Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 indlæg i dette emne

BORDNUMRE

Først synes jeg det var lidt fjollet med numre da vores borde skal (og kun kan) stå som et E med to ekstra ben, men så tænkte jeg at det alligevel var lettere når man skulle formidle bordplanen så nu har jeg bestilt 1-5 (hovedbordet får ikke nummer) og så skal det males og have en omgang sølvglimmer....

Seje bordnumre. Hvor er de fra? :)

Ebay :-)

har du et link :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

GOMMENS OUTFIT

I dag har jeg så hentet Sunes suit og jeg synes det vinder ved nærmere gennemgang, dekorationen er mere diskret end jeg havde frygtet....

Til gengæld så passer vesten ikke specielt godt til Sunes kropsfigur så den dropper vi nok. Kvaliteten er rigtig god og den sidder som støbt på ham så det håndværksmæssige er der ikke en finger at sætte på...

Vi skal ud og finde noget andet skjortehalløj for en alm skjorte falder lidt igennem og ødelægger helhedsbilledet...

Og så lidt billeder.... Hvad synes I?

post-72085-0-85326100-1403109540_thumb.j

post-72085-0-96651900-1403109549_thumb.j

post-72085-0-07733600-1403109702_thumb.j

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

tak :hug:

Synes de er så fine.... Og H2B er ikke just håndværkertypen så hjemmelavede var udelukket

hvor jeg kender det :wink:

super flot sæt til din hubby

0

Del dette indlæg

Synes de er så fine.... Og H2B er ikke just håndværkertypen så hjemmelavede var udelukket

Tak, jeg synes faktisk det passer rigtig godt til ham og den var gudskelov ikke helt så flashy i virkeligheden som på billedet fra sælger.... Sune er en spøjs type for på den ene side er han virkelig konservativ når det kommer til tøj og sko og så fandt han alligevel de mest flashy og anderledes suits frem da han så på bryllupstøj....skal der være fest så lad der være fest ;-)

0

Del dette indlæg

Tak, jeg synes faktisk det passer rigtig godt til ham og den var gudskelov ikke helt så flashy i virkeligheden som på billedet fra sælger.... Sune er en spøjs type for på den ene side er han virkelig konservativ når det kommer til tøj og sko og så fandt han alligevel de mest flashy og anderledes suits frem da han så på bryllupstøj....skal der være fest så lad der være fest ;-)

:lol: ja han går bare all in :floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han lyder meget som min hr mand. Enormt konservativ og så alligevel ikke. Han valgte et super stilet og anderledes jakkesæt fra Archetipo. Minder lidt om Sunes, dog med længere jakke. Han havde en mørk skinnende silkeskjorte på i øvrigt.

0

Del dette indlæg

Han lyder meget som min hr mand. Enormt konservativ og så alligevel ikke. Han valgte et super stilet og anderledes jakkesæt fra Archetipo. Minder lidt om Sunes, dog med længere jakke. Han havde en mørk skinnende silkeskjorte på i øvrigt.

Sune så også på Archetipo og jeg troede faktisk også at han ville have jakken længere, nu er den sådan en mellemtiden mellem alm og Archetipos, men manden pegede selv da jeg målte op så han får det som han vil have det....

Rigtig god ide med sort silkeskjorte, havde jeg ikke tænkt på... Alm skjorter bliver lidt fesne til sådan en jakke :-)

0

Del dette indlæg

Stress...

Endelig er togstrejken over efter 3 uger der virkeligt pressede mig, pga den længere rejsetid er mit søvnunderskud bare vokset og vokset og en dobbeltvagt på studiejobbet hvor jeg kun kom hjem henholdsvis kl 2 og 2:30 om natten og skulle op igen kl 4:45 var ved at tage livet af mig....

Da jeg fik mit studiejob startede arbejdstiden kl 16 og til man var færdig, men så blev det lavet om til 17:30 og til man var færdig hvilket betyder meget sent hvis man har mange prøver og det matcher meget dårligt med at være pendler (også selvom togene kører) så jeg måtte bide i det sure æble, lytte til min krop og sige op.... Mega ærgeligt da det var et kanon godt studiejob CV-mæssigt...:-(

Men intet er jo så skidt at det ikke er godt for noget, fik nævnt til et par af bioanalytikerne på min praktik-afdeling at jeg havde sagt op, da der alligevel ikke var ledige vagter hele sommerferien hvor jeg havde mulighed for at arbejde og de synes straks at jeg skulle gå ind og spørge chefen om der ikke var et studiejob i deres afdeling... Fløj derind og hun vil meget gerne beholde mig så nu er de ved at finde ud af hvad jeg skal lave.... Mødte hende dagen efter og der havde været 12 eller mere inde hos hende som ville have mig, det er sgu fedt......

1

Del dette indlæg

Stress...

Endelig er togstrejken over efter 3 uger der virkeligt pressede mig, pga den længere rejsetid er mit søvnunderskud bare vokset og vokset og en dobbeltvagt på studiejobbet hvor jeg kun kom hjem henholdsvis kl 2 og 2:30 om natten og skulle op igen kl 4:45 var ved at tage livet af mig....

Da jeg fik mit studiejob startede arbejdstiden kl 16 og til man var færdig, men så blev det lavet om til 17:30 og til man var færdig hvilket betyder meget sent hvis man har mange prøver og det matcher meget dårligt med at være pendler (også selvom togene kører) så jeg måtte bide i det sure æble, lytte til min krop og sige op.... Mega ærgeligt da det var et kanon godt studiejob CV-mæssigt...:-(

Men intet er jo så skidt at det ikke er godt for noget, fik nævnt til et par af bioanalytikerne på min praktik-afdeling at jeg havde sagt op, da der alligevel ikke var ledige vagter hele sommerferien hvor jeg havde mulighed for at arbejde og de synes straks at jeg skulle gå ind og spørge chefen om der ikke var et studiejob i deres afdeling... Fløj derind og hun vil meget gerne beholde mig så nu er de ved at finde ud af hvad jeg skal lave.... Mødte hende dagen efter og der havde været 12 eller mere inde hos hende som ville have mig, det er sgu fedt......

øv at du var nød til at sige op men fedt at der er så stor efterspøgelse på dig :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stress...

øv at du var nød til at sige op men fedt at der er så stor efterspøgelse på dig :cheerleader3::cheerleader3:

Ja jeg var lidt nederen over det lige der, men har tidligere været deltidssygemeldt pga stress så jeg ved at jeg skal passe på og 2-4 timers søvn er bare ikke nok hvis man skal være 110 pct på dagen efter :-S men det er super fedt hvis jeg så kan få noget i "min egen" afdeling, det er jo alm arbejdstid så det passer så meget bedre ind i vores liv...

0

Del dette indlæg

Stress...

Godt at du lytter til din krop ... Og hvor er det fedt at der er så STOR efterspærgelse på dig i "din afd." :) Held og lykke med somme-jobbet :)

0

Del dette indlæg

BESØG I KIRKEN

Vi stod tidligt op i dag og tog hele turen til Jørlunde med diverse tog og busser for at nå til gudstjeneste kl 10, der var barnedåb i dag så kirken var godt fuld og gav derfor et meget godt indtryk af plads/ lyd osv. svarende til vores bryllup. Kirken er utrolig smuk indeni og har en passende størrelse til de gæster vi forventer kommer og så var det rart lige at hilse på vores præst, kirketjeneren og organisten... Præsten tog sig god tid efter gudstjenesten til en lille snak om hvordan det hele kommer til at foregå (vi skal ud og snakke detaljer med ham ugen inden brylluppet) og han virker bare så sød og nede på jorden, lidt samme type som den præst der har døbt og konfirmeret mig så jeg er mere end tilfreds.

Jeg havde lavet en aftale med organisten så efter alle var gået så spillede han 5-6 præludier og 5-6 postludier på orglet så vi kunne hører hvordan det ville lyde rigtigt på dagen og vi fik valgt dem vi synes bedst om, et smukt fransk stykke til præludium og The Prince of Denmarks march som postludium, jeg var også lidt lun på et fransk stykke (af samme komponist som præludiet) som postludium, men Sune kunne bedre li den anden så det bliver den....

Vi tog også lige et kig ind af vinduerne til sognegården hvor vi skal holde reception og tjekkede størrelsen og det kommer til at passe meget godt umiddelbart.... Så en dejlig tur på landet før den står på eksamenslæsning, skal op i morgen formiddag og bagefter er der sommerferie indtil 25/8, dog regner jeg jo med at det job i afdelingen er så godt som mit :-)

0

Del dette indlæg

Lidt til den søde tand

Forleden faldt jeg over lakridspastiller i Netto som de var ved at sætte ned til 2 kr/stk og fræk som jeg er kan jeg jo ikke lade vær med at sige at der vel er mængderabat hvis jeg køber over 50 og sørme om jeg ikke fik dem til 1 kr/stk haha, frækhed betaler sig....

Hjemme i vores lokale supermarked fandt jeg 1,5 kg Polly til 50 sek, jeg har faktisk allerede købt nogle poser med Polly til slikbuffeten, men til den pris og med tanke på at det er verdens Bedste slik så røg den i kurven....

post-72085-0-12391500-1403448707_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØRERINGE

Jeg regner med at skulle have arvesmykker fra min oldemor på (der er billeder et sted i tråden) men da hun jo ikke gik med øreringe så er der ikke nogen der matcher til, men så faldt jeg over de her på tilbud i Carat, det er godt nok forgyldt sølv, men skidt pyt med det, så var det til gengæld også en rigtig fin pris....

post-72085-0-10728500-1403448867_thumb.j

post-72085-0-85028600-1403448873_thumb.j

0

Del dette indlæg

Dejligt at i fik mødt præsten mv ...og at det lever op til jeres forventninger

:lol: lidt fræk må man da være, når det gælder mængde rabatter :floejt:

super søde øreringe

Tror alle de ansatte i den Netto kender den skøre brud der lænser deres butik for slik og underlige ting når de sætter det ned....

0

Del dette indlæg

Dejligt at i fik mødt præsten mv ...og at det lever op til jeres forventninger

:lol: lidt fræk må man da være, når det gælder mængde rabatter :floejt:

super søde øreringe

Tror alle de ansatte i den Netto kender den skøre brud der lænser deres butik for slik og underlige ting når de sætter det ned....

:lol: kan se det for mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FUGLEBUR

Jeg var lige hurtig og slog til da en nygift brud satte fugleburet her til salg, har en ide om at det kan bruges til pengegaver i kort så de ikke bare ligger og flyder på bordet....men har ikke bestemt mig 100 pct om det burde være en kuffert når vi nu ønsker os penge til bryllupsrejse....

post-72085-0-77709900-1403461647_thumb.j

0

Del dette indlæg

TANDSTIKKERE & RØRERPINDE

Fik min kæmpe portion enkelt indpakkede tandstikkere samt rørerpinde til kaffen, begge dele til receptionen....

Har fået købt RIGELIGT tandstikkere så hvis nogen mangler, send mig en PM....

post-72085-0-51444200-1403461818_thumb.j

0

Del dette indlæg

SKIFTESKO

Jeg er næppe den eneste der skal i højere sko end til dagligt, så da jeg så at Netto havde billige flip-flops købte jeg 5 par i str 38/39, 2 par str 36/37 og 2 par str 40/41, jeg ved ikke om de vil blive brugt, men hvis de ikke gør så er det ikke den store udskrivning.... Jeg har købt forskellig farve til de forskellige størrelser så det er nemmere at holde styr på og så bliver de sat i en kurv i festsalen til fri afbenyttelse

post-72085-0-36746300-1403462101_thumb.j

post-72085-0-48145400-1403462108_thumb.j

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer