Sign in to follow this  
Followers 0
Oxytocin

Strømpebånd

9 posts in this topic

Jeg overvejer at forsøge mig med at lave et strømpebånd selv.

Kan man "bare" sy et bredt elastikbånd under en blonde - det skal selvfølgelig rynkes lidt..? Men er det måden man gør det? :blush:

0

Annonce ♥

Jeg laver et selv - og tro mig, jeg har lavet mange mærkelige syfejl! Jeg har købt noget fint strækblonde i blåt, der bare skal syes sammen i enderne og så pyntes lidt, måske med en sløjfe og noget mere. Det er rimeligt idiotsikkert :-)

post-65672-0-89598000-1387361319_thumb.j

post-65672-0-87511700-1387361357_thumb.j

0

Jeg lavede også mit selv..

Det var bare at købe noget blonde som er lidt elastisk (jeg har btw en del til overs, i to forskellige tykkelser hvis det har interesse) også sy en blå sløjfe på :)

post-66515-0-32636500-1387361961_thumb.p

Edited by KBS
0

Ellers, hvis du vil afsøge mulighederne, så googl'e stretch lace :-)

0

Annonce ♥

Jeg har noget blonde i forvejen som jeg gerne vil bruge - og jeg vil gerne ha sådan et der sidder "i folder", som det her..

il_570xN.367399397_p5er.jpg

0

Jeg synes den nederste på dit billede ser ud, som det du beskriver at du vil gøre. Men igen, jeg er lidt en nød til at sy, og ved ikke, om du så skal bruge noget bestemt tråd eller om det er lige meget. Men jeg mener at have set, at Miss Lena har lavet en DIY-tutorial på et strømpebånd, som disse to, her i forummet. Måske du kan finde den og lure hendes tricks.

0

Ah OK :) Det vil jeg lige kigge efter! 1000 tak :)

0

Find et blondebånd uden stræk - læg et satinbånd ovenpå, sy derefter satinbåndet på hver langside, så du får en løbegang - i løbegangen kører du et elastikbånd igennem - vola færdigt ;) Pynt med sløjfe eller andet :) Husk at der skal være rigeligt blondebånd, så der er nok længde til at lave rynker.

0

Annonce ♥

Aaaaarh :rolleyes: ikke sikker på jeg kan finde ud af det - men det er da helt sikkert fremgangsmåden :)

0