Hnissen

Morgengave på dagen

13 indlæg i dette emne

Jeg tillod mig at vedhæfte et par øreringe som jeg ønskede mig i morgengave af min H2B -

dem syntes han heldigvis var SMUKKE og ville gerne give mig dem som før-morgengave, så jeg kunne bære dem til vores bryllup og så finde en anden morgengave til mig som jeg ikke skal vide hvad er :loveshower:

Åh, hvor er han dejlig!

MAGIC øreringe fra Georg Jensen:

post-68624-0-96874700-1384089766_thumb.p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, dem elsker jeg! Fik dem i jule-/årsdagsgave sidste år :biggrin: Fik den matchende halskæde i 25 års fødseldagsgave af mine forældre. Regner også med at skulle have de to ting på på dagen :loveflag: Har du set nogle af de andre ting i serien? Bla. findes der en fantastisk smuk ring, som jeg går og plager om i øjeblikket :rolleyes: Håber sådan på at få den i morgengave :)

1

Del dette indlæg

Wauw, en mand du har dig. De er amazing!!! Jeg har også sukket efter dem, blot en anden farve variant :a1221:

Man kan vel ikke lokke dig til at tage et billede af på? Jeg har aldrig fået dem set "live" så det kunne jeg godt tænke mig at se :happy:

Redigeret af KBS
0

Del dette indlæg

Jihi hvor sjovt roselein! Jeg har også tænkt på halskæden i samme serie til den store dag- men der tror jeg, jeg vil kikke efter en brugt- eller selv spare op til en helt ny! ;-)...

KBS: jo jeg skal nok få taget et billede;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så smukke til dig! Forstår godt du gerne vil gave ringen til;)

Bliver også ved med at hinte til, at det vil være den perfekte morgengave, men min h2b bliver ved med at sige, at han synes, at nu har jeg da ellers fået nok ringe for et godt stykke tid :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer