lisbethbakholdt

Hvor køber man papir til invitationer?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige købt papir og pap samt værktøj hos grafical.dk, så nu skulle jeg have alt til invitationer, bordkort, pynt, skilte og takkekort. God service og så er første bestilling fragtfri hvis man tilmelder sig som kunde. Kan kun anbefales. Jeg tror, at de har samme sortiment og priser som cchobby, men hos cchobby skal man betale fragt. OBS husk at se på de på de rigtige priser ved køb af 1 stk samt inkl moms. Priserne er dog stadig meget lave i forhold til andre sider. Firmaet er dansk og giver en rigtig god kundeservice over mail.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt papir og pap samt værktøj hos grafical.dk, så nu skulle jeg have alt til invitationer, bordkort, pynt, skilte og takkekort. God service og så er første bestilling fragtfri hvis man tilmelder sig som kunde. Kan kun anbefales. Jeg tror, at de har samme sortiment og priser som cchobby, men hos cchobby skal man betale fragt. OBS husk at se på de på de rigtige priser ved køb af 1 stk samt inkl moms. Priserne er dog stadig meget lave i forhold til andre sider. Firmaet er dansk og giver en rigtig god kundeservice over mail.

Og så har de ofte gratis-fragt-dage, hvis man er tilmeldt deres nyhedsbrev :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg følger lige med her - skal nemlig snart selv ud og shoppe til invitationer!

Planen er at tjekke Papirlageret ved Nørreport ud inden for et par uger - de skulle også have et stort udvalg i farver karton, og jeg vil gerne lige gramse lidt på varerne inden jeg køber. De skulle også have en masse grej :-). Må lige give en anmeldelse når jeg har været derinde.

Desuden har jeg bestilt blondebånd hjem via ebay - 100 yards for 50kr!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Panduro har mange ting.

Ellers er ebay også et godt sted at lede. Bare pas på; man man kan godt blive "afhængig" af at købe derinde, fordi "det er jo billigt" :wink:

Ellers hold øje med tilbud i den lokale boghandel :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer