Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes også den er så fin, så nu er det bare frem med målebåndet..... Min veninde synes at jeg om ikke andet så kan tage den på til søndagens brunch når nu jeg ikke tager skørt under, men det ved jeg ikke helt om jeg synes den er "for fin" til, hvad synes I?

0

Del dette indlæg

Meget svært at måle sig selv.... Bryst, talje og hofte går fint, men jeg kan jo ikke måle alle længdemålene.... man altså.... Må vente på at H2B kommer hjem, han er åbenbart blevet lokket til at deltage i et eller andet quizprogram som han ikke selv helt vidste hvad gik ud på....hmm spændende...

1

Del dette indlæg

GARN TIL CAPE

Har også langt om længe fundet noget garn som var blødt nok og tykt nok til min cape/poncho/sjal ting, jeg strikker ikke selv så det er lidt en jungle at købe garn, men fandt noget der er en blanding af uld, alpaca og merinould.... Nu skal det bare pakkes ned med en god æske chokolade til min strikkeengel og sendes så hun har et projekt når hun er færdig med at deltage i en strikkedyst (ala den store bagedyst) så det må betyde at hun er rimelig god til det der strikning ;-)

post-72085-0-94435600-1402512156_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

INDBYDELSER KLAR

Så blev den sidste indbydelse puttet i kuvert og er klar til afsendelse i morgen.... Fandt ud af at alm dobbeltklæbende tape ikke kan klistre på glimmerpapiret, men så kom jeg i tanke om at jeg ved en fejl var kommet til at bestille noget dobbeltklæbende tape beregnet til reparation af mobiltelefoner og det er noget stærkere og kan godt klistre så det var et hurtigt løst panik-moment jeg havde.....

Indbydelserne er blevet præcist som jeg ønskede så de har været arbejdet og de ekstra penge værd....jo mere jeg har siddet med kartonen i hånden jo mere lækkert synes jeg det er i forhold til almindeligt.... Kvalitet koster....

Er det muligt at få nær-billeder af de der info-kort ???

Ja selvfølgelig...

Rigtig mange tak :)

0

Del dette indlæg

INDBYDELSER KLAR

Så blev den sidste indbydelse puttet i kuvert og er klar til afsendelse i morgen.... Fandt ud af at alm dobbeltklæbende tape ikke kan klistre på glimmerpapiret, men så kom jeg i tanke om at jeg ved en fejl var kommet til at bestille noget dobbeltklæbende tape beregnet til reparation af mobiltelefoner og det er noget stærkere og kan godt klistre så det var et hurtigt løst panik-moment jeg havde.....

Indbydelserne er blevet præcist som jeg ønskede så de har været arbejdet og de ekstra penge værd....jo mere jeg har siddet med kartonen i hånden jo mere lækkert synes jeg det er i forhold til almindeligt.... Kvalitet koster....

Smukke invitationer :)

Hvad er det for noget karton du har brugt? og hvor har du købt det ?

Tak :-) Det er fransk Canson karton, mit er fra Grafical, men det er det samme de har hos cc-hobby, Panduro Hobby osv.

Det ser super lækkert ud :)

Tror helt sikkert at manden her i "huset" skal overtales til noget lignende ;)

0

Del dette indlæg

Update fra Lilly

Jeg har fået en mail fra Lilly der beklager at deres kundetelefoner ikke har oplyst om at de havde lukket hele pinsen plus det løse...

Men jeg kan så returnere det hele som reklamationssag da der mangler en del af varen, så nu sender jeg pakken i morgen og håber så på at pengene finder tilbage til min konto....

Sunes suit har forladt Indien og er på vej op så glæder mig rigtigt meget til at se det rigtigt og så skal vi på jagt efter skjorte og slipsehalløj...

Uh hvor er det bare dejligt at høre, at der kom hul igennem til Lilly og at servicen, trodsalt, er så god (og hvor er det træls og uprofessionelt, at kundetelefonen ikke oplyste om lukket)

Hvor er der spændende med mandens tøj - håber vi får lov til at se det "i levende live" ;) ... Og helt og lykke med skjorte + slipse jagten - den jagt har vi selv så små sat i gang her ...

0

Del dette indlæg

INDBYDELSER KLAR

Smukke invitationer :)

Hvad er det for noget karton du har brugt? og hvor har du købt det ?

Tak :-) Det er fransk Canson karton, mit er fra Grafical, men det er det samme de har hos cc-hobby, Panduro Hobby osv.

Det ser super lækkert ud :)

Tror helt sikkert at manden her i "huset" skal overtales til noget lignende ;)

Ja det koster jo noget mere end det almindelige, men man kan se kvaliteten med det blotte øje og så havde jeg i øvrigt valgt en farve som ikke helt kunne fås i alm karton....

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update fra Lilly

Jeg har fået en mail fra Lilly der beklager at deres kundetelefoner ikke har oplyst om at de havde lukket hele pinsen plus det løse...

Men jeg kan så returnere det hele som reklamationssag da der mangler en del af varen, så nu sender jeg pakken i morgen og håber så på at pengene finder tilbage til min konto....

Sunes suit har forladt Indien og er på vej op så glæder mig rigtigt meget til at se det rigtigt og så skal vi på jagt efter skjorte og slipsehalløj...

Uh hvor er det bare dejligt at høre, at der kom hul igennem til Lilly og at servicen, trodsalt, er så god (og hvor er det træls og uprofessionelt, at kundetelefonen ikke oplyste om lukket)

Hvor er der spændende med mandens tøj - håber vi får lov til at se det "i levende live" ;) ... Og helt og lykke med skjorte + slipse jagten - den jagt har vi selv så små sat i gang her ...

Jeg lover jeg nok skal lokke gommen i tøjet når det kommer.... Håber at Lilly bytter uden mere bøvl...

0

Del dette indlæg

3 MÅNEDER....

Så er der kun 3 måneder tilbage, hvor er det vildt.... Da vi begyndte planlægningen i januar synes jeg der var uendeligt langt tid tilbage, men nu er det jo bare lige om lidt.....

Lige pt vælter det ind med pakkesedler, her i blandt en der kunne hører til lillesøsters brudepigekjole... Jeg lover der kommer billedspam når jeg har taget mig sammen til at hente dem....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik lillesøster prøvet kjolen og den skal lige syes 1 cm ind oppe ved barmen, ellers sidder den perfekt og vigtigst af alt så faldt den i den unge dames smag.... Vil aldrig putte hende i en kjole hun ikke selv synes er fantastisk...

Mine mobilfotos er desværre for store til at komme herind så de skal lige omkring en computer først

0

Del dette indlæg

INDBYDELSER KLAR

Bliver nødt til at spørge - hvordan har I gjort med kuverter ?

og hvilket materiale har du brugt til de der info-ark - det er vel ikke bare alm peinterpapir ???

Redigeret af Haverholm
0

Del dette indlæg

INDBYDELSER KLAR

og hvilket materiale har du brugt til de der info-ark - det er vel ikke bare alm peinterpapir ???

Du spørger bare løs :-) kuverterne er de her luksuskuverter: http://www.grafical.dk/luksus-kuverter-25-stk_8.aspx og så har jeg printet navn og adresser på i samme skrifttype som i indbydelserne.

Hele indmaden til indbydelsen er printet på samme franske karton som selv indbydelsen, en dyrere løsning end papir, men igen så synes jeg resultatet bliver mere lækkert... Kan se de fleste herinde har brugt papir med lidt højere vægt end alm printerpapir...

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

BILLEDER AF BRUDETERNEKJOLEN

Så lykkes det mig at få billederne ind.... Tag jer ikke af det lettere rodede kollegieværelse....

Hvor er den bare super fin!

Den var købt på etsy ik? Vil du linke til sælger? Hvordan er kvaliteten?

0

Del dette indlæg

INDBYDELSER KLAR

Du spørger bare løs :-) kuverterne er de her luksuskuverter: http://www.grafical.dk/luksus-kuverter-25-stk_8.aspx og så har jeg printet navn og adresser på i samme skrifttype som i indbydelserne.

Hele indmaden til indbydelsen er printet på samme franske karton som selv indbydelsen, en dyrere løsning end papir, men igen så synes jeg resultatet bliver mere lækkert... Kan se de fleste herinde har brugt papir med lidt højere vægt end alm printerpapir...

Kan godt se, at jeg har roddet mig ud i noget skidt ved at lave kæresten have medbestemmelse i forhold til invitationernes design :P

Vores invitationer kommer til at måle 12*18 cm. Det er der jo ikke nogen kuvert der passer tid :(

Kan man godt printe på canson uden at det bliver ødelægt ??

0

Del dette indlæg

Så lykkes det mig at få billederne ind.... Tag jer ikke af det lettere rodede kollegieværelse....

Og fin kjole du har fundet til din søster :) Den bærer hun flot :)

0

Del dette indlæg

Hvor er den bare super fin!

Den var købt på etsy ik? Vil du linke til sælger? Hvordan er kvaliteten?

Det er en Lela Rose kjole fra Nordstrom, fundet til superpris på ebay... Normalprisen er omring 260-280 dollars.

Super lækker kvalitet der er så lækker at røre ved og som falder så flot (som man også kan se på billedet)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer