Wetlesen

09.08.14 A&C's store dag! - OPDATERET far side 12..

238 indlæg i dette emne

Inden I læser videre, så vil jeg lige sige, at hvis der er nogle, der kan kende historien, så er det fordi dette er min anden planlægningstråd. Jeg ødelagde den anden. :blush: Al begyndelse er svær siger man. :lol:

Nå men som I overskriften, så skal jeg giftes med min udkårne den 9. august 2014. Vi mødtes for præcis 8 år siden på den dag, og vi har været sammen lige siden. Det har dog ikke været uden udfordringer. Men sådan er det vel for alle?! Vi er lykkelige, hvor vi er i dag, og der er ikke nogen jeg hellere ville tilbringe resten af mit liv sammen med.

Vi bor i et rækkehus sammen med vores to skønne hunde og vores dreng fra 15. april 2013. Min H2B er VVS'er og er 27, og jeg er færdig lige om lidt forhåbentlig med min uddannelse fra CBS og er 26.
Længe har vi snakket om at vente med både børn og bryllup indtil jeg var helt færdig med min uddannelse, men efter 6 år sammen, så begyndte lysten til at få børn så småt at melde sig, og vi tog derfor en "spontan" beslutning om at se om jeg kunne blive gravid. Han fik 3 mdr ellers passede det for dårligt i forhold til uddannelse osv. Og det lykkedes ham sgu. :lol::biggrin: Og nu har vi vores skønne dreng. :loveshower:
Men da jeg blev gravid fik jeg lige pludselig en kæmpe trang til at blive gift. Så jeg sagde pænt til min kæreste, at vores årsdag faldt på en lørdag i 2014, så det ville da være fantastisk at blive gift der. Meget romantisk ikke?? :wink: Ja det ville da være en god dato sagde han, men han ville jo altså stadig gerne fri til mig. Han har tilsyneladende ventet, fordi jeg altid har sagt, at jeg først ville fries til, når vi kunne blive gift indenfor overskuelig fremtid. (I ved økonomi og alt det der) :blink:. Og det gjorde han så, og nu er jeg her. Fantastisk! :heart:

Jeg glæder mig til at følge Jer alle og forsøger at opdatere, når der er noget nyt i gære, hvis I vil læse det.

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ser planlægningen ud?

Det praktiske

Dato: 9. august 2014

Kirke: Høje Taastrup kirke

Tid: 14.30

Feststed: Godthaab forsamlingshus

Mad og drikke

Vi skal have grillbuffet fra pattegrise.dk og skal have følgende menu: (MUMS siger jeg bare)

Forret: Tunmousse
Hovedret: Oksemørbrad, kyllingebryst, lammekølle, frankfurtere
Salater: Coleslaw, vandmelonsalat, tomat mozzarella salat, grøn salat, pasta pesto salat og broccolisalat
Kartofler: Kartoffelsalat, flødekartofler, små smørstegte kartofler
Sovs: Rødvinssovs, bearnaise sovs
Brød: meterbrød og møllehjul
Dessert: Bryllupskage lavet af en, der også lavede kage til vores søns barnedåb. Vi overvejer at købe noget is til, da det jo formentlig er varmt.
Drikkevarer fra Tyskland.
Tøj
Min kjole og sko er købt. Se længere nede i tråden, når jeg kommer så langt med billeder.
Skal alligevel have slør på.
Undertøjet er også købt.
Jakkesæt fra eBay er kommet hjem. Vi er meget tilfredse. Vi har nu forsøgt at bestille en skjorte også. Den venter vi på.
Så mangler der slips og sko.
Hår og makeup
Jeg har bestilt en mobilfrisør, der kommer ud til mig på dagen. Og hun lægger også min make-up. Jeg vedhæfter inspirationsbilleder længere nede.
Tema
Der er ikke noget overordnet tema andet en råhygge og uformelt. Farverne bliver hvid, guld og sort.
Musik og fotograf
Vi har booket Memorable. :-)
Ellers kommer tingene på løbende, men det er det der er i tankerne lige nu.
Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er mit outfit...

Jeg har købt min kjole hos House of Brides. Jeg synes, at den er rigtig fin og enkel. Dog ville jeg ønske, at der var nogen, der havde fortalt mig, at man skal stoppe med at kigge på kjoler, når man har købt sin. Hold op, hvor bliver man meget i tvivl. Men jeg skal ned til Marie D'ete torsdag eller fredag og have lagt min kjole op. Glæder mig til at få den på igen og blive bekræftet i mit valg. Jeg har endnu ingen billeder af mig selv i kjolen, da jeg ikke måtte tage billeder i butikken. Men I kan se modellen.

Jeg har også købt mine sko. De er også vedhæftet.

Og så lidt dårlige billeder af mit corsage. Jeg håber, at I kan se det. Jeg vil spare Jer for at se mig i det. :lol:

post-66738-0-40925600-1392111783_thumb.j

post-66738-0-50221100-1392111885_thumb.j

post-66738-0-87776000-1392111894_thumb.j

post-66738-0-53380700-1392111907_thumb.j

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håret

Her lidt inspirationsbilleder til mit hår. De er fundet på pinterest, min nye bedste ven. :biggrin:

Nogle der har ideer til hårpynt??

post-66738-0-57731800-1392112071_thumb.j

post-66738-0-13713400-1392113816_thumb.p

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3:

Jeres måde at "aftale" et bryllup på er stort set fuldstændig magen til vores fremgangsmåde: Jeg gjorde min kæreste opmærksom på at 14. juni ligger på en lørdag i 2014, så vi skal også giftes på vores 8-årsdag (han friede så på vores 7-årsdag) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3:

Jeres måde at "aftale" et bryllup på er stort set fuldstændig magen til vores fremgangsmåde: Jeg gjorde min kæreste opmærksom på at 14. juni ligger på en lørdag i 2014, så vi skal også giftes på vores 8-årsdag (han friede så på vores 7-årsdag) :)

Tak og i lige måde. :)

Det må være en kvindeting. :biggrin: Super romantisk, at han friede den dag. Men det gør det jo også nemt for ham at huske. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :loveshower:

- og guiden til links kommer lige en af de nærmeste dage, da jeg er max presset. Ellers spørg Gybbel, hun er en guru ud i det tekniske og altid god til at hjælpe.

Det er helt i orden. Tråden er jo endnu ikke så lang. :lol: Og tusind tak for din hjælp tidligere. Dejligt du lige havde tid til det. Det var guld værd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det kommende bryllup :cheerleader3:

Jeres måde at "aftale" et bryllup på er stort set fuldstændig magen til vores fremgangsmåde: Jeg gjorde min kæreste opmærksom på at 14. juni ligger på en lørdag i 2014, så vi skal også giftes på vores 8-årsdag (han friede så på vores 7-årsdag) :)

Tak og i lige måde. :)

Det må være en kvindeting. :biggrin: Super romantisk, at han friede den dag. Men det gør det jo også nemt for ham at huske. :lol:

Tak :kiss:

Ja, den slap han nemt om ved :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er færdig med min uddannelse

Lige udenfor emne men..... Jeg er idag blevet færdig med min kandidatuddannelse. Cand.ling.merc. i tysk og kommunikation! YEAH!!! Er så glad. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot! Stort tillykke! Jeg tog en ba.ling.merc. i tysk og engelsk, inden jeg besluttede at jeg skulle være multimediedesigner. :)

Jeg elsker også tysk <3

Ej hvor fedt. Hvornår var det??

Det er noget af et "karriereskifte". :lol: Jeg startede også med jura, men droppede ud for at læse det andet. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot! Stort tillykke! Jeg tog en ba.ling.merc. i tysk og engelsk, inden jeg besluttede at jeg skulle være multimediedesigner. :)

Jeg elsker også tysk <3

Ej hvor fedt. Hvornår var det??

Det er noget af et "karriereskifte". :lol: Jeg startede også med jura, men droppede ud for at læse det andet. :)

Jeg blev færdig i 2008. :) Ja, det var faktisk fordi de stoppede med at have translatør og tolk i tysk i KBH, og fordi det ikke var kreativt nok.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot! Stort tillykke! Jeg tog en ba.ling.merc. i tysk og engelsk, inden jeg besluttede at jeg skulle være multimediedesigner. :)

Jeg elsker også tysk <3

Ej hvor fedt. Hvornår var det??

Det er noget af et "karriereskifte". :lol: Jeg startede også med jura, men droppede ud for at læse det andet. :)

Jeg blev færdig i 2008. :) Ja, det var faktisk fordi de stoppede med at have translatør og tolk i tysk i KBH, og fordi det ikke var kreativt nok.

Det var der jeg startede på min bachelor.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MIG I KJOLEN...

Så kom jeg endelig i kjolen igen i forbindelse med, at den skal lægges op. Jeg var nede hos Marie D'ete. Super sød var hun selvom jeg jo havde købt kjolen et andet sted. Og meget rosende overfor kjolen. Jeg elskede det. :cheerleader3:

Nå men her er jeg så - Jeg beklager de sorte bh-stropper. Og så er hovedet skåret af det ene, da jeg lignede en mongol. :lol:

Tanken er, at jeg vil lægge flere billeder op, men BK er ikke enig med mig. Den tænker og tænker og tænker. :huh:

post-66738-0-94119400-1392291133_thumb.j

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer