Janniepigen

Hjælp/forslag til indslag til min kommende mand :)

11 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne brude :)

Jeg skal giftes til juni og er ved at gå helt i spåner over hvad jeg skal lave af indslag til min kommende mand.

Indslaget skal finde sted under festen og jeg kunne godt tænke mig at det blev lidt humoristisk. Jeg har først tænkt på en tale - jeg er dog bare i den situation at jeg desværre har døjet med stress, så mine følelser ligger meget synligt udenpå tøjet - ergo ved jeg ikke om jeg vil blive så grådkvalt af tårer at jeg ikke kan få fremstammet talen.

Jeg har også tænkt på en sang, men jeg kan ikke selv synge - så det ville blive en fællessang. Men er det ikke for plat?

Er der nogen der har idéer til indslag som ikke er så brugt?

Håber på lidt input fra jer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet en sød pige som er god til at skrive sange og spurgt om hun ville hjælpe med at skrive et digt i stedet...

Så jeg vil læse et digt op for min kommende mand... Jeg dur ikke til at holde tale og tænker det lidt mere "legalt" at læse et digt op... :wink:

0

Del dette indlæg

Ja :lol: Du kunne jo lave en tale o.l. som du indspillede så den blev vist som et diasshow med nogle billeder etc. Der giver dig også mulighed for at bruge forskellige lokationer for optagelsen som måske har relevans i forhold til ham. Det er dog en god ide at begrænse sig så det ikke bliver noget med 15-20 min. varighed. Ellers risikerer man at tabe nogle gæster på gulvet.

En anden mulighed som jeg ikke selv har set i praksis men hørt én herindefra nævne er muligheden for at gommen selv skal læse din tale op. Det syntes jeg faktisk er en rigtig fed ide og jeg har i hvert fald aldrig set det praktiseret før og har da efterhånden været ude til "en del" bryllupsfester gennem årene. :lol:

0

Del dette indlæg

Hej I to :)
Jeg tror at jeg er ved at have taget en beslutning omkring det hele :)

Jeg har hyret en skøn mandlig sanger, som vil spille guitar og synge for os i kirken. Og derudover er jeg igang med et digt. Jeg ved godt at jeg ikke er tvunget til at lave noget, men jeg er bange for at fortryde det bagefter, hvis jeg ikke gør det. Så indtil videre har jeg skrevet 4-5 afsnit i digtet….jeg forsøger at skrive det med lidt humor og håber så at folk vil skrige af grin….ellers bliver det sørme pinligt :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er i den grad grådlabil (hænger sammen med min PCO tror jeg) så jeg ved at jeg kommer til at snøfte til nærmest alting den dag, så fordi folk jo godt ved at tårerne løber let og være lidt selvironisk har jeg tænkt mig at finde den største pakke kleenex som jeg kan finde og starte min tale med at sige at så er bruden klar...

1

Del dette indlæg

HAHA det lyder næsten som mig - altså jeg sidder også og tuder til sporløst i fjernsynet….der skal ikke ret meget til. Du kunne også stoppe corsagen med kleenex og hive en ny frem gang på gang igennem hele talen :b223: Det kunne være sjovt, tror folk til sidst vil grine alene af den grund :D Måske lade en bemærkning falde med om der er andre der skal bruge en Kleenex :loveshower:

0

Del dette indlæg

HAHA det lyder næsten som mig - altså jeg sidder også og tuder til sporløst i fjernsynet….der skal ikke ret meget til. Du kunne også stoppe corsagen med kleenex og hive en ny frem gang på gang igennem hele talen :b223: Det kunne være sjovt, tror folk til sidst vil grine alene af den grund :D Måske lade en bemærkning falde med om der er andre der skal bruge en Kleenex :loveshower:

Min søster foreslog at hun skulle have en brudebuket af kleenex, så jeg hele tiden havde en håndfuld indenfor rækkevidde...

0

Del dette indlæg

Min søster foreslog at hun skulle have en brudebuket af kleenex, så jeg hele tiden havde en håndfuld indenfor rækkevidde...

Hehehe god idé :cheerleader3: Beklager at jeg er lidt langsom til at svare, men den store dag nærmer sig lidt for hurtigt, så der er lidt stress på her :) Jeg gider nemlig ikke at stresse den sidste uge inden brylluppet, der vil jeg gerne bare slappe af og lakere negle *LOL*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehehe god idé :cheerleader3: Beklager at jeg er lidt langsom til at svare, men den store dag nærmer sig lidt for hurtigt, så der er lidt stress på her :) Jeg gider nemlig ikke at stresse den sidste uge inden brylluppet, der vil jeg gerne bare slappe af og lakere negle *LOL*

Det skal du ikke være ked af, man kan ikke nå det hele :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer