Guest taschahoeier

Noget blåt - Natascha og Mattias 09.08.14

76 indlæg i dette emne

Der er jo ALT for mange ting, man skal tænke over, når man skal planlægge sit bryllup! Jeg tænker, det er lidt nemmere at skrive sine tanker ned, og at det gør det lidt mere overskueligt.

Vil lige starte med præsentere min forlovede og jeg. Vi er begge 19 år, 20 når vi skal giftes, og vi er lige blevet færdige med gymnasium i sommers.
Lige nu går vi begge og søger efter mere arbejde, da han desværre mistede sit lige inden vi blev studenter. Jeg gør rent det sted han blev fyret fra, så af den årsag, og at jeg ikke har nok timer, leder jeg med lys og lygte efter mere!
Og da det er aftenarbejde, jeg har, så har jeg nærmest ikke andet end tid til at planlægge bryllup, så der går meget tid med at sidde på bryllupsklar og researche rundt omkring på nettet.
Min forlovede, Mattias, er (ægte )kristen og derfor er det en selvfølge for ham, at han skal giftes. Før jeg mødte ham, havde jeg ellers svoret, at jeg aldrig skulle giftes (er selv ateist, så det er for hans skyld at det bliver i en kirke), men det fik han ændret på, og jeg er allerede blevet kaldt en bridezilla, hvilket jeg på ingen måde selv synes jeg er! (Jeg ved bare hvad jeg vil have og er i gang i god tid! :floejt: )

Vi har kendt hinanden, faktisk siden 7. klasse, men vi har "kun" været sammen i 1 år. Alligevel ved jeg bare fuldt ud, at han er den rigtige for mig. Han har været den der har gjort, at jeg har fundet mig selv, jeg hviler i mig selv nu og ved fuldt ud hvem jeg er, og hvad jeg står for. Så jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han er den rigtige for mig.
Jeg har dog ligesom så mange andre unge brude været nødt til at retfærdiggør, at vi allerede gifter os. Og det er egentlig lidt trist, at det er på den måde. Men så længe mine nærmeste støtter mig og kan se, at han gør mig så glad, så er jeg lykkelig. :)

Bryllupsplanlægning:

Grøn = Så er der styr på det!

Rammerne for festen:
♥ Vælg en dato: 09. august 2014 kl. 14.00
Book tid i den ønskede kirke: Søndermarkskirken, Viborg
♥ Feststed: Laden Vesbæk Søndergaard
♥ Læg et (realistisk) budget: Det kommer til at ligge omkring de 40.000,-
♥ Lav gæsteliste: 45, inkl. os selv

Tøj og tilbehør:
♥ Start træningsprogram: Jeg er medlem af et træningscenter og prøver virkelig at komme afsted! Derudover har jeg købt medlemskab ved madlog, så jeg kan holde styr på mit kalorie indtag. :) Skal ned og veje 52-55 kg.
Brudekjole
Lingeri
♥ Smykker

♥ Headpiece
Brudebuket: den binder jeg selv. Jeg har stået i en blomsterbutik i to år, så jeg skal nok kunne smide et par kalaer sammen. :)
♥ Brudesko
♥ Hår: Jeg er ikke ferm til det, men jeg har masser af tid til at øve mig i, så det går nok. :)
♥ Make-up, negle og ansigtsbehandlinger: Makeuppen lægger jeg selv, overvejer at få min forlovedes søster til at lave nogle negle.
Brudgommens tøj; Navy-blå habit, han havde på til galla.
♥ Brudepigetøj

To do liste:
♥ Finde køkkenhjælp, lave tidsplan/afstem forventninger til køkkenhjælp
♥ Lave bordplan
Lave skilte til fx herre/dame-toilet
♥ Finde fotograf
♥ Lave inivitationer, menukort, bordkort og andet godt!
♥ Skrive tale

♥ Møde med præsten
Ringe: Forlovelsesringene
♥ Tema/farver til brylluppet: Lime/grøn og creme/hvid
♥ Indkøbe: Pynt til lokale
♥ Menu: Bestille ved Madkunstneren, Viborg

Toastmaster: Min storebror

♥ Lave tekop lys til bordene

♥ Lave blomsterbolde til pynt
♥ Lave toiletkurve
♥ Udsmykke gæstebog
♥ Overvej ønskeliste
♥ Overvej om vi skal leje en bil
♥ Vælg slik til slikbuffét

Redigeret af taschahoeier
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er den fin... Kan godt forstå du er glad for dit køb... :biggrin:

Tusind tak! :)

Super fin gæstebog og god pris! Hvor er den fra? :)

Den er fra http://www.darcieweddings.co.uk Katie, der har siden, er bare så sød! Jeg skrev til hende for at høre om man kunne bruge danske bogstaver til denne gæstebog, og hun sagde ja og bad mig efterfølgende lave en bestilling, da jeg går i gang med at lave den, ser jeg så, at de ikke sender til Danmark. øv! Jeg skriver så til hende igen, at jeg jo bor i Danmark og at jeg er rigtig ked af, at de ikke sender hertil. Hvortil hun svare, at de skal til at sende internationalt også, og at hun lige vil gøre det muligt for mig at skrive Danmark som modtager land.. Og det hele gik virkelig stærkt, bestillingen, korrespondancen og leveringen. Og at fragten så koster 60,- det gør ingenting, når man føler sig så godt behandlet! :)

Den er vældig fin! Meget romantisk!

Åh, hvor godt du siger det, det var lige det jeg gik efter! :D

0

Del dette indlæg

Hvis der er nogle der står og mangler en gæstebog og gerne vil købe en rigtig smuk gæstebog og spare lidt penge, så har jeg lige fået en 10% rabat kode af Katie fra Darcie Weddings, fordi hun var så glad for mine søde kommentarer og anbefalinger, jeg har givet hende.
Koden er DAR90

Så den vil jeg lige dele med jer. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heart: Brudekjoleinspiration :heart:

Har siddet og kigget lidt på brudekjoler og jeg er egentlig ret sikker på, hvad jer gerne vil have. 1. det skal vise min figur frem 2. der skal være blonder oooover det hele. Så her får I lige nogle, som jeg synes er helt fantastiske! :)
Derudover, så har jeg besluttet mig for at leje min kjole i stedet for at købe den. Jeg synes det er så fjollet at bruge så mange penge på noget, man kun får brugt en enkelt gang. :)

post-67452-0-45138900-1383558415_thumb.p

post-67452-0-24776500-1383558433_thumb.p

Redigeret af taschahoeier
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer