mmbryllup

Billige(re) bryllupsfest

9 indlæg i dette emne

Hej !

Min kæreste og jeg drømmer om bryllup om et års tid. Vi er et ungt par på 24, og studere begge.

Derfor er budgettet ikke i den højeste ende. Vi søger efter billige muligheder. På trods af det, skal der stadig være fest med god mad, drikkelse og musik.

Fest lokalet skal helst kunne tilbyde overnatning, da mange af vores gæster er fra Jylland.

Vi bor i Valby og har ikke noget problem med at holde vores fest uden for Kbh - 1-1,5 timers kørsel.

Er der nogen som har nogle gode råd, kommentar eller et eller andet. ALT modtages med kys hånd!

På forhånd mange tak!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men stadigvæk et budget i hvad jeg vil kalde en forholdsvis høj ende. Det med overnatning og antallet af gæster sætter så nogle ret klare begrænsninger. Der skal være mulighed for overnatning og samtidig plads til så mange gæster. Var det ikke for det sidste havde jeg sagt Kolonien Solborgen oppe ved Vig men der kan ikke være 80 gæster i den festsal. Det havde ellers været genialt geografisk i forhold til folk fra Jylland. Christianssædecentret i Maribo er nok for langt væk.

I kunne prøve at forhøre jer nede på Kong Valdemar i Vordingborg, Sørup Herregaard i Ringsted hvad de tager for et komplet arrangement inkl. overnatning men de rammer nok loftet. Særligt hvis budgettet også skal kunne rumme brudekjole, tøj, fotograf, musik m.v. Muligvis kan I finde en efterskole o.l. som også anvendes til udlejning men desværre er det tit noget med at kende nogle som har en tilknytning til stedet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sonnerupgård kunne være en mulighed det ligger i Hvalsø.. men så skal gæsterne nok selv betale for overnatningen ellers bliver det nok mere end budgettet.. Men det synes jeg også sagtens gæsterne selv kan betale for. Der har vi været til bryllup og det var super fedt og der betalte alle gæster selv for overnatning..

0

Del dette indlæg

Jeg har også spillet på Sonnerupgaard adskillige gange og vi var også med på deres inspirationsdag i januar sidste år og er det sikkert også i år. Men uanset om I lader gæsterne betale for overnatning, hvad man sagtens kan, så kommer det nok til at knibe hvis de 80.000 også skal rumme tøj, brudekjole, fotograf, musik m.v.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej !

Min kæreste og jeg drømmer om bryllup om et års tid. Vi er et ungt par på 24, og studere begge.

Derfor er budgettet ikke i den højeste ende. Vi søger efter billige muligheder. På trods af det, skal der stadig være fest med god mad, drikkelse og musik.

Fest lokalet skal helst kunne tilbyde overnatning, da mange af vores gæster er fra Jylland.

Vi bor i Valby og har ikke noget problem med at holde vores fest uden for Kbh - 1-1,5 timers kørsel.

Er der nogen som har nogle gode råd, kommentar eller et eller andet. ALT modtages med kys hånd!

På forhånd mange tak!

Vi holdt bryllup på Hotel Palace på Rådhuspladsen , vi var 83 og det blev omkring 80000,00 .. der er et værelse til jer i prisen men gæsterne skal selv betale for overnatningen og her kan de få lidt rabat da de er bryllupsgæster.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer