Dyhrline

Bryllups stempler!

9 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste der vil bruge et "bryllup" stempel???? Hvor mange gange skal man bruge det der efter???? Er der evt nogen som ikke skal bruge det længere som kunne sælges deres billigt. Eller er der nogen der vil bruge mit efter jeg har jeg brugt det? Ved godt det ikke koster så meget igen. Men kunne vi dele? ville det være helt forkert?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja. Jeg har tænkt mig at bruge det tilmeld ine invitationer. Det koster godt nok kun 23kr. Men alligevel. Jeg skal jo ikke bruge det bagefter. Det er kun stemplet. Ikke farver eller noget det køber Lan ved siden af. Men tænkte bar jeg ska ik bruge det bagefter. Mon andre ska?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"den koster 23kr, og jeg skal ikke bruge den bagefter"...

Hvis du regner med, at dit bryllups budget ender på 10-15% mere end i havde kalkuleret, så bliver du ikke skuffet.. Og køb så det stempel til 23 kroner... Det er 1/2 pose kaffe.......

:-)

0

Del dette indlæg

"den koster 23kr, og jeg skal ikke bruge den bagefter"...

Hvis du regner med, at dit bryllups budget ender på 10-15% mere end i havde kalkuleret, så bliver du ikke skuffet.. Og køb så det stempel til 23 kroner... Det er 1/2 pose kaffe.......

:-)

Ja Morten ved godt det kun er 23kr. (Drikker ik kaffe så har ik den udgift) Men kan stadig ikke se det forkerte i at dele? Det var ikke på nogen måde fordi jeg gerne ville have de 23kr igen. Men jeg skal ikke bruge stemplet bagefter så måske andre kunne bruge det? Eller andre der havde det som mig at de havde brugt et bryllups stempel og dermed heller ik skulle bruge det nu!!!! Som de så ville give videre. Det var der så ik. Nu har jeg selv købt et og regner ikke med at jeg kommer til at bruge det igen. Så hvis det der var andre der kunne bruge det. Ville det være nogen skam? Undskyld jeg stødte dig. Det var trods alt kun en forespørgsel om der var andre der havde samme tanke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er slet ikke stødt. :-)

Det virkede bare som meget arbejde at lægge i det.. Og hvis man gik og tvivlede for og imod, så kunne min besked nok godt opfattes som en venligt skub imod: don't worry, just buy it. :-)

Hilsen Morten

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer