Kathepige

17.5.2014 - Det vildeste, nogensinde!

18 indlæg i dette emne

En bryllipsplanlægning skal der jo til. Og hvem ved? Måske er det meget rart at få skrevet tingene lidt ned :)

(Falder i derfor over noget, I synes mangler, så skriv endelig!)

:heart::heart:()():heart::heart:

I en alder af 16 år fandt jeg min store kærlighed.

Der var meget få, der troede på, at det nogensinde ville holde - især, fordi jeg skulle på gymnasiet, mens min h2b fortsatte i 10. klasse på vores efterskole.

Men meget modstand senere, står vi her. Knap 2 måneder før vores store dag. Vores bryllup.

Kort om os:

Jeg hedder Kathrine, er 26 år og er uddannet journalist. Min h2b hedder Sebastian, er 26 år og arbejder inden for landbruget.

17.5.2005 friede han til mig. Med champagne og flotte guldringe. Spurgte, om jeg ville gifte mig med ham. På det tidspunkt havde vi været kærester i 1,5 år, men jeg sagde selvfølgelig ja.

Åh, hvor hørte vi meget for den tidlige forlovelse. Men som årene gik - og vi stadig var kærester og forlovede, var det som om, at folk endelig forstod, at vi skulle være sammen.

Kender i det, man kigger på en anden person og stadig får det der sug i maven? Sådan har jeg det med min h2b. Det lyder dybt kliché, men han er manden i mit liv. Vi har været i gennem megen modgang, og flere gange har vi også selv tvivlet på, om det her var det rigtige, men vi er altid kommet stærkere ud på den anden side og nu står vi altså her.

Sidste år blev datoen fastsat.

Vielsen skulle forestå på vores 10,5 års dag og 9 års dagen for vores forlovelse - nemlig den 17.5.2014.

Vi har valgt at prioritere nogle ting rigtig højt, og det har betydet fravalg af andre ting, som mange nok ville mene, gør det sværere for os selv.

Men vi er vist ret godt med :)

Vi har valgt at stå for maden selv. Altså. ikke at jeg skal lave det. Men fordi vi vil have 120 % indflydelse på, hvad folk får at spise, så har vi valgt den model :)

Grøn betyder klar/betalt/færdig

Rød betyder mangler (ikke betalt, ikke overvejet o.lign.)

Gul betyder bestilt

Kirke: Tyrsted Kirke

Dato: 17.5.2014 kl. 15.00

Gæster: 54 (8 børn)

Kørsel - Et lækkert, gammelt VW Rugbrød

Overnatning op til brylluppet

Vielsesringe

Brudebuket

Buketter

Pynt i kirken

Forlover - h2b's storebror

Brudepiger - min storesøster bliver min "voksne" brudepige, og min lillesøster bliver den "gængse". Deres kjoler er blomme-farvede

Toastmaster

Valg af præst

Møde med præst

Udvælgelse af salmer

Fotograf

Indbydelser mv.

DIY-bordkort, små gaveæsker

Officielle dokumenter (erklæringer mv.)

Bruden:

Kjole

Sko

Frisør

Makeup

Something blue

Jakke

Undertøj

Taske

Negle

Tilretning

Brudgom:

Tøj

Sko

Strømper

Undertøj - Jeg får bestilt undertøj med tryk på - Noget ala - Tilhører Fru. Jensen <3

Brystbuket

Frisør

Festen:

Sted

Bartender

Drikkevarer - hentes syd for grænsen

Kok

Menu

Serveringspersonale

Bordpynt mv.

Engangskameraer

Tylsløjfer til stole

Duge

Musik

Overnatning på bryllupsnatten

Oprydningspersonale

Takkekort

Madvarer

Bryllupskage

Morgengaver:

Min til ham:

Hans til mig: ? (heldigvis)

Taler:

- Jeg har såååå svært ved ikke at kunne blande mig i, hvem der har kontaktet toastmasteren.

Jeg har dog en overraskelse til manden på selve aftenen, og så selvfølgelig en tale også.

Jeg regner med at smide et par billeder ind i ny og næ :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :)

- og tillykke med tråden!

Er det Tyrsted Kirke ved Horsens? Ved ikke, om der findes andre Tyrsted'er hihi

Tusind tak :)

Ja, det er Tyrsted Kirke ved Horsens. Min far er konfirmeret der, og mine bedsteforældre er begravet der..

Kender du kirken ?: )

0

Del dette indlæg

Tusind tak :)

Ja, det er Tyrsted Kirke ved Horsens. Min far er konfirmeret der, og mine bedsteforældre er begravet der..

Kender du kirken ?: )

Jeg har været til begravelse der en enkelt gang. Knap så festligt.

Jeg er oprindeligt fra de kanter, så derfor var jeg nysgerrig :)

Ja, det er selvfølgelig aldrig sjovt.

Fra Horsens eller?

Jeg er også oprindelig fra Horsens, men er i mine voksne år flyttet lidt ud mod Tørring pga. arbejde.

0

Del dette indlæg

Jeg var faktisk ovre i Horsens og spille bryllup her i lørdags. Hvis I ikke har fundet et sted og selv er med på at sørge for bestilling af mad og drikkevarer så er spejderhytten Wig Wam helt oplagt. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var faktisk ovre i Horsens og spille bryllup her i lørdags. Hvis I ikke har fundet et sted og selv er med på at sørge for bestilling af mad og drikkevarer så er spejderhytten Wig Wam helt oplagt. :lol:

Hejsa, og tak for dit svar!

Vi var helt syge efter Wig Wam. Det er pisse flot og vildt lækkert.

Vi skal giftes dagen efter St. Bededag, så det vælter med konfirmander, og vi har derfor været ret begrænset i udvalget af feststeder :(

Wig Wam var desværre reserveret. Det var ellers et af de steder, der stod øverst på ønskelisten

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fra Horsens eller?

Jeg er også oprindelig fra Horsens, men er i mine voksne år flyttet lidt ud mod Tørring pga. arbejde.

Ja, jeg er fra lidt udenfor Horsens og har gået på amtsgymnasiet - dengang, da der var sådan noget som amter haha

Hvor holder I festen henne?

I Tvingstrup Forsamlingshus :)

Vi har været lidt begrænset af alle de konfirmationer derer dagen før:/

Alt var stort set optaget.

Jeg gik selv på Statsskolen

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup

Tusind tak (selvom jeg allerede blev medlem maj 13:))

Nu var det vist bare på tide at få skrevet noget:)

Ja okay det er lidt tid siden.. Tillykke med tråden så :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til datosøster

Hehe - tak:)

Nogen speciel årsag til jeres valg af dato?

Ja, det er en lidt længere historie. Vi er blevet viet på rådhuset den dato for 10 år siden. Dengang blev det den dato (der var det i øvrigt en mandag) fordi det var den eneste dag i den uge der var nogen der kunne vie os på rådhuset og h2b ville gerne have det "overstået" inden han blev 30 år og det gør han den 20. maj. I år kan vi så fejre hans 40 års fødselsdag 3 dage efter vores kirke bryllup :huh::denmarkflag:

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer