sinep

S+S bryllup - sanger i kirken

80 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:heart: tillykke med det kommende bryllup.... og super flotte prøve kager du har lavet

kæmpe tillykke med konkurrence :respekt: glæder mig til at se dig i den endelige kjole.... Dem du har set på er alle super flotte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for billeder - det var ikke for at presse...

Er vild med den første - men det er jo også dem samme som min egen :wink::loveshower:

Men ellers er jeg også meget vild med nr. 2 & 3...

Fiiiiine kjoler :)

Nu kender vi jo ikke din krop, så det er svært at sige endnu, hvilken der vil flattere din krop ALLER bedst. Fx kan jeg godt li' nummer to, men jeg ville ikke selv kunne bruge den, fordi den skærer så lavt. Så vi glæder os til, når du skal ud at prøve :)

tillykke med gavekortet! det er da dejligt at få et stort tilskud til budgettet!

glæder mig til at følge med i kage bageriet...er selv kage entusiast :wink:

Eej tillykke med sejren! Hvor fedt for dig! Har du planlagt tidspunkt for kjoleprøvning?

Kjole nr. 2 er min favorit :D

Jeg kan bedst lide den første men det er jo smag og behag.. Er bare mest til det enkle og ikke alt for marensagtige Er spændt på hvad du ender med, man plejer jo at sige at man ender med en helt anden kjole end man lige forestiller sig..

Takker for jeres bud, piger :)

Umiddelbart har jeg besluttet, at på min bryllupsdag, skal det være lidt prinsesse agtigt, da jeg ellers ikke er sådan til dagligt, så lige den dag skal den have hele armen :) Så forestiller mig også en prinsessekjole, og ikke en helt enkel, men kan være jeg ender i noget helt helt andet :) Kommer også an på hvor meget jeg når at tabe mig inden. Da jeg håber at tabe mig så meget som muligt inden, ved jeg heller ikke selv endnu, hvordan min krop ser ud på det tidspunkt, så må vente og se. Regner med at prøve kjoler om et halvt års tid, så jeg lige kan nå at tabe mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at nr. 2 er utrolig smuk.

Jeg gad godt at det var mig der havde vundet. Det ville falde på et tørt sted, men STORT tillykke med gavekortet.

Det er den også, kan ikke vente, til at jeg skal ud og prøve dem.

Kan godt forstå, du gerne ville have vundet. Det Hjalp også godt i bryllupsbudgettet her, da vi allerede havde undervurderet noget, med de penge vi havde sat af til det hele :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vægttab

Her vil jeg fortælle lidt om mit kommende vægttab.

De sidste 6 år, har jeg desværre taget end del på. Dels grundet sygdom, og dels grundet de gyldne grunde til at man tager på, spist for meget og dyrket for lidt motion. Med en kampvægt på 91,1 kg og en lille højde på 1,63 cm, giver det en bmi på 34,29, som dermed siger at jeg faktisk er fed!! Har selvfølgelig prøvet at tabe mig mange gange før. Mandag er normalt "nu går jeg på kur igen-mandag". Det holder så nogle dage, og så falder jeg i igen. Det har betydet, et skridt frem, og to tilbage for mig, og dermed har jeg stødt taget på igennem de sidste år. Men nu må det være slut. Ved med mig selv, at hvis jeg ikke gør noget alvorligt ved det nu, så varer det ikke længe før, at jeg vejer 100 kg, og det vil jeg bare ikke, og nu med et bryllup i sigte, kan der vel ikke være noget mere motiverende, end at tabe sig, så jeg kan se godt ud på min bryllupsdag :) mit mål er at komme ned på min normalvægt på 63 kg. Det når jeg nok ikke inden brylluppet, men håber da. Vil veje mig hver mandag fremover, og hvis i har lyst, kan i følge mit vægttab og mine overvejelser og kampe i gennem det :)

Så hermed er kampen gået igang :wink:

Startdato mandag d. 18/11 -13

Mine taktikker er simpelthen at starte med at spise sundt. Undgå for mange kulhydrater, det vil sige, skærer meget ned på brød, kartofler, pasta, ris og især mine lækre søde sager! Spise mindre portioner. Undgå trøstespisning.

Og det har virket!! da den første uge nu er gået, siger vægten, at jeg vejer 1,7 kg mindre, og nu har en bmi på 33,65. Er så glad, men ved også, at jeg har tabt 1 - 2 kg, så mange gange før, så nu kommer det svære, at fortsætte, og ikke falde tilbage på gamle vaner! Havde noget sukkertrang her i weekenden, det er normalt også der, jeg plejer at falde i igen, da vi tit hygger med slik fredag og lørdag, men jeg stod imod, og lavede lækre smoothies til os i stedet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot med vægttab! Det går som regel hurtigt i starten, du må bare hænge i! Herhjemme har vi hængt en seddel op inde i slikskabet hvor der står - brudekjole!! Så tænker man sig om inden man snacker;) hvis du bliver sliksulten er det faktisk fordi dit blodsukker er lavt, og din krop har derfor trang til det der hurtigst vil få blodsukkeret op! Hvis man spiser korrekt, med jævn fordeling af proteiner, kulhydrater og fedt og med jævne mellemrum (ca hver 3. Time) så burde man kunne undgå sukkertrang....

Jeg har på et tidspunkt fået en kostplan fra en diætist du godt må kigge på?

Jeg er vild med de kjoler du har lagt op! Specielt den sidste, det var min favorit! Hvordan var den på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot med vægttab! Det går som regel hurtigt i starten, du må bare hænge i! Herhjemme har vi hængt en seddel op inde i slikskabet hvor der står - brudekjole!! Så tænker man sig om inden man snacker;) hvis du bliver sliksulten er det faktisk fordi dit blodsukker er lavt, og din krop har derfor trang til det der hurtigst vil få blodsukkeret op! Hvis man spiser korrekt, med jævn fordeling af proteiner, kulhydrater og fedt og med jævne mellemrum (ca hver 3. Time) så burde man kunne undgå sukkertrang....

Jeg har på et tidspunkt fået en kostplan fra en diætist du godt må kigge på?

Jeg er vild med de kjoler du har lagt op! Specielt den sidste, det var min favorit! Hvordan var den på?

tak :) ja ved godt det kan gå hurtigst i starten, så det er bare med at hænge på, og ikke tabe modet, når det kommet til at gå lidt langsommere. Super ide, med seddel i slikskabet :wink:

Jeg vil meget gerne se din kostplan, hvis jeg må det? hvor længe fulgte du den?

Har ikke haft æren af at prøve kjolerne endnu. men Glæder mig helt vildt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at nr. 2 er utrolig smuk.

Jeg gad godt at det var mig der havde vundet. Det ville falde på et tørt sted, men STORT tillykke med gavekortet.

Det er den også, kan ikke vente, til at jeg skal ud og prøve dem.

Kan godt forstå, du gerne ville have vundet. Det Hjalp også godt i bryllupsbudgettet her, da vi allerede havde undervurderet noget, med de penge vi havde sat af til det hele :wink:

Ja det er lidt træls at man føler man går på kompromis.... Specielt med kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

feststedet

Så har vi besluttet os for, at det skal være på Gjerrild kro, vi holder vores bryllupsfest. Vi beholder vores dato vi regnede med fra starten, d. 11/10 - 14, og kromanden er så sød, at han vil vente med at pynte op til halloween, til bagefter brylluppet. Hvor er det dejligt, at der er styr på feststedet nu :wink: så mangler vi bare resten...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

feststedet

Så har vi besluttet os for, at det skal være på Gjerrild kro, vi holder vores bryllupsfest. Vi beholder vores dato vi regnede med fra starten, d. 11/10 - 14, og kromanden er så sød, at han vil vente med at pynte op til halloween, til bagefter brylluppet. Hvor er det dejligt, at der er styr på feststedet nu :wink: så mangler vi bare resten...

Hov, jeg har slet ikke været her forbi før nu...dejligt med endnu en her i nærområdet :-P

Ved godt at I nu har besluttet jer for feststed, men vil bare lige komme med et par fif til hvor I også kunne holde :)

Grenaa hotel havlund.

Stenvad mosebrugcenter (der skal vi holde).

Hoed kro (var vores første valg, før stenvad).

Og sikke flotte kager!!

Har I valgt Grenaa kirken så?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

feststedet

Så har vi besluttet os for, at det skal være på Gjerrild kro, vi holder vores bryllupsfest. Vi beholder vores dato vi regnede med fra starten, d. 11/10 - 14, og kromanden er så sød, at han vil vente med at pynte op til halloween, til bagefter brylluppet. Hvor er det dejligt, at der er styr på feststedet nu :wink: så mangler vi bare resten...

Hov, jeg har slet ikke været her forbi før nu...dejligt med endnu en her i nærområdet :-P

Ved godt at I nu har besluttet jer for feststed, men vil bare lige komme med et par fif til hvor I også kunne holde :)

Grenaa hotel havlund.

Stenvad mosebrugcenter (der skal vi holde).

Hoed kro (var vores første valg, før stenvad).

Og sikke flotte kager!!

Har I valgt Grenaa kirken så?

Næh hvor dejligt med en fra nærområdet :)

Var til julehalløj ude på mosebrugcenteret for et par uger siden, der er altså så hyggeligt derude, har også været til god konfirmation derude.

Ja vi skal giftes i Grenå kirken. skal i også det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor hyggeligt! Vi glæder os også til at holde vores bryllup derude, er vild med festsalens udsmykning og rustikke look :-)

Nej vi har valgt Ålsø kirken.....men 'den frække præst', hehe! Ej Maria er bare sindssyg dygtig og virkelig god til at gøre det hele personligt, så det glæder vi os til :-) Vores datter er til gengæld døbt i Grenaa Kirke. Er det Thomas der skal vie jer så?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer