camillaoghanserik

Hjælp.

5 posts in this topic

Hjælp hvad gør man?

Min kommende mand var oppe hos sine forældre i dag få at hjælp med nået, der oppe spurgt han om de havde hørt nået om vores polterabend ( få sjov) og det havde de og de ville ikke med heller ikke hans søster og vores go venner, da de synes det var dyrt, også fortalt de os hvornår det var og hvor. Så kom min forlovede så hjem og fortalt det til mig, hvor jeg selvfølge blev pisse sur, da synes det er forkert at sig det.

Men hvad gør jeg/ vi nu, skal vi sige det til dem der holder polterabend eller skal jeg sig nået til hans forældre.

Vi skal giftes om 3 måned, så synes det trist at blive sur på hans forældre, men hvad ville i gøre?

0

Annonce ♥

Den er lidt svær... Fordi for mig ville det værste da være at min familie samt mine gode venner ikke kommer pga udgiften er for stor.

Men i er nok nødtil bar at lade som ingenting og affinde jer med at der mangler nogle til jeres polterabend og at der måske har været gået høje bølger til planlægningen..

0

Annonce ♥

I første omgang var det jo din tilkommende der selv spurgte til det, så det er da uretfærdigt at blive sur på dem der svarer ærligt på et spørgsmål. Hvis man ikke ønsker svar skal man ikke spørge.

Til gengæld synes jeg så at det er dårlig planlagt. En polterabend skal tilpasses deltagernes budget, og i dette tilfælde er det desværre nogle ret centrale personer der desværre ender med ikke at dukke op. Det er synd og her synes jeg godt I kan blande jer. Fortæl dem der arrangerer det at I har fået at vide at gommens forældre og søster ikke deltager af økonomiske årsager, og at I ville ønske at de ville tilrettelægge det sådan at alle kan deltage. En polterabend er ikke nødvendigvis god bare fordi den er dyr.

0