kempf falkenhard

Rå locations bryllupsbilleder i vejle ? hjælp

6 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg er ny herinde. Jeg skal giftes med min søde dejlige kæreste den 21/6 2014

Brylluppet skal holdes på Tirsbæk gods. Jeg ved der er en masse smuk natur der. Men til selv vores location billeder ønsker vi os et mere råt look. Beton ... metal evt. grafiti som baggrund. Men jeg er blank :oops: er der nogen som har fået taget nogle fede bryllupsbilleder i den stil i vejle ? Eller kender nogle gode steder

mvh Christina :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er "råt" nok, men der er jo Bølgen? Der er i hvert fald sådan en beton-mur (dog uden grafitti..)

Mener der er en bruger herude, som har fået taget billeder dernede - Skal lige se om jeg kan finde hende.. Der var nemlig billeder dernede fra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor spændende du skal holde bryllup ved Tirsbæk, det skal jeg også.

Glæder mig til at følge dig lidt, har ikke kunne opstøve andre der skulle holde der. :)

Tænker også, at ved det gamle posthus kunne være en mulighed og ellers er det da råt at tage ned på havnen, dernede ved det industri?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEDT med en som også skal holde bryllup der vi var lige der ude igår og planlægge menu med Kim. Han er altså bare super. Og glæder mig til hans fantastiske mad. Min veninde holdt hendes bryllup der sidste år. Og der var bare perfekt ! Vi aftalte også hvordan bordene skulle se ud mm. Puha vi glæder os hvornår skal du giftes ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer