kolom

Musik til kobberbryllup-Fyn

4 indlæg i dette emne

Hej piger

Ja, jeg er så en af de gamle herinde.. i februar 2016 skal vi holde kobberbryllup. Vi skal holde det som en pakkeløsning i et lækkert forsamlingshus på Fyn. Vi vil gerne have en fest med godt gang i den, og skal mest have venner med (vi er på det tidspunkt hhv. 42 og 44år).

Vi vil gerne have noget musik under maden, og så noget disko agtgigt senere, så vi kan danse i et par timer. Jeg har kigget lidt herinde, og har en god fornemmelse af flere af udbyderne, men de skal alle have ekstra for at kører til Fyn.

Er de nogen af jer, som kan anbefale nogen herfra Fyn?

Hilsen Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi spiller da selv en del på Fyn og laver også rigtig mange kobberbryllupsfester. Der er selvfølgelig noget med transport og ikke mindst en broafgift men det er før set at vi er gået lidt på kompromis på den konto hvis det ellers er "en af de stille dage". Vi har jo faktisk to DJ's bosiddende nede omkring Slagelse som har alt det gear de skal bruge stående dernede.

Men ellers vil jeg da pege på Flashlight-gruppen.dk

0

Del dette indlæg

Vi spiller da selv en del på Fyn og laver også rigtig mange kobberbryllupsfester. Der er selvfølgelig noget med transport og ikke mindst en broafgift men det er før set at vi er gået lidt på kompromis på den konto hvis det ellers er "en af de stille dage". Vi har jo faktisk to DJ's bosiddende nede omkring Slagelse som har alt det gear de skal bruge stående dernede.

Men ellers vil jeg da pege på Flashlight-gruppen.dk

Uh, ser du I er faktisk nogle af dem, jeg har haft kigget på, men tænkte netop på det med bro ag kørsel..

Vi skal først holde festen i februar 2016, og regner bestemt med det er en af de stille perioder.

Du må meget gerne sende mug en pm med lidt Info om priser

Hilse Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer