Slaris

Langt hår - opsætning?

13 indlæg i dette emne

Heeeej :loveshower:

Er der nogen ligesom mig, som har langt hår (midt på ryggen) og stadig ikke har fundet ud af hvordan garnet skal sidde?

Jeg har tænkt på en masse "Hollywood-krøller" og så hængende?

Nogen der tænker det samme og evt. ved hvor vi kan finde inspiration?

Og har I tænkt på slør/diadem eller lign.?

Knus Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ret langt hår, ved at det er noget kæresten er glad for, men synes alligevel det skal være opsat på dagen - tror jeg. Jeg forestiller mig nemlig at det nemt kan komme til at se sjusket ud efter et par timer (krøller holder i mit hår ihvertfald ikke en hel dag).

Kan se at nogle af de viste hår tutorials kræver mere end almindelig snilde at sætte. Har selv forsøgt mig med waterfall braid som også er vist, men det kommer aldrig til at ske. Hvis jeg skulle sætte mit eget hår ville jeg holde mig til noget jeg vidste jeg kunne sætte til bravour.Eller begynde at øve mig allerede nu. Kan lige forestille mig sveddråberne trille ned af panden, ryggen etc. når lokkerne driller.

Kan godt forstå valget da frisørerne tager en halv bondegård for det :(

Held og lykke med lokkerne :)

0

Del dette indlæg

Jeg har ret langt hår, ved at det er noget kæresten er glad for, men synes alligevel det skal være opsat på dagen - tror jeg. Jeg forestiller mig nemlig at det nemt kan komme til at se sjusket ud efter et par timer (krøller holder i mit hår ihvertfald ikke en hel dag).

Kan se at nogle af de viste hår tutorials kræver mere end almindelig snilde at sætte. Har selv forsøgt mig med waterfall braid som også er vist, men det kommer aldrig til at ske. Hvis jeg skulle sætte mit eget hår ville jeg holde mig til noget jeg vidste jeg kunne sætte til bravour.Eller begynde at øve mig allerede nu. Kan lige forestille mig sveddråberne trille ned af panden, ryggen etc. når lokkerne driller.

Kan godt forstå valget da frisørerne tager en halv bondegård for det :(

Held og lykke med lokkerne :)

Jeg har det på fuldstændig samme måde og ved at min H2B også er gladest for mit hår når det er løst.. Men går bare ikke den dag - bliver et stort filter inden ingen tid :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er lidt et sats at lade det hele hænge, men det er virkelig altså bare så flot med en langt hår fyldt med store krøller :cheerleader3:

Jeg er helt enig :lol: Min kusine havde det også sidste sommer og det blev heller ikke uglet :) Det nok bedst at få det ordnet ved en frissør, fordi de kan gøre hvad der skal til for at det holder sig pænt, men ellers er det jo bare at finde nogle rigtig gode hårprodukter til det :) - Mit hår har bare sådan nogle filterdage, så jeg tør ikke :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt har selv set det you tube klip og er endt med det skal være sådan som hendes da jeg også vil have slør i. For til at starte med ville jeg have en frisurer til siden , men det ikke så pænt med slør til. Syntes det mega flot det der overvejer en da om jeg ikke selv kan lave det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer