Marie E

Er det for tidligt .......

32 indlæg i dette emne

VI VIL HA EN PLANLÆGNINGS TRÅD NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bunny_4:

-HAHA- jamen han har jo ikke friet endnu officielt

Naaaaaarj, men så kan vi jo følge det herinde NÅR han gør det :loveshower::thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VI VIL HA EN PLANLÆGNINGS TRÅD NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bunny_4:

Naaaaaarj, men så kan vi jo følge det herinde NÅR han gør det :loveshower::thumbsupsmileyanim:

griner, du opgiver ikke så let hva :wink:

0

Del dette indlæg

NIXEN BIXEN det gør jeg nemlig ik :floejt::toot:

0

Del dette indlæg

NIXEN BIXEN det gør jeg nemlig ik :floejt::toot:

Kender jeg kun alt for godt. Venter selv på at kæresten går ned på knæ! :floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spørger lige dumt, ødelægger det ikke lidt det magiske at dato og alting er planlagt så man går og venter på at han tager sig sammen....

Jeg synes netop det fantastiske, romantiske og magiske var/er at min kæreste har gået i flere måneder og planlagt det hemmeligt så det kom som en total overraskelse da han friede...måske er jeg bare gammeldags :-)

0

Del dette indlæg

Nu hiver jeg lige den her tråd frem igen:

Jeg har et problem!

Jeg er helt vild med at skulle giftes (15/8-2015) og planlægger på livet løs. Da vi begge er studerende skal der helst findes å mange gode og billige løsninger som muligt, så har allerede slæbt min stakkels forlovede ud og kigge på forskellige steder til festen.

Jeg er også helt vild med at klippe-klistre og har lavet skabeloner til bordkort, invitationer og favourboxes. Er jeg gået for langt? er det for tidligt?

For det kribler bare i fingrene for at komme igang med det hele !!! :cheerleader3:

Hvis det ikke var for økonomien kunne jeg have et færdigplanlagt bryllup om 6 måneder, og det er jeg lidt bange for at få :(

For hvad skal jeg så lave hele næste år??

Nogen af jer andre der har problemer med at vente og holde jer i skindet i stedet for at løbe ud og kigge kjoler og shoppe sko?

0

Del dette indlæg

Det skal lige siges, jeg har ikke været ude og købe kjole eller noget....og jeg planlægger i smug, da intet er offentliggjort endnu... netop pga han har ikke været på knæ endnu....

Vi hygger os med de ting vi har fundet frem til vedr. vores store dag... men har samtidig også brig for et sted hvor jeg kan dele mine tanker, så jeg ikke får drevet kæresten helt væk også derfor min veninde opfordrede mig til at starte en planlægningstråd for at kunne få mine ideer ud...også selv om der er to ½ år til......

Jeg har gået og leget med nogle ideer til indbydelser MEN har intet fortaget mig endnu ....vi leger forsat med hvordan vi ønsker dem......

NÅR det så er sagt, så har jeg også to andre fester jeg skal ha forberedt, nemlig min ældste datter bliver 18 næste år og samme år hvor vi skal giftes i august, der har vi en konfirmation for min yngste datter i april .....

Men lige nu, ved jeg at jeg ikke får lavet ret meget i hverken det ene eller det andet, da jeg skal skrive sso fra i morgen og en uge frem, og der varer heller ikke længe før alle eksamener står for døren

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer