Sign in to follow this  
Followers 0
SofieThielke

Forskellige vielsesringe

9 posts in this topic

Åha, jeg synes godt nok det er svært at blive enige om et sæt, vi begge synes er pæne!

Især fordi jeg er blevet totalt forelsket i den her: (h2b synes også den er pænt)

http://www.etsy.com/dk-en/listing/124648296/leaf-eternity-wedding-band-with-milgrain?ref=br_feed_14&br_feed_tlp=jewelry

Men så tænker jeg.... Der er vel ikke noget i vejen for at vi finder hver vores ring, som vi synes er pæn? Så længe de matcher på en eller anden måde :-)

Hva synes I? Og hvad gør I?

0

Annonce ♥

Så fin den Ring.... Vi fandt også hver vores Ring, da jeg havde forelsket mig i en som der ikke var en modpart i... Så i min verden kan man det sagtens... Det handler om at finde den Ring man vil se på for altid og som symboliserer jer...

0

Ja, - altså vores er jo helt forskellige, men alligevel er der nogle "fællestræk": De er begge i palladium, de har samme overflade (filet) og han har bladet - jeg har blomsten :rolleyes:

Den er meget smuk, den du har fundet - men tror du skal tænke over et par ting; dels vil der være nikkel i amerikansk hvidguld (med mindre du direkte får andet at vide) - dels vil designet, med de små blade meget let hænge i ting. Og sidst, men ikke mindst, skal du huske at beregne told og gebyr hvis du bestiller en ring udenfor Europa.

Den du har kig på, ville komme til at koste ca. 5300,- (http://www.toldpriser.dk/toldberegner) hvilket jeg faktisk stadig synes er en fin pris :)

0

Til sådan en ring som din ville jeg foreslå en helt simpel hvidguldsring til din H2B.

Hvis din ring har så meget et design, synes jeg ikke at H2B også kan have en ring i et selvstændigt design - således skal hans ring matche din ved at være 'hvile' for din ring.

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

Annonce ♥

Vi har også to forskellige ringe.

Jeg genbruger min farmors vielsesring fra krigen, og dens modpart - hvis der har været én - kender jeg ikke til, så min mand må finde 'sin egen'. Det kan man da sagtens.

0

Jeg synes, ligesom FILV, at din H2B skal finde en flot og enkel hvidgulsdring, så den matcher i materialet. Personligt kan jeg bedst lide, at ringene passer sammen, men du skal jo selvfølgelig have den ring, du elsker, selvom der ikke er en oplagt makker til den :)

0

Der var en gang en guldsmed, der sagde - at han havde aldrig lavet to ens vielsesringe, da der ikke findes to mennesker, der er ens. Og det kan jeg kun give ham ret i, og det er egentlig ganske sjællent - at to vielsesringe i et sæt er helt ens. Der er ofte lidt forskel. Det vigtigste er vel, at når man ser på sine ringe, så "fortæller ringene deres glade historie" - uanset hvordan de ser ud.

ege art

1

Annonce ♥

Vores ringe kommer ikke til at matche. De er begge lavet af omsmeltet guld, det er vidst eneste fællesnævner?

Jeg synes at det er vigtigere at de passer til os hver især - de symbolerer jo stadig at vi har valgt hinanden og elsker hinanden :)

Edited by Aya84
0