Glitter

Glitters planlægningstråd - 16-5-2015 - Beretning er igang

325 indlæg i dette emne

Super fine pom pom'er har allerede puttet den i "måske til en kommende barnedåb" folder :-)

Du må hellere begynde snart hvis du skal have mange. Jeg bruger ca. 40-45 min. pr. pompom.... Suuuuk!! Men hvad gør man ikke for fin pynt :wink:

Super fin caketopper, det har han gjort flot! :biggrin:

Jeg sender rosen videre :cheerleader3:

Jeg er kun 4+3 så jeg har 8-9 måneder ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fine pom pom'er har allerede puttet den i "måske til en kommende barnedåb" folder :-)

Du må hellere begynde snart hvis du skal have mange. Jeg bruger ca. 40-45 min. pr. pompom.... Suuuuk!! Men hvad gør man ikke for fin pynt :wink:

Super fin caketopper, det har han gjort flot! :biggrin:

Jeg sender rosen videre :cheerleader3:

Jeg er kun 4+3 så jeg har 8-9 måneder ;-)

Nåååh, så er der jo god tid! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Idé til centerpiece

Vi skal have runde borde med hvide duge, og så har jeg lavet sådan en basse her, som skal stå i midten. Jeg savnede noget højde. Lige nu har jeg bare limet blomsterne på en tennisbold, men jeg bestiller nogle oasis-kugler med en større diameter som jeg skal arbejde videre med. Og så skal jeg lige finde noget lidt mere fancy end ølglas at lægge dem på... haha!

2015-01-24203051.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal du have - og ja, selvfølgelig! Det er top nemt.

Jeg har købt blomsterne på eBay, fx her: http://www.ebay.com/itm/331214280614?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=540403567403&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Så har jeg pillet hovederne af og limet dem fast på en tennisbold. Jeg har dog bestilt nogle større bolde, som de skal limes på, og så tror jeg, at jeg vil bruge noget universallim næste gang. Superlim virker såmænd fint, en tube er bare hurtigt brugt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

111 dage!

.... det er vel også en slags milepæl? :loveshower:

Sad og tænkte præcis det samme idag!! Tillykke søde ;)

Tak! Og tillykke til dig også :loveshower:

Tænk at der snart kun er 100 dage......

Puuuuha, jeg synes godt nok tiden går stærkt nu. Hvad blev der lige af, at der var over et år til at planlægge i??? Det er jo helt vildt. Men IHHH hvor får vi nogle lækre bryllupper allesammen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bryllupskage



Jeg har ikke heeeelt fået besluttet hvad der skal i vores bryllupskage og hvordan den skal se ud. Indtil videre tror jeg det bliver vanillefromagecreme (ligesom det der er indeni en othello-lagkage) og så passionsmousse. Jeg har også fundet denne, som lyder virkelig lækker: "Le Royal. Denne kage lever helt op til navnet. En champagnemousse og en mandarinmousse lavet på ‘Mandarin Napoleon’."



Mht. udseende kunne jeg godt tænke mig noget a la denne, bare med mint i stedet hvor hvid:


d6fbf02928521f6cc6caf4771c47a4ee.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vielsesringe


Vi har valgt vores vielsesringe, og det bliver disse:



50769_1.jpg



Det var lidt op af bakke at finde et sæt, da H2B gerne ville have hvidguld og jeg gerne ville have rosa eller almindelig guld. Ringene skulle være tilpas feminine til mig, og maskuline til ham. Men på en messe fandt vi disse, og dem faldt vi altså bare for, og vi får begge vores ønsker opfyldt på den her måde. Så jeg glæder mig bare til at få dem hjem nu! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Poser til popcorn

Jeg vil rigtig gerne have en popcornmaskine til brylluppet, jeg skal bare liiige have overtalt manden helt... Hæhæ. Jeg faldt så over disse små søde poser i Søstrene Grene, og de passer så fint til vores farvetema, så jeg kom lige til at købe dem med hjem. Ups. Nu er jeg jo nødt til at få en popcornmaskine der passer dertil :cheerleader3:

2015-02-15171033.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Negle



Mine negle kan blive sådan ca. lige så lange som jeg orker, og min samling består af i omegnen af 200 lakker, nok flere... Så jeg står selv for mine negle til dagen. Manden kan bedst lige neutrale negle, hvilket kolliderer lidt med min hobby. Hehe. Men jeg har fundet en smuk, smuk lak fra Deborah Lippmann som hedder La Vie En Rose, og den er godkendt af min bedre halvdel. Den ser sådan her ud - og jeg beklager mine medtagede neglebånd. De fik vist ikke så meget kærlighed, omkring da billedet blev taget:



2014-10-21163604.jpg


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hår

Jeg har fundet den frisure, som jeg gerne vil have til brylluppet. Mit hår er ret langt, men til gengæld meget fint, så jeg overvejer lidt, om jeg mon bør anskaffe nogle extensions-clips eller noget i den dur. Det må jeg nok lige snakke med frisøren om... De kan jo få en hel masse ud af ikke rigtig noget, så måske det går alligevel. Jeg har et slør med blondekant, som skal sættes over knolden.

Her kan I i hvert fald se mit eget hår (billedet er dog fra oktober, så det er blevet et par cm længere i mellemtiden) og min ønskede frisure:

2014-10-25122601HDR-1.jpg

2014-12-15085453.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer