mblanner

Tips til billig håropsætning Lyngby / Værløse / Storkøbenhavn ?

12 indlæg i dette emne

Hej piger

Som med det meste andet i bryllupsplanlægningen, er jeg lidt sent ude.. og derfor grænsende til desperat ;-)

Jeg forsøger at finde en frisørkyndig til at sætte mit hår på den store dag. Jeg har max. været til frisør 5 gange i mit liv (min mor klipper mit hår - og jeg klipper hendes), så har ikke det store kendskab/netværk.

Jeg er fuldstændig paf over, hvad brude-håropsætning koster - som i FRA 1200-1500 kr!!. Og ja, jeg har langt hår, som jeg gerne vil have sat op med nåle + slør, så det kommer nok ikke til at være i den billige ende :-( Til gallafesten i 3. g fik jeg sat hår hos en frisør for blot 150 kr. (dengang boede jeg på Lolland) - og det var megafint, så kan slet ikke fatte, at det nu skal koste det 10-dobbelte..??

Kunne forstå prisen, hvis det tog 5+ timer, men det gør det jo ikke (så skal jeg i hvert fald ikke stå model til det) - og får generelt tics over, at alting koster mindst det dobbelte, når ordet bryllup indgår..! Føler virkelig, at folk forsøger at lukrere på, at mange ønsker sig en perfekt dag. Selv ønsker jeg mig en uhøjtidelig dag, men derfor må håret jo gerne være smukt. Det er bare absurd for mig at skulle give mere for håropsæting end min kjole..

Bottom line, så SØGER jeg én til at sætte mit hår til en rimelig penge. Jeg bor i Nærum (nær Lyngby) og skal giftes i Hareskov/Værløse, så det skal helst være én fra disse områder / Storkøbenhavn. Any suggestions??

På forhånd millioner af tak :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

En opdatering herfra post-bryllup :-)

Jeg fik aldrig fat i hende fra mobil-salon.dk - hun svarede ikke. Endte med Salon Diana på Frederiksborgvej i KBH NV, som en anden bruger har anbefalet i en anden tråd. Var ikke ubetinget tilfreds, da hun ikke kunne lave den ønskede frisure, og på selve dagen endte det med at tage længere tid end jeg havde budgetteret med. Manden var dog meget tilfreds med håret. Og det var billigt - 600,- på dagen og 250,- for prøve.

Talte også med en anden mobil frisør - lipsius.dk - hun lød rigtig sød, men kunne ikke matche prisen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også ledt efter frisør i nærheden af Farum - Men problemet er, at meget få frisører arbejder med "brudehår", for det kræver at man laver det hele tiden. Det er ikke noget en hvilken som helst frisør kan lave, hvis de ikke er vant til at arbejde med det. De siger det er for stort et ansvar.

0

Del dette indlæg

Jeg er selvstændig frisør, som sagtens kan komme hjem til bruden på den store dag, så det ikke bliver for presset tidsmæssigt osv. Jeg bor selv i Farum. Prisen kan altid forhandles, selvfølgelig alt efter hvor langt jeg skal kører. Jeg er også freelance makeup-artist. så det er også en mulighed (:

håber i finder det i søger :D

0

Del dette indlæg

Jeg har også forsøgt at få fat på mobilsalon.dk flere gange. Både på mail og telefonsvarer. Det er ikke lykkedes og tiden er ved at være knap.

Jeg har fundet en frisør der kan på dagen. Det er nu bestilt og så betaler jeg altså for en prøveopsætning først. Aner ikke hvad det koster ( kan være at jeg får et chok) men jeg har ikke mod på kikset hår på bryllupsdagen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer