Metteschjeldahl

123gold.de - er de gode nok?

14 indlæg i dette emne

Hejsa :) Jeg er ny her i forummet og har suget en masse til mig. Jeg har været inde og kigge på den tyske side og synes de har nogen fine ringe og til en pris hvor vi kan være med. Men jeg er ikke vild med at man skal overføre pengene via bankkonto, de er jo tabt hvis de ikke sender ringen. Er der nogen der har gode erfaringer med dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, der er mange af os som har bestilt hos dem OG modtaget de smukkeste ringe :a1221: De har en fantastisk service og er super søde at skrive/snakke med. Du kan bl.a. se vores ringe i min planlægningstråd :wink:

Her lige kigge på jeres ringe, de er virkelig smukke. Og rart at læse at I heller ikke kan tysk, men klarede bestillingen alligvel. Det er kun mig der skal have ring, så jeg tror bare jeg går i gang med at kigge og drømme :)

Tak for hjælpen

0

Del dette indlæg

Ja, der er mange af os som har bestilt hos dem OG modtaget de smukkeste ringe :a1221: De har en fantastisk service og er super søde at skrive/snakke med. Du kan bl.a. se vores ringe i min planlægningstråd :wink:

Her lige kigge på jeres ringe, de er virkelig smukke. Og rart at læse at I heller ikke kan tysk, men klarede bestillingen alligvel. Det er kun mig der skal have ring, så jeg tror bare jeg går i gang med at kigge og drømme :)

Tak for hjælpen

Tak og velbekomme.....ja, vi brugte bare Google translate, så gik det helt fint :lol: Der er et par stykker som har kommenteret i min tråd, som også har bestilt derfra, hvis du vil se flere :) Namak og Pernillepjuske (??) (mener jeg det var) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for hjælpen

Tak og velbekomme.....ja, vi brugte bare Google translate, så gik det helt fint :lol: Der er et par stykker som har kommenteret i min tråd, som også har bestilt derfra, hvis du vil se flere :) Namak og Pernillepjuske (??) (mener jeg det var) :)

Det var mig der også har bestilt vores vielsesringe på 123gold.de. :biggrin: Mine ringe kan du også se i planlægningstråden!

Og jeg er helt enig med Victoria - de er virkelig servicemindede og laver nogle fantastisk smukke ringe! Jeg brugte Namak som hjælp og ellers google translate, da jeg ikke kan et ord tysk.. Det er bare med at komme ind og drømme :cheerleader3: Mener de kører med 10% rabat i øjebliket..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til jer der har bestilt der inde: hvordan passer størrelserne i forhold til det man normalt bruger? Jeg bruger fx normalt størrelse 49 , kan jeg så forvente at det er samme størrelse jeg skal bestille der inde? Ville jo være dejligt hvis man kunne få den rigtige størrelse i første omgang.

og lige et spørgsmål mere, er det nemt nok at få dem byttet til andre størrelser hvis de ikke passer?

0

Del dette indlæg

Jeg kan absolut anbefale dem :) Vi er så glade for vores ringe og for den service vi oplevede. Vi valgte at tage til en af deres fysiske butikker i Kiel og det var en fantastisk oplevelse!

Størrelsesmæssigt afhænger det af ringen du vælger. Min forlovelsesring var str. 50 men min vielsesring var str 46. Forskellen ligger i ringens snit, hvor forlovelsesringen har samme størrelse hele vejen, så er vielsesringen tykkere midt på og går op i siderne, hvilket gør, at størrelsen skal være mindre.

Hvis du ikke er meget for at bestille over nettet, kan jeg sagtens anbefale et besøg i Kiel-butikken, book en tid hos Michele Weinmann, hun har boet i USA, så hun snakker rigtig godt engelsk (hvis tysk ikke lige er jeres kop te) :)

post-61031-0-71081000-1388743963_thumb.j

0

Del dette indlæg

I kan også bestille gratis prøveringe hjem hos dem (låne) sådan at I kan tjekke størrelserne, inden I bestiller. Det gjorde vi og det er jeg glad for. Skulle nemlig have en størrelse mindre end først troet ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med hensyn til størrelserne på jeres ringe, så tænk på - at en bred ring (8-9mm) skal være et nummer eller to større end en smal ring (3-5mm) Specielt hvis den er flad indvendigt - hvis den er rund indvendigt, kan man ofte gå et nummer eller to ned i størrelse i forhold til en flad ring. Undskyld, hvis det virker forvirrende.. og så er der lige - om det er højre eller venstre hånd :o De fleste har en større højre hånd..

ege art

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer