Wetlesen

09.08.14 A&C's store dag! - OPDATERET far side 12..

238 indlæg i dette emne

Elsker din borddækningsinspiration :)

Jeg har foreslået om vi skulle have sorte due - det ville min H2B absolut ikke! Hmf...

Jeg må krybe til bekendelse og sige, at vi ikke skal have sorte duge. :blush: Vi skal have hvide. Det er mere pynten i midten, som jeg synes er ret fantastisk. :-)

Snyder :tunge:

Det er ellers det der gør at jeg synes det ser vildt eksklusivt ud :wink:

Ja jeg er fuldstændig enig med dig. Men vi har noget hvidt stof liggende fra barnedåb sidste år, så det kan vi ligeså godt få brugt. Ellers er der bare endnu flere udgifter. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Favour boxes...

Så kom de bestilte sorte æsker hjem. Jeg har nu lavet en, men jeg har jo indkøbt de her lyserøde bolcher i Tiger. Ved bare ikke rigtig om jeg vil bruge dem alligevel. De passer ikke sammen med mit sort, hvid, guld farvevalg. :blink:

Så nu overvejer jeg werthers (hvordan staves det egentlig?) og lakridser i stedet.

Hvad tænker i?

Det er tanken, at der skal et "til og fra-kort" på i plast, hvor deltagernes navne er på. Det er så bordkort. (Det står min søster for.) :-)

post-66738-0-84593800-1396597784_thumb.j

post-66738-0-78795300-1396597795_thumb.j

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg

Forsamlingshuset..

Og så var vi lige ude og se forsamlingshuset igen. Jeg elsker det forsamlingshus. Højt til loftet og MASSER af plads.

Og så er der to toiletter på hvert toilet. Og en lækker bar med 3 køleskabe. Ej men altså...

Og et stort køkken, det har jeg ikke billeder af og et "caférum", hvor de gamle mennesker kan være, hvis de synes, at musikken er for høj. :-)

Og så er der et "uderygerum"..

post-66738-0-14120100-1396597957_thumb.j

post-66738-0-74143800-1396597974_thumb.j

post-66738-0-42458300-1396597986_thumb.j

post-66738-0-24341200-1396597997_thumb.j

post-66738-0-93448700-1396598011_thumb.j

post-66738-0-75764000-1396598024_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super hyggeligt forsamlingshus i har fundet jer :loveshower:

Hvor har du købt jeres favor æsker ?

Tak.

De er købt her: http://www.ebay.com/itm/110735325118?var=410240941198&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Skriver fra ipad, så ved ikke om linket virker. ;-)

0

Del dette indlæg

Tak.

De er købt her: http://www.ebay.com/itm/110735325118?var=410240941198&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

tusind tak, linket virker fint, øv at man kun kan købe 100 når man kun skal bruge 50-60 stks.

0

Del dette indlæg

Tak.

tusind tak, linket virker fint, øv at man kun kan købe 100 når man kun skal bruge 50-60 stks.

Ja jeg endte med at købe 100 selvom jeg kun skal bruge 60. Så jeg kommer til at have nogle i overskud, men det hjælper jo ikke på dit antal. :-(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Under 4 mdr tilbage...

Ja igår ramte vi så endnu en milepæl. :-) 4 mdr. Hold nu op, hvor er det vildt. Ægteskabserklæringen blev også udfyldt. Ej men altså... Det går rygende stærkt...

Jeg glæder mig. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Fotograf..

Vi havde egentlig booket en fotograf og musik. Men musikken var en vi kendte gennem noget familie. Hun var gift med hans bror. Men de er nu blevet skilt. Så vi har været nervøse for om han nu også ville dukke op. Så nu valgte vi en anden løsning, hvor fotografen også er med. Nemlig som mange andre Memorable. Jeg har et rigtig godt indtryk og jeg glæder mig til at møde fotograf og DJ. Det bliver forhåbentlig godt. :wink:

Grunden til vi også skiftede fotograf er fordi vi igennem memorable kunne få en heldagsfotografering og DJ for næsten samme beløb som det vi havde med de to separate. Så nu er det i hus.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Farve på duge..

Jeg havde jo egentlig bestemt mig for, at vi skulle have hvide duge, selvom jeg havde fundet den smukkeste bordopdækning, som jeg vil lade mig inspirere af, hvor dugene er sorte.. Men efter en lille bemærkning fra Forlovet i Las Vegas, så blev jeg i tvivl. Jeg er nu fastlagt på sorte duge i stedet og har købt stof i IKEA. :) Det bliver så flot. Håber ikke folk synes, at det er begravelsesagtigt. Men forsamlingshuset er SÅ lyst i sig selv, så jeg tror ikke, at det bliver noget problem... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Farve på duge..

Jeg havde jo egentlig bestemt mig for, at vi skulle have hvide duge, selvom jeg havde fundet den smukkeste bordopdækning, som jeg vil lade mig inspirere af, hvor dugene er sorte.. Men efter en lille bemærkning fra Forlovet i Las Vegas, så blev jeg i tvivl. Jeg er nu fastlagt på sorte duge i stedet og har købt stof i IKEA. :) Det bliver så flot. Håber ikke folk synes, at det er begravelsesagtigt. Men forsamlingshuset er SÅ lyst i sig selv, så jeg tror ikke, at det bliver noget problem... :biggrin:

YES!!!!! DET BLIVER SÅ GODT!!! Glæder mig til at se det!

0

Del dette indlæg

Min stolthed...

Det er helt off topic, men på billederne af forsamlingshuset kan man jo se en lille størrelse kravle rundt. Og nu skal I da lige se den skønneste (i mine øjne :a1221: ) lille dreng, der bliver 1 år på tirsdag. :loveshower:

post-66738-0-44055200-1397134218_thumb.j

post-66738-0-79154000-1397134223_thumb.j

post-66738-0-41268900-1397134229_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes overhovedet ikke sorte duge bliver begravelsesagtigt, det bliver drønflot

Det er jeg glad for. Tænker også, at det jo i sidste ende er vigtigst, hvad vi mener. Her mener jeg egentlig mig. :-) Manden har sagt, at så længe der er god mad, så er han ligeglad med resten. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror virkelig også det kan blive flot med de sorte duge! Meget stilet!

og så er den jo også en del af jeres tema, så det bliver da bare så gennemført.

Vi har også booket memorable, dog kun som fotograf.

Fedt at I kunne få det samlet så der er styr på det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Farve på duge..

Sorry ;o)

Tænkte nemlig også at det er så stort, lyst og smukt at det sagtens kan bære sorte due! Det bliver SÅ elegant :)

0

Del dette indlæg

Farve på duge..

YES!!!!! DET BLIVER SÅ GODT!!! Glæder mig til at se det!
Elsker din optimisme.. :-) Jeg håber det bliver fint i hvert fald.
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer