lille_trunte

Gommens tøj

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmm... det er faktisk et godt spørgsmål. Umiddelbart ville jeg sige ja. Medmindre du også har noget rød på din kjole eller buketten er rød, så vil det passe flot til. :wink:

Jeg var til et bryllup for nogle år siden hvor gommen havde sort habit, sort skjorte og hvid vest og slips. Det så fedt ud. og passede godt til hendes hvide kjole. :a1221: Og rød er jo bare en fed farve, men ja, som sagt vil jeg ikke gøre mig til ekspert i det med farver (er farvemongol :tunge: )... men min mening er at ja, det vil være en stor kontrast til din hvide kjole

0

Del dette indlæg

Altså mig og min H2B kommer overhovedet ikke til at matche...

Jeg har selvfølgelig, min store hvide kjole på... Og så har jeg et bælte til som er pastel lilla hvis man kan kalde det det.. Men kommende mand derimod har et mørke blåt jakke sæt, sort vest, hvid skjorte og sort slips på...

Så umiddelbart vil jeg sige i godt kan, men jeg er heller ikke så meget til at brudepar skal matche helt vildt, man må gerne kunne se hver deres stil i deres tøj :)

0

Del dette indlæg

Umiddelbart synes jeg det lyder voldsomt til hans eget outfit - men det kommer jo an på tonen af det røde :) Jeg synes det er vigtigst at han passer til dig og du passer til ham :rolleyes: Min H2B behøver i vært fald ikke matche vores servietter :wink::tunge:

Når det er sagt, så passer rød da fint med hvid :) Han kan jo også tage til en ordentlig jakkebutik og spørge dem - de har nok også styr på det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejede at skulle have rødt i min buket, men den har jeg jo ikke med mig hele dagen ;-)

Tænkte også lidt i et grå/sølv slips, da vores piger skal have den farve kjole på, men synes måske bare det bliver lidt for kedeligt... Sort skjorte og hvidt slips og vest lyder pænt, men hvor finder man en hvid vest??

0

Del dette indlæg

Overvejede at skulle have rødt i min buket, men den har jeg jo ikke med mig hele dagen ;-)

Tænkte også lidt i et grå/sølv slips, da vores piger skal have den farve kjole på, men synes måske bare det bliver lidt for kedeligt... Sort skjorte og hvidt slips og vest lyder pænt, men hvor finder man en hvid vest??

Det kan du få i MANGE herreforretninger som sælger habitter og sådan.

Min H2B har 3 hvide veste, da han tit er til logemøder hvor de skal være i kjole og hvidt og så har han forskellige typer af den hvide vest, fordi han bruger dem forskelligt alt efter hvad slags tøj han skal have på.

Han vil f.eks enten have sin kilt på eller så skal han have morningdress på

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker, jeg må prøve at lure igen, har bare kun set dem i Ivory... Det er meget sværere at finde tøj til ham end til mig selv ;-)

Det er fordi de fleste brudekjoler i dag er ivory :) Men de har dem i hvid og hvis de ikke har nogen hjemme, kan I jo spørge om de ikke kunne bestille en :)

0

Del dette indlæg

Selv om der er mega lang tid endnu til vi skal kigge på tøj, har vi da snakket om at min H2b skulle have sort jakkesæt med hvid skjorte og hvidt slips og evt hvid vest ....( eller i ivory farve)

Men tror at rødt slips ville blive for markant i forhold til resten

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer