Dorlp

Erfaring m Roskilde ?

9 indlæg i dette emne

Tænker meget på at købe/prøve brudekjole/er i Roskilde - hos **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** og hos Marie D'ete. Er der nogen der har erfaringer med disse to butikker ?? Og hvordan er kvaliteten hos **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**? (i forhold til at alle kjoler koster det samme)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke fundet min drømmekjole endnu, men har prøvet det sted i Roskilde hvor alle kjoler koster det samme og så hos Nicolai på Nørregade i KBH.

Første sted var hos Nicolai. Det var en super dårlig oplevelse. De havde udsalg og jeg havde bestilt tid. De kunne ikke finde min reservation, det tog 10 minutter før de fandt ud af, at der var skrevet et forkert navn. Der var ikke omklædningsfaciliteter til rådighed, da for mange havde booket. Da jeg endelig fandt en kjole der kunne være fin, var der ikke mere tid. Jeg skulle købe den her og nu - og jeg endte med at gå uden en kjole.

Min anden prøvning var i Roskilde. De var så søde og hjælpsomme. Jeg fandt ikke min kjole, men det var en rigtig god oplevelse. Der var tid og et stort prøverum. Jeg havde min datter med. Hun var også velkommen og fik lov til at prøve et slør. En prinsessedrøm for 6 årig tylfreak. Det kan absolut anbefales.

Vh Tania

0

Del dette indlæg

Jeg har været hos Marie D'ete Couture, og det var en rigtig god oplevelse. Smukke kjoler i flere forskellige prisklasser (både brudekjoler og aftenkjoler) og venlig og opmærksom service. Prøverummet er en smule til den lille side, hvis man skal prøve de store marengskjoler, men det er nu altså en bagatel :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke fundet min drømmekjole endnu, men har prøvet det sted i Roskilde hvor alle kjoler koster det samme og så hos Nicolai på Nørregade i KBH.

Første sted var hos Nicolai. Det var en super dårlig oplevelse. De havde udsalg og jeg havde bestilt tid. De kunne ikke finde min reservation, det tog 10 minutter før de fandt ud af, at der var skrevet et forkert navn. Der var ikke omklædningsfaciliteter til rådighed, da for mange havde booket. Da jeg endelig fandt en kjole der kunne være fin, var der ikke mere tid. Jeg skulle købe den her og nu - og jeg endte med at gå uden en kjole.

Min anden prøvning var i Roskilde. De var så søde og hjælpsomme. Jeg fandt ikke min kjole, men det var en rigtig god oplevelse. Der var tid og et stort prøverum. Jeg havde min datter med. Hun var også velkommen og fik lov til at prøve et slør. En prinsessedrøm for 6 årig tylfreak. Det kan absolut anbefales.

Vh Tania

Hvilken en i Roskilde prøvede du?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer