Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 indlæg i dette emne

Hvor er det fantastisk at du fandt KJOLEN!

- og sikke en service...

Jeg nåede at se billederne forleden, men fik ikke lige kommenteret i farten.

Den sidder super flot på dig. Det bliver jo så godt!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk at du fandt KJOLEN!

- og sikke en service...

Jeg nåede at se billederne forleden, men fik ikke lige kommenteret i farten.

Den sidder super flot på dig. Det bliver jo så godt!

Tusind mange tak :) Jeg er også bare rigtig glad og lettet :)

:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg så kjolen den anden dag, da jeg var inde og lure.

Den er virkelig virkelig pæn til dig!

Og normalt er jeg ikke så meget til bling, men bæltet sætter virkelig prikken over I'et :toot:

Ihh tak! :)

Ja jeg synes også at det ser fint ud - det er koncentreret bling :lol:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes: 3D printet topfigur :rolleyes:

Min kommende mand læser ude på DTU og er ret interesseret i 3D print. Derfor har vi tænkt på at det kunne være sjovt, hvis han lavede vores topfigur :happy: Så skal vi bare lige finde en form som vi gerne vil have.

I får lige en lille smagprøve - den er endnu ikke slebet, så den er lidt rå. Ideen er så at figuren skulle sprayes i en farve :)

post-70770-0-17267100-1399012509_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3D-printet topfigur- det er da for sejt!! :thumbsupsmileyanim: God stil! Hvilken farve skal den sprayes i?

Haha ja :lol: Hmm, jamen det kommer nok an på hvilke figurer vi ender med :) Denne her ville jeg nok enten gøre hvid/creme eller bronze - så det passer til vores farver :rolleyes: Ku også lave dem i hvid/creme og så farve en enkelt detalje - fx. gøre hjerterne og evt. buketten røde - det hælder jeg mest til med denne her :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sejt!! Love it!!!

Haha jaa vi kan også lide det :lol: Så er der også en praktisk DIY opgave til ham :lol:

Ej det er da mega fedt!!! Går selv på DTU, måske jeg selv skulle lege lidt med 3D-printer nu hvor man har muligheden... Ved du hvor henne på DTU han har brugt printeren? Og om han har betalt for den, når det ikke er studierelateret?

Nej ved jeg ikke lige, men kan spørge :) Man skal have noget "kørekort" til det vist. Det koster ingenting - det hele har læringsformål jo, om så man laver det ene eller det andet :wink: Det er vel for at gøre folk interesserede i det, samt at give folk mulighed for at lære hvordan det fungerer :wink:

Vi havde også snakket om det, for Thomas har en 3D-printer herhjemme. Men tror vi er kommet frem til at jeg modellerer en i papirler.

Cool - ihh min H2B vil virkelig også gerne have hans egen printer (eller udstyret til at lave den selv), men siger at det må han squ lige vente med til pengene er der :tunge:

At lave i papirler er bestemt også en fin ide :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det sejt!! Love it!!!

Haha jaa vi kan også lide det :lol: Så er der også en praktisk DIY opgave til ham :lol:

Ej det er da mega fedt!!! Går selv på DTU, måske jeg selv skulle lege lidt med 3D-printer nu hvor man har muligheden... Ved du hvor henne på DTU han har brugt printeren? Og om han har betalt for den, når det ikke er studierelateret?

Nej ved jeg ikke lige, men kan spørge :) Man skal have noget "kørekort" til det vist. Det koster ingenting - det hele har læringsformål jo, om så man laver det ene eller det andet :wink: Det er vel for at gøre folk interesserede i det, samt at give folk mulighed for at lære hvordan det fungerer :wink:

Vi havde også snakket om det, for Thomas har en 3D-printer herhjemme. Men tror vi er kommet frem til at jeg modellerer en i papirler.

Cool - ihh min H2B vil virkelig også gerne have hans egen printer (eller udstyret til at lave den selv), men siger at det må han squ lige vente med til pengene er der :tunge:

At lave i papirler er bestemt også en fin ide :)

Thomas købte en et Printrbot (kan ikke lige huske modellen) "samlesæt" fra USA sidste eller forrige år. Det var i den billigere ende, han ville vist ellers helst have haft en Ultimaker, men den kostede det dobbelte. :pokey:

Men ja, det er ikke en billig hobby :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thomas købte en et Printrbot (kan ikke lige huske modellen) "samlesæt" fra USA sidste eller forrige år. Det var i den billigere ende, han ville vist ellers helst have haft en Ultimaker, men den kostede det dobbelte. :pokey:

Men ja, det er ikke en billig hobby :wink:

Okay, er han glad for den? I så fald kan jeg jo fortælle Kasper om den når vi har pengene :tunge: Selvom han allerede har flere i tankerne :pokey: Men han kan også godt vente - han har rig mulighed for at bruge dem på DTU og så starter han forhåbentlig også i noget praktik indenfor et år, hvor han også kommer til at lave noget 3D print :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thomas købte en et Printrbot (kan ikke lige huske modellen) "samlesæt" fra USA sidste eller forrige år. Det var i den billigere ende, han ville vist ellers helst have haft en Ultimaker, men den kostede det dobbelte. :pokey:

Men ja, det er ikke en billig hobby :wink:

Okay, er han glad for den? I så fald kan jeg jo fortælle Kasper om den når vi har pengene :tunge: Selvom han allerede har flere i tankerne :pokey: Men han kan også godt vente - han har rig mulighed for at bruge dem på DTU og så starter han forhåbentlig også i noget praktik indenfor et år, hvor han også kommer til at lave noget 3D print :rolleyes:

Altså, den tog evigheder at kalibrere, men når den er kalibreret kører den ret fine print. Men de har fået en lidt nyere model - som er mindre, men som skulle køre endnu bedre. Jeg tror han ville ønske at han havde sparet op lidt længere og købt en dyrere model, eller alternativt havde ventet og købt den nye lille fra samme producent. Der har godt nok været mange problemer med den til at starte med, men som sagt kører den ret fine print nu. Det kan anbefales - hvis man vil have en glat og blank overflade at sænke printet ned i acetonedampe (kun dampe!!!) - da det smelter overfladen og udjævner riller. Det kan tage evigheder at slibe overfladen rigtig fin jævn med sandpapir. Men det ved han sikkert alt om din hubby. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, den tog evigheder at kalibrere, men når den er kalibreret kører den ret fine print. Men de har fået en lidt nyere model - som er mindre, men som skulle køre endnu bedre. Jeg tror han ville ønske at han havde sparet op lidt længere og købt en dyrere model, eller alternativt havde ventet og købt den nye lille fra samme producent. Der har godt nok været mange problemer med den til at starte med, men som sagt kører den ret fine print nu. Det kan anbefales - hvis man vil have en glat og blank overflade at sænke printet ned i acetonedampe (kun dampe!!!) - da det smelter overfladen og udjævner riller. Det kan tage evigheder at slibe overfladen rigtig fin jævn med sandpapir. Men det ved han sikkert alt om din hubby. :)

Ja okay.. Ej men det må jeg jo sige videre :wink: Jeg synes også det er lidt fjollet at købe noget mindre godt, fordi man ikke kan vente lidt.. Men det har min H2B MEGET svært ved :rolleyes:

Ja han har lovet mig at gøre det med acetonedamp, så den endelige bliver fin flot :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, den tog evigheder at kalibrere, men når den er kalibreret kører den ret fine print. Men de har fået en lidt nyere model - som er mindre, men som skulle køre endnu bedre. Jeg tror han ville ønske at han havde sparet op lidt længere og købt en dyrere model, eller alternativt havde ventet og købt den nye lille fra samme producent. Der har godt nok været mange problemer med den til at starte med, men som sagt kører den ret fine print nu. Det kan anbefales - hvis man vil have en glat og blank overflade at sænke printet ned i acetonedampe (kun dampe!!!) - da det smelter overfladen og udjævner riller. Det kan tage evigheder at slibe overfladen rigtig fin jævn med sandpapir. Men det ved han sikkert alt om din hubby. :)

Ja okay.. Ej men det må jeg jo sige videre :wink: Jeg synes også det er lidt fjollet at købe noget mindre godt, fordi man ikke kan vente lidt.. Men det har min H2B MEGET svært ved :rolleyes:

Ja han har lovet mig at gøre det med acetonedamp, så den endelige bliver fin flot :thumbsupsmileyanim:

Problemet var lidt, at han ikke anede den lille kom, og at han ikke anede om det ville "være noget", så var investeringen på ca.10.000 (kan ikke huske om det var før eller efter moms, told og gebyr) for ultimakeren lige i overkanten, det var egentlig bare for at prøve det af (dyr test kan jeg godt love dig). Han havde kun hørt om det via nettet, så han havde aldrig leget med en før han købte den. Men nu hvor den er kalibreret og blevet opgraderet her og der, så er det en rigtig fin printer til privat brug.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet var lidt, at han ikke anede den lille kom, og at han ikke anede om det ville "være noget", så var investeringen på ca.10.000 (kan ikke huske om det var før eller efter moms, told og gebyr) for ultimakeren lige i overkanten, det var egentlig bare for at prøve det af (dyr test kan jeg godt love dig). Han havde kun hørt om det via nettet, så han havde aldrig leget med en før han købte den. Men nu hvor den er kalibreret og blevet opgraderet her og der, så er det en rigtig fin printer til privat brug.

Shiiiit :o Men ja er godt blevet forberedt på at priserne er der :rolleyes: Hehe men det er ikke værre end en computer til spil - på den anden side, så vil de jo have begge dele, sååå :rolleyes:

Modigt at ham at købe det før han har prøvet det og virkelig ved om det er noget :lol: Men det er smart! Kasper laver dimser til computer osv. når han mangler noget :)

Men det er jo altid problemet når man køber tekniske ting (jeg tænker altid meget over det), at lige om lidt kommer der noget som er endnu bedre og så falder prisen på det man har :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Problemet var lidt, at han ikke anede den lille kom, og at han ikke anede om det ville "være noget", så var investeringen på ca.10.000 (kan ikke huske om det var før eller efter moms, told og gebyr) for ultimakeren lige i overkanten, det var egentlig bare for at prøve det af (dyr test kan jeg godt love dig). Han havde kun hørt om det via nettet, så han havde aldrig leget med en før han købte den. Men nu hvor den er kalibreret og blevet opgraderet her og der, så er det en rigtig fin printer til privat brug.

Shiiiit :o Men ja er godt blevet forberedt på at priserne er der :rolleyes: Hehe men det er ikke værre end en computer til spil - på den anden side, så vil de jo have begge dele, sååå :rolleyes:

Modigt at ham at købe det før han har prøvet det og virkelig ved om det er noget :lol: Men det er smart! Kasper laver dimser til computer osv. når han mangler noget :)

Men det er jo altid problemet når man køber tekniske ting (jeg tænker altid meget over det), at lige om lidt kommer der noget som er endnu bedre og så falder prisen på det man har :unsure:

Ja det er jo typisk! Og herhjemme skal vi gerne begge have en computer der kan trække de tunge spil så det ser ordentligt ud. :rolleyes::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er jo typisk! Og herhjemme skal vi gerne begge have en computer der kan trække de tunge spil så det ser ordentligt ud. :rolleyes: :blush:

Haha Kasper ønsker nok også at jeg havde min egen :) Jeg spiller ikke, men skal ofte bruge en kraftig computer til databehandling og så tager jeg "hans" hvis jeg sidder hjemme - det bryder han sig ikke om :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er jo typisk! Og herhjemme skal vi gerne begge have en computer der kan trække de tunge spil så det ser ordentligt ud. :rolleyes: :blush:

Haha Kasper ønsker nok også at jeg havde min egen :) Jeg spiller ikke, men skal ofte bruge en kraftig computer til databehandling og så tager jeg "hans" hvis jeg sidder hjemme - det bryder han sig ikke om :tunge:

Jeg spiller ikke lige så meget som Thomas - der er langt imellem de spil jeg virkelig fordyber mig i, men alligevel kan det irritere mig at Thomas har en stærkere computer end mig - for alt ser bare bedre ud på hans! :pokey::blush::rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiller ikke lige så meget som Thomas - der er langt imellem de spil jeg virkelig fordyber mig i, men alligevel kan det irritere mig at Thomas har en stærkere computer end mig - for alt ser bare bedre ud på hans! :pokey: :blush: :rolleyes:

Haha ej det er da også træls! Så må du jo "låne" hans en gang i mellem :lol: Eller komme igang med at opgradere din egen :lol: - Men hvis du nu begyndte at låne hans - så kunne det være han aktivt ville hjælpe med at opgradere din :biggrin:

Jeg fik i vært fald min fine bærbar efter jeg havde lavet bacheloropgave på Kaspers computer! :rolleyes: Vi har så fælles-økonomi, men han fik godt nok travlt med at finde mig noget :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiii sikke en fantastisk god tråd :cheerleader3::cheerleader3: Tænk at jeg slet ikke har set den før. Jeres bryllupstema er fuldstændig lig vores, og vi er fra Bagsværd. Så hyggeligt at kunne følge med her på sidelinjen, og blive inspireret :loveshower: Og dejligt der kom styr på hele kjolesituationen - pyhhhh :blink: Jeg har min kjoletilpasning om en uge, så håber godt nok ikke jeg render ind i samme problemer.

Nå men glæder mig til at følge dig :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg spiller ikke lige så meget som Thomas - der er langt imellem de spil jeg virkelig fordyber mig i, men alligevel kan det irritere mig at Thomas har en stærkere computer end mig - for alt ser bare bedre ud på hans! :pokey: :blush: :rolleyes:

Haha ej det er da også træls! Så må du jo "låne" hans en gang i mellem :lol: Eller komme igang med at opgradere din egen :lol: - Men hvis du nu begyndte at låne hans - så kunne det være han aktivt ville hjælpe med at opgradere din :biggrin:

Jeg fik i vært fald min fine bærbar efter jeg havde lavet bacheloropgave på Kaspers computer! :rolleyes: Vi har så fælles-økonomi, men han fik godt nok travlt med at finde mig noget :rolleyes:

Ja det er jo lige det med økonomien... Alle overskydende finanser går til bryllupsopsparingen, så nye computere må vente til vi er blevet gift... Og, altså... det virker jo endnu, så det går nok... :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:help: Farve på dug :help:

Vi tager ud og prøvet at finde (billigt) stof til duge i dag. Prøvede lige at ligge noget beige hørstof ud som dug, og dækkede op med hvad jeg lige havde liggende :rolleyes: Jeg tror godt jeg kan lide til beige farve til vores stil - alternativt kunne det være en cremefarve. ...Tror hvid bliver for hvid :huh:

Hvad synes I?

post-70770-0-37017100-1399276393_thumb.p

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer