PrinsesseMarie

Topfigur

11 posts in this topic

Halløj 😊

Jeg leder med lys og lygte efter en topfigur til vores bryllupskage.

Det skal være en lyshåret mand og en mørkhåret kvinde (det er omvendt på alle dem jeg finder) 😏

Den skal helst være fra EU da jeg ikke gider told 😄

Håber nogle af jer har set en der kunne matche 😊

0

Annonce ♥

har du overvejet at få dem modelleret specielt?

De bliver lidt mere "bastante" men også ganske søde, og kan laves rigtig sjove også! :)

har du kigget ved specialkøbmanden?

0

Begge: http://specialkoebmanden.dk/bryllup-barnedaab-konfirmation-654/bryllupsfigurer-669/a-kiss-and-were-off-figurine-10323.html (ved ikke om hans hår er helt lyst nok?)

I hvid porcelæn: http://www.deleukstetaartenshop.nl/stadter-dansende-bruidspaar-wit

Den hollandske webshop er sikker at handle på, og rigtig venlige. Handler der ofte når jeg køber hjem til større projekter :)

0

Mange steder kan man købe separate brude og gomme så man kan blande som man nu ser ud og dem med stort sortiment kan sagtens skaffe andre "blandinger" hjem, har selv været på jagt efter kombinationen sort gom og asiatiske brud år tilbage da jeg lavede bryllupskager

0

Annonce ♥

Jeg har fået lavet min hos en glas puster og der kan man vælge det som man vil have det og bagefter sætte det i skabet og så er det flot som pynt

1

Jeg har fået lavet min hos en glas puster og der kan man vælge det som man vil have det og bagefter sætte det i skabet og så er det flot som pynt

Fed idé.. Hvilken glaspuster var det..?? og har du evt et billed du vil vise..??

0

Helle E i Aalborg og hvis du kigger i min tråd, gav 300, men det kan plastik figure også koste ,men syntes det ser pænere ud med glas, hun har også hjemmeside du kan se

0

Helle E i Aalborg og hvis du kigger i min tråd, gav 300, men det kan plastik figure også koste ,men syntes det ser pænere ud med glas, hun har også hjemmeside du kan se

:cheerleader3:

Edited by Blomsten89
0

Annonce ♥

Takker :cheerleader3: :cheerleader3:

Men hvordan finder jeg præcis din tråd..?? Har ikke helt regnet det ud endnu :help:

0

Du skal trykke på det link i bunden af mine besvarelser der hedder vinter

0