Leopard

Købe kjole på nettet?

9 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at købe min kjole på nettet - kan se at der er nogle udenlandske sites (kinesiske?), hvor man umiddelbart kan få nogen ret flotte kjoler billigt, og delvist tilpasset (man oplyser mål).

Har nogen af jer andre prøvet at købe gennem en af disse sites? Og kan i komme med nogen erfaringer/anbefalinger?

På forhånd tak :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige opdaget at BK ikke tillader at man nævner disse sites, fordi de laver ulovlige kopier af kendte mærker og bruger de originale billeder.

Det er nemt at søge dem frem på nettet, og de kommer også automatisk frem som reklamer diverse steder, når du først har været i gang med at søge på brudekjoler generelt (det var sådan jeg fandt dem).

Jeg ville egentlig gerne købe min kjole fra en fysisk butik i dk, og støtte de rigtige designere, men har et budget på 10.000 kr til kjole, sko og undertøj og er lidt chokeret over hvor lidt man kan få til den pris... Derfor overvejer jeg et Kina-køb, men vil gerne høre andres erfaringer først.

0

Del dette indlæg

Anne har ret - der er mange faldgrupper. Jeg var heldig og fik en skøn kjole i fin kvalitet, men har set mange kiksere også

Jeg går dog ind for at det skal være muligt at være top smuk brud for 5000,- inkl alt. Så er generelt glad for nethandel og mulighederne for at vælge alternative løsninger.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte kjole hos cinderella brude & festkjoler og deres dyreste kjole koter 7800 kr. Så hvis du besøger den så er du sikker på at komme hjem med en kjole for under 10.000 kr

Jeg har set en del Kina kjoler og det er ikke altid en vellykket kjole der kommer hjem, billederne et utaknemmelige

0

Del dette indlæg

Jeg har selv købt min kjole fra en kinaside og den er syet efter mine mål og passer som den skal...,med told,moms,fragt osv har jeg betalt 1700kr for den og er yderst tilfreds både med kvaliteten og udseende af kjolen! :)
jeg har været inde på mange forskellige sider på nettet med hensyn til brudekjoler og kan kun varmt anbefale, at man bruger trustpilot.com for "lige at tjekke" firmaet ud og hvis du så også bruger toldpriser.dk ,så bliver udregning af told,moms, afgifter osv også lidt nemmere! :)

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres svar :-)

Jeg er stadig meget i tvivl, men overvejer at kigge i butikkerne nu her hvor der er udsalg.

-Jeg er ikke en standard str. 36-40 og jeg synes det gør det meget sværere at finde en billig kjole herhjemme; ligesom med alt andet tøj synes jeg det ser ud til at producenterne/sælgerne ikke rigtigt har opdaget at en gennemsnitlig dansk kvinde har former... ;-)

En veninde har anbefalet mig at gå til en skrædder og høre deres pris, så det vil jeg gøre inden jeg køber i Kina.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit problem med kjole købt i dk var tid, min mand friede på en ferie og havde sat datoen til 2,5 måneder efter , de butikker jeg besøgte kunne ikke nå at få en kjole hjem til mig så jeg forsøgte mig på nettet og fandt en kina side som ikke havde problem med tiden...

I øvrigt vil jeg tro at de fleste kjoler er syet i Kina når det kommer til stykket

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer