Pinkyl

Kobberbryllup

25 indlæg i dette emne

Hey Bryllupsklar

Jeg har været en virkelig aktiv bruger herinde for en DEL år siden efterhånden. Nu er jeg så sneget mig herind igen hehe ;) .

Jeg står ikke og skal giftes igen , er stadig gift med den mand jeg blev gift med for snart 10 år siden <3 . Og så er der jo ikke sååååååååååååååå længe til ,at vi forhåbentlig kan fejre Kobberbryllup :) .Og så var det jeg kom til ,at tænke på om der ikke kunne komme nogle tråde/Emner omkring F.eks kobberbryllup , sølvbryllup mv?
Syntes det kunne være interessant , at se og høre hvordan andre har fejret eller har planer om ,at fejre dels deres kobberbryllup , men også sølv , guldbryllup og hvad der ellers er. Om der er er særlige traditioner osv osv osv :) .

Blot et foreslag ;)

De varmeste hilsner Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det virkelig så længe siden :lol: Prøv at kigge på Mrs. Sicilias (Rikkes) indlæg. De handler kun om kobberbryllup. :lol: Men i øvrigt et rigtig godt forslag.

Det jeg kan sige her og nu - har jo en del erfaring også med den del - er at der normalt ikke er kysserunder, op og stå på stol m.v. som der er til et bryllup men langt de fleste danser brudevals. Der er typisk heller ikke lige så mange taler/indslag som ved et bryllup men også undtagelser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her kan jeg så også bidrage lidt. For det skal jo med til historien at selv samme brudgom gik rundt nede i byen og spiste en is blot et par timer før han skulle giftes. Selvom jeg har spillet til hundredevis af bryllupsfester har jeg aldrig hørt om det før og måske også derfor jeg kan huske det. :lol: Og så var der vist noget med NKOTB og TT.

0

Del dette indlæg

Det er nok også noget nær det vildeste med de bukser der , Marie :lol::griner:- .DET glemmer jeg (vi) heller aldrig...det er RET sikkert :blush: .

Hihi Bent , det er også rigtigt med den softice...jeg kan sagtens huske det, Jon for satan altså :floejt::sm::lol: . Men du har ret der var noget med i hvert fald NKOTB og det tog dig ik lang tid ,at finde et nummer frem med dem under min storebrors tale :thumbsupsmileyanim::respekt: .Jeg husker også noget med ,at du tog en MEGET pink paryk på....den klædte dig fremragende , husker jeg :rolleyes::griner:-

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Talen kan jeg ikke huske men det er rigtigt med parykken :lol: Men der er jo sket meget siden da. Både hos os (opstillingsmæssigt m.v.) men også hos "bryllupsfolket" hvor der i højere grad efterspørges elegance end "party-uartig" så jeg syntes ikke rigtig den passer ind mere (og så er den ret ubehagelig at have på). :lol: I dag er det mere sølvjakken der kommer frem ud på de små timer når det skal være. Jeg undrer mig egentlig over det nummer. I dag ville jeg kunne finde det på no time men ikke dengang, medmindre det/de numre var fundet frem på forhånd, hvad de nok også var.

0

Del dette indlæg

Er det virkelig så længe siden :lol: Prøv at kigge på Mrs. Sicilias (Rikkes) indlæg. De handler kun om kobberbryllup. :lol: Men i øvrigt et rigtig godt forslag.

Det jeg kan sige her og nu - har jo en del erfaring også med den del - er at der normalt ikke er kysserunder, op og stå på stol m.v. som der er til et bryllup men langt de fleste danser brudevals. Der er typisk heller ikke lige så mange taler/indslag som ved et bryllup men også undtagelser.

Tusind, tusind tak for reklamen, Bent :loveshower: Ja, jeg har vist også huseret herinde i rigtig mange år efterhånden, hvem kunne vide, at en afledningsmanøvre førte SÅ meget godt med sig? Nu nyder Keld og jeg at vi snart er i mål efter års planlægning :a1221:

Til trådstarter, du er velkommen til at kigge i min tråd - men advarer dig, der er masser af ideer, nogle holdes der fast i, men andre er ændret. Blandt de klippefaste er, at Bent Zimmermann, DISKOBIL spiller fra start til slut, hvilket min mand, Keld, og jeg er superglade for.

0

Del dette indlæg

Ja det er virkelig SÅ længe siden hehe :wink::lol: , fatter ik hvor tiden er blevet af :o .

Mange tak og jeg vil self også tjekke Mrs. Sicilias indlæg :biggrin: .

Linda, som skrevet til Bent, er du mere end velkommen til at besøge min tråd, og naturligvis kommentere på den - jeg er altid glad for besøg og især kommentarer, selvom jeg jo kan være mor til rigtig mange af medlemmerne herinde (at jeg så på mange punkter har de samme overvejelser som dem, lader vi lige stå et øjeblik :loveshower: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til trådstarter, du er velkommen til at kigge i min tråd - men advarer dig, der er masser af ideer, nogle holdes der fast i, men andre er ændret. Blandt de klippefaste er, at Bent Zimmermann, DISKOBIL spiller fra start til slut, hvilket min mand, Keld, og jeg er superglade for.

Det gjorde jeg faktisk også til Linda og Jons bryllup for knap 10 år siden. :lol: Det får jo mig til at tænke :back2topic:

Bryllupsklar opstartede så vidt jeg lige kan huske i 2003. I hvert fald for vores vedkommende. Det vil sige at mange af de allerførste brude snart vil gå i samme tanker som Pinkyl gør nu (og Mrs. Sicilia har gjort i en årrække) og søge tilbage hvor de var. Dvs. på bryllupsklar. Derved er Pinkys forslag jo oplagt.

0

Del dette indlæg

Rikke Marie , jeg har været inde og kigge i din tråd , og jeg må sige jeg får mange gode ideer :wink: :super: . Det lyder som om jeres Kobberbryllup nok skal blive en HELT igennem fantastisk fest og oplevelse for livet. Og fedt Diskobilen leverer musikken :toot:.
En ting Jon og jeg dog allerede ER blevet enige om er , at vi også som jer , dropper kirken...vi nøjes med festen og jah , hygge sammen med venner og familie. Så er det "Bare" lige hvor , hvornår osv osv. MEN der er jo LIDT tid til , at finde ud af alt det endnu :griner:- .
Sagen er den , at der jo også kommer en konfirmation (RET VIGTIG , nok egentlig mere vigtig end vores kobberbryllup) og så er jeg samtidig også færdig uddannet i juli 2016 , så tænker om man måske KAN slå det sammen med kobberbryllup?? Behøver nu ikke være så stor en del af festen , men jah....tankespind I ved :rolleyes:
.

Ja ,Bent , jeg syntes faktisk også det er en RET god ide jeg er kommet med mht tråde/emner med f.eks kobberbryllup mv , så skal Ki og Co også "bare" syntes at det er en fed ide :thumbsupsmileyanim:
.

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg

Det gjorde jeg faktisk også til Linda og Jons bryllup for knap 10 år siden. :lol: Det får jo mig til at tænke :back2topic:

Bryllupsklar opstartede så vidt jeg lige kan huske i 2003. I hvert fald for vores vedkommende. Det vil sige at mange af de allerførste brude snart vil gå i samme tanker som Pinkyl gør nu (og Mrs. Sicilia har gjort i en årrække) og søge tilbage hvor de var. Dvs. på bryllupsklar. Derved er Pinkys forslag jo oplagt.

Bent, jeg synes det er SUPERFEDT, at jeres brude herinde fra nu er så vidt, at kobberbryllupperne står i kø :loveshower::a1221::cheerleader3:

Nu tænker jeg på den joke, Lone og jeg (læs Keld) har: At Diskobil spiller til vores sølvbryllup i 2027 - jeg var færdig af grin, efter telefonsamtalen mellem Lone og Keld, for de var vist liiiiidt ude på overdrevet i at være i god tid :floejt:-HAHA-

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg

Rikke Marie , jeg har været inde og kigge i din tråd , og jeg må sige jeg får mange gode ideer :wink: :super: . Det lyder som om jeres Kobberbryllup nok skal blive en HELT igennem fantastisk fest og oplevelse for livet. Og fedt Diskobilen leverer musikken :toot:.

En ting Jon og jeg dog allerede ER blevet enige om er , at vi også som jer , dropper kirken...vi nøjes med festen og jah , hygge sammen med venner og familie. Så er det "Bare" lige hvor , hvornår osv osv. MEN der er jo LIDT tid til , at finde ud af alt det endnu :griner:- .

Sagen er den , at der jo også kommer en konfirmation (RET VIGTIG , nok egentlig mere vigtig end vores kobberbryllup) og så er jeg samtidig også færdig uddannet i juli 2016 , så tænker om man måske KAN slå det sammen med kobberbryllup?? Behøver nu ikke være så stor en del af festen , men jah....tankespind I ved :rolleyes: .

Ja ,Bent , jeg syntes faktisk også det er en RET god ide jeg er kommet med mht tråde/emner med f.eks kobberbryllup mv , så skal Ki og Co også "bare" syntes at det er en fed ide :thumbsupsmileyanim: .

En konfirmation er den første store fest i en teenagers liv, så naturligvis skal den fejres efter alle kunstens regler - men jeg tror næsten, at I får plads til begge dele. Dit svendegilde/kandidat/bachelorfest kunne jo blive fejret fra morgenstunden frem til middag, og så er eftermiddag/aften helliget kobberbrylluppet :a1221:

Jeg fylder selv de magiske 50 år den 20. juli næste år - præcis 6 måneder før kobberbrylluppet, men har valgt at ignorere den fødselsdag, for vores familie/venner er alligevel på ferie den dag, så vil jeg hellere bruge kræfterne på vores fælles fest: Kobberbrylluppet.

Vi havde fornøjelsen af Diskobil den 11. marts 2012, da vi fejrede Kelds 50 års fødselsdag med en brunch på Tyrstrup kro -- en GLÆDENS dag, fordi Keld ca. 6 måneder før var tæt på at miste livet som følge af en blodprop i hjertet og hjertestop. Heldigvis fik han hjælp og rettede sig efterfølgende efter lægernes råd = en FRISK Keld, som er 100 % tilbage på banen igen :a1221::a1221::a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pinkyl - og velkommen tilbage - det er godt nok længe siden ja, at du huserede herinde for alvor :)

Det er dog kun en lille skare ud af alle vores læsere, der snart kan fejre kobberbryllup, hvorfor det ikke rigtigt vil give mening, at lave et helt forum kun til den snak.

Men du skal være velkommen til at bruge det almindelige planlægningsforum og lave en kobberbryllupsplanlægningstråd også.

:loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hej Ki,

Jeg får en ide: Kunne man ikke lave en gruppe i forum, der hedder "Bryllupsdage", og så henvise kobber- , sølv- og guldbrudepar til denne, så de har en fælles gruppe :a1221: ?

Jeg synes, det er en glimrende ide, Pinkyl kommer med.

Smil og tak for en rigtig god inspirationsside fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah - jamen det er hvad jeg kalder for et forum - altså en underforum.

Og der er simpelthen ikke belæg for at lægger endnu et forum ind med så få medlemmer, der reelt er i denne målgruppe, vi vil gerne begrænse antallet af forums til det, som langt størstedelen af vores medlemmer ville anvende.

Desværre.

0

Del dette indlæg

Hej igen, Ki,

Nu farer der en lille nisse i mig - jeg tænker lige frem til det år, hvor alle 7 - 9 - 13 brudene skal holde kobberbryllup - det bliver en fest herinde

Jeg kan godt forstå, at udvidelser af forum er betinget af, at der er brugere til det - det handler vel også om annoncører?

0

Del dette indlæg

Som annoncør vil jeg sige næppe. Vi er jo mange annoncører som også "laver" kobberbryllupsfester og som bare ville se positivt på hvis der kom flere brugere på den konto (det er jeg så lidt i tråd med det Ki skriver ikke sikker på at der ville). Det handler måske mere om overskuelighed. Jo flere forums og underforums jo mere uoverskueligt bliver det. :lol: Men som Ki siger kan man jo lave kobberbryllupsplanlægningstråde (har du jo allerede) og tråde omhandlende kobberbryllup for der er næppe basis for et kobberbryllupsklar.dk.

0

Del dette indlæg

Som annoncør vil jeg sige næppe. Vi er jo mange annoncører som også "laver" kobberbryllupsfester og som bare ville se positivt på hvis der kom flere brugere på den konto (det er jeg så lidt i tråd med det Ki skriver ikke sikker på at der ville). Det handler måske mere om overskuelighed. Jo flere forums og underforums jo mere uoverskueligt bliver det. :lol: Men som Ki siger kan man jo lave kobberbryllupsplanlægningstråde (har du jo allerede) og tråde omhandlende kobberbryllup for der er næppe basis for et kobberbryllupsklar.dk.

Du har, som sædvanligt, helt ret, Bent. Jeg bøjer mig for eksperterne, dig og Ki, og henleder så opmærksomheden på min tråd, når der kommer kommende kobberbrude herind på bryllupsklar.dk.

Jeg har, siden starten af min tråd i maj 2008, haft en fest her på bryllupsklar.dk, hvilket du jo også har en del af ansvaret for, Bent -HAHA-

Et kobberbryllupsklar.dk. Dét tror jeg heller ikke på - så kulret er jeg dog heller ikke :a1221:

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer