Lunae

Simon&Luna - bryllup 24.05.14

13 indlæg i dette emne

Nu har jeg længe fulgt med på sidelinjen og det er vidst på tide, at jeg/vi kommer igang med planlægningen af vores bryllup - tiden flyver og der er ikke længe til :)

Lidt om os.

Simon og jeg har kendt hinanden længe, nærmest altid. Vi er vikset op i samme by og har haft den samme vennekreds. I 2004 sker der pludselig noget mellem os og på trods af lidt startvanskeligheder bliver vi et fast par. Et par som i år har været sammen i 10 år! En årrække som har budt på udenlandsophold, uddannelser, fester, events og to skønne skønne børn. Nu er tiden kommet til at vi skal sige ja til hinanden og vi er begge rigtig spændte!

Planlægning:

Lokation: Harlev mølle, hvor både vielse og fest skal finde sted.

Invitationer:

Disse er sendt ud! Vi har inviteret 72 gæster. Efterfølgende har min veninde fået en kæreste, som selvfølgelig skal ledsage hende til brylluppet. SU er overskredet og med tre afbud bliver vi 70 mennesker.

Tøj:

Brudens tøj: jeg har fundet mig en fin af fra sincerity. Købt i Kennedys. I mandags var jeg til brudekjoleprøvning, så derfor skulle skoene også være på plads. Jeg har købt en par stilletter i sart rosa med nitter og peptoe - er ikke rigtig til den traditionelle brudesko. Jeg har bedt manden min om at bestille et par ekstra blomster, som jeg ønsker skal i håret - intet slør til mig.

Brudgom: mørkeblåt jakkesæt fra Tiger of Sweden

Mad:

Maden er på plads. Min søde veninde, som er delicatesse slagter har lavet en lækker menu med forretsbuffet, samt hovedretsbuffet. Til dessert skal vi have bryllupskage, som endnu ikke er bestilt. Natmaden kommer til at være burgere med pulled pork.

Musik:

En kammerat kommer og "leger" DJ. Det har han gjort før og har selv alt udstyret.

Bordpynt:

Bordene på stedet er runde og der skal sidde 10 ved hvert bord. Pynten kommer til at bestå af en masse genbrugsglas med blomster i, samt en stor 6 armet sølvlysestage. Planen er Hvidt i Hvidt.

Toastmaster: vi mangler stadig en toastmaster, så forslag modtages med kyshånd :)

Gavekoordinator: min søde veninde.

Brudebørn: vores to elsklinger. Den yngste er 11 mdr, så han bliver fulgt afsted af min bror.

Redigeret af Lunae
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi forelskede os også bare i stedet, da vi så det første gang. Hvordan kender du til det?

Velkommen til :) Der er simpelthen bare SÅ fint ude på Harlev mølle, så det forstår jeg godt at I har valgt :loveshower:

Jamen vi kiggede selv på det, da vi planlagde bryllup sidst :wink: Og så har vi kørt forbi en del gange, og set det udefra. Det er altså bare ret så idyllisk .

0

Del dette indlæg

Ej hvor spændende! Hvor langt er i, i planlægningen?

Velkommen til fra en datosøster 😄😄

Jeg tror vi er der hvor vi burde være, udfra diverse tjeklister her på bryllupsklar 😉 men der er stadig rigtig mange diy projekter, der er røget lidt i baggrunden, da vi er ved at sætte vores hus til salg, og jeg lige har færdiggjort min uddannelse og starter job på mandag 😊

Hvad med jer??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor spændende! Hvor langt er i, i planlægningen?

Velkommen til fra en datosøster

Jeg tror vi er der hvor vi burde være, udfra diverse tjeklister her på bryllupsklar men der er stadig rigtig mange diy projekter, der er røget lidt i baggrunden, da vi er ved at sætte vores hus til salg, og jeg lige har færdiggjort min uddannelse og starter job på mandag

Hvad med jer??

Årh jamen vi har fået truffet beslutninger om mad. Vores su er overskredet, så vi har styr på gæsterne også. I de her dage sidder jeg med bordplanen - det bliver vidst lidt af en udfordring! Tøjet har vi nogenlunde styr på. Manden mangler sko og skjorte.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer