lisbethbakholdt
Medlem-
Antal besvarelser
75 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Street credit
1 NeutralAbout lisbethbakholdt
-
Status
Aktiv bruger
- Fødselsdag
-
Har været i panduro og synes ærlig talt ikke udvalget var særlig stort😕 og så tænkte jeg også at det måske kunne gøre billigere over nettet.. Tak for input😊 vil kigge på de sider i har lagt ind😊
-
lisbethbakholdt started following Hvor køber man papir til invitationer?
-
Ja som overskriften lyder leder vi efter et godt og billigt sted man kan købe papir, laksegl osv til invitationer? Gerne på nettet:-)
-
Hvor fedt! Tillykke med det😀
-
Køb din brudekjole brugt på trendsales eller dba.. Der er vildt mange.. Jeg fandt fx en til 600kr som har kostet 15.000 fra ny og den passer perfekt.. Istedet for dj kan i lave en playliste på en iPad, det gør vi.. Pynt og bordkort kan være noget fra naturen.. Duge kan være lagner fra ikea til 14kr stykket.. Tja der er mange måder at spare hvis man tænker sig om😊 Jeg er helt sikker på vores bryllup bliver helt fantastisk selvom det er et budgetbryllup😀
-
Jeg tror ikke jeg ville bryde mig om at have en type kjole på som min kæreste har udtrykt at han ikke bryder sig om. Jeg tror jo du vil føle dig smuk og komfortabel om den er tea length eller lang, men hvis du ska gå og bekymre dig om hvad din h2b synes så tror jeg det vil gøre noget ved din følelse.. Det ville det i hvert fald for mig... Man er jo så spændt på at se deres reaktion når man kommer ind og man vil jo gerne være 100% sikker på at de bare synes man er gudesmuk.. Jeg synes bare det vil være ærgerligt hvis du skal være i tvivl om han synes det pga længden på kjolen.. Lyder som en go ide at mærke rigtig godt efter hvad du mest er til og hvad du vil have det bedst med😃
-
Jeg synes det lyder rigtig fint med team length.. Og skoene er rigtig fine og elegante så ser ikke noget problem i dem. De kommer til at passe fint til😊 er spændt på at se det færdige resultat..
-
Jeg kan bedst lide den første😊 men det er jo smag og behag.. Er bare mest til det enkle og ikke alt for marensagtige😊 Er spændt på hvad du ender med, man plejer jo at sige at man ender med en helt anden kjole end man lige forestiller sig..
-
Jeg giver de andre ret.. Det er da mega synd for hende at hun har fortrudt, men det er også strengt at hun informerer dig om det, for det tager da en lille smukke af lykken og glæden ved kjolen at vide at hun har fortrudt.. For det vil være en del af kjolens historie nu og det er ret uheldigt af hende.. Øv for hende.. Nyd du din fine unikke kjole😀
-
Sonnerupgård kunne være en mulighed det ligger i Hvalsø.. men så skal gæsterne nok selv betale for overnatningen ellers bliver det nok mere end budgettet.. Men det synes jeg også sagtens gæsterne selv kan betale for. Der har vi været til bryllup og det var super fedt og der betalte alle gæster selv for overnatning..
-
Etsy har nogle virkelig flotte headpieces synes jeg.. Og til en overkommelig pris.. Jeg tror jeg ska ha et derindefra, synes bare det er så pokkers svært at vælge😃
-
Puh jeg ville aldrig bruge så mange penge på en fotograf. Jeg går selv rigtig meget op i at fotografere og skal også have taget nogle flotte billeder når vi skal giftes, men vi nøjes med min svoger som er en udemærket amatørfotograf. Jeg printer nogle billeder ud jeg har fundet på nettet og hører ham om han kan tage nogle ala dem så han har lidt at gå ud fra.. Men at bruge så mange penge forstår jeg ikke.. Der må være nogle der er lige så dygtige i Danmark og som måske ikke koster det hvide ud af øjnene😊
-
Vi overvejer det samme, synes det ku være super lækkert.. Elsker kage og specielt MEGET kage😊 Kan se vi har mange af de samme ideer som jer, vi vil også have naturmaterialer ins i pynt osv.. Og så ska vores også være med guld.. Elsker guld..
-
Og tillykke forresten😄 Fedt farvetema du har valgt, kan godt lide de friske farver til et sommerbryllup😄
-
Hvis du vil spare penge på brudekjolen så kig på dba og trendsales😊 Jeg har købt min maggio Sotero kjole til 600kr, den har kostet 15.000 fra ny.. Der er virkelig mange og ja sjovt nok har de fleste kun været brugt en gang😜
-
Vildt flot ryg der er på kjolen, den er virkelig smuk😊