stm28

Wildflower brudesko

7 indlæg i dette emne

Jeg har søgt en del på nettet for at få inspiration til hvilken slags sko jeg gerne vil have på til den store dag. Og jeg har fuldstændig forelsket mig i flere modeller af mærket wildflower.

Er der nogle som kender til dette mærke og ved om det er en behagelig sko? Endvidere hvor de evt kan købes i rigtige skobutikker?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om de er behagelige, afhænger af om du er til de helt høje eller de lidt lavere... Umiddelbart ser det ud til at være behagelige sko, men personligt ville jeg ikke vælge de helt høje, de plejer at blive ubehagelig uanset hvilket mærke det er... Held og lykke med at finde de rette sko :)

0

Del dette indlæg

Jeg har ingen wildflower selv, men har flere gange kigget på dem, da de har nogle meget fine modeller ind imellem. Umiddelbart har jeg dog kun set dem i netbutikker, så selv om jeg gerne ville hjælpe kommer jeg vist til kort her :)

0

Del dette indlæg

Okay men tak for svar piger:) kan ikke helt bestemme mig for om jeg skal tage et par super behagelige stiletter til hele dagen eller om man nu skal forkæle sig selv lidt med nogle høje og så nogle lidt lavere, evt med kilehæl:/

Men syntes godt nok der er mange flotte at vælge imellem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft wildflower i vinterstøvler, super lækre at gå i.

Min erfaring med stilletter og andre højhælede er at selvfølgelig at man skal være vant til at gå i det. For er man ikke vant til høje sko, får man ondt i fødderne af selv en lille hæl.

Når det så er sagt, kan man faktisk gå i ret høje sko uden at dræbe sine fødder, for det første skal svajet på skoen være behageligt, og det er meget forskelligt fra sko til sko. Også kan det være en rigtig god ide at have plateau på sine sko også, men det vigtigste er at svajet på skoen passer.

Jeg har gået rigtig meget i høje stilletter, men kan da stadig få ondt i fødderne, hvis det er meget lang tid siden jeg sidst har gået i nogen. Så man skal ligesom træne sine fødder op til det igen.

Jeg har f.eks. 4 par sko fra det samme mærke, men det er kun de 2 par jeg faktisk kan gå i, da svajet er helt forkert til mine fødder. Men de to andre kan jeg danse i en hel nat, på trods af at de er lige høje.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer