for mig bekendt tager Peter normalt ikke selv 10.000 kr. for at spille i 4 timer selvom det er på Sjælland. Det er der vist slet ikke nogle fra vores fælles "netværk" af erfarne DJ's der gør. :lol: Det vigtigste er så at kunden er tilfreds og føler at have fået valuta for pengene.

0

Del dette indlæg

Det var pokkers. Jeg kan se den er gået ind 7-9-13 Dvs. den uge hvor vi var på Bornholm og jeg kan heller ikke lige se at den er besvaret, Når det så er sagt så kan man, også overbossen, nogle gange godt "miste sutten" for at bruge hendes eget udtryk og så presser jeg på men ved også at der er en familiefred at tage hensyn til. Jeg skal have talt med hende om at ændre vores mailsystem så det bliver mere overskueligt men skal lige finde rette tidspunkt at lufte den på.

Jeg kender ikke 123disko specielt godt men jeg ved at det er et forholdsvist ungt firma og at de er fra Esbjerg !. Om det lige er tilfældet her skal jeg ikke kunne sige men det er velkendt at der er nogle firmaer i branchen som ukritisk tager jobs ind i hele landet og når der så er tale om en anden landsdel så finder man bare en DJ på de kanter til at tage opgaven. Det ses desværre også ofte at det er noget som sker blot 2-3 uger før festen.

Det er altid en god ide at undersøge hvem man får som DJ på forhånd.

0

Del dette indlæg

123 disko har fortalt os at de er et firma der består af mange DJs. Hvad jeg har kunnet læse på trust pilot og andre steder er der kun gode anmeldelser, så det satser vi på. Desuden var det bevidst at vi valgte et firma der var stykket sådan sammen, i tilfælde af sygdom fra den enkelte DJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke I går galt i byen med dem. :lol: Stort set alle seriøse DJ's i dag er helgarderet i tilfælde af sygdom. Enten i form af at man som vi og ovenstående har flere Dj's i firmaet eller via et godt netværk af kolleger som man kender og kan trække på i akutte nødsituationer, om det så er sygdom, udstyr der går ned, punktering eller lignende.

0

Del dette indlæg

Diskobil - vi har heller aldrig fået en bekræftelse på at vores depositum er gået ind og har skrevet mail og rykket for svar for lang tid siden, som heller ikke er blevet svaret på. Regner bestemt med vi har en aftale, men en bekræftelse på, at end penge er røget det rigtige sted hen, ville være meget rart:)

Så det virker lidt som om, der er noget, der ikke fungerer så godt med jeres mail system (nu synes jeg bare, manglende svar er blevet nævnt flere gange).

0

Del dette indlæg

Jeg er fuldstændig enig. Vores mailsystem fungerer fint. Det samme med vores kalendersystem. Vi har selvfølgelig en aftale og I står i kalenderen til den 30/8 med alle oplysninger. Det er organiseringen af forespørgsler i mapper der skal ændres så det bliver mere overskueligt. Som jeg også skrev til Musling i går så vil jeg bruge episoder som disse til at få overbevist bossen om at det skal ændres. Jeg skal lige have fulgt op på det med depositum.

0

Del dette indlæg

Det skal siges at vi synes han var alle 10.000 kr værd. Og det kommer vel an på hvem man er, hvorvidt man synes 10.000 kr er dyrt.... Vi synes han var alle pengene værd... Og gjorde gerne det hele om igen for de samme penge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer