JorbærMarie

Mulighedden for at snakke bryllup

3 indlæg i dette emne

Hej i dejlige damer

Kender I ikke det der med at man har lyst til at snakke om sin bryllups planlægning hele tiden, men man har lidt på fornemmelsen at selv ens veninder kan få lidt for meget af at høre på det? Jeg har en mulig løsning på det. (Ihvertfald til jer som bor i Midtjylland).

Jeg vil gerne lave en fokusgruppe på 6 til 8 damer, som har lyst til snakke, dele og fortælle om deres bryllup, brudekjole, brudekjoletilbehør og deres erfaringer derom, mens vi hygger med lidt frugt og kage. Det skal bruges til noget skole opgave/opstart af virksomhed, og har derfor brug for jeres hjælp.

Da jeg selv bor i Ikast, kunne jeg godt tænke mig at det bliver i Ikast/Herning området, men hvor det bliver ved jeg endnu ikke. Datoen for dette bliver lørdag den 15 marts klokken 11:00.

Hvis du synes at det lyder spændende, sjovt eller bare har nogle flere spørgsmål, så skriv endelig en kommentar her, eller send mig en e-mail på mbramming100@gmail.com. Det er ikke altid jeg lige kommer på bryllupsklar.dk men jeg ser altid mine mails.

Jeg håbe virkelig at der er nogen som har lyst til at hjælpe mig.

Mange smil fra Marie :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie

Jeg er ikke fra Midtjylland, men vil bare gøre dig opmærksom på den afdeling af forummet der hedder 'Skal vi mødes?'. Du kan læse mere her: http://www.bryllupsklar.dk/forum/64/skal-vi-moedes/

Jeg vil tro at dit indlæg vil få mere respons dér, eller måske du endda kan finde nogen der allerede har efterspurgt det samme.

Held og lykke med jagten.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer