Guest LiseE

Håropsætning...ideer?

13 indlæg i dette emne

Hejsa!

Er der nogle af alle jer gifte kvinder, som havde opsat hår, hvor sløret sad oven over??

Jeg har en ide om at det kunne være rigtig smart/flot...men har ikke rigtig set nogle!

Hvis andre har gode ideer modtages de med kyshånd...også gerne links til hjemmesider med forskellige frisurer!

Hilsner fra Lise

lise-nikolajsen@sol.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

jeg blev gift d. 31-8-02

mit hår var sat op og fra den ene side og rundt i nakken havde jeg roser brudeslør og blå anemoner de samme blomster som var i min brudebuket mit slør sad over så man i gennem sløret kunne se de blomster jeg havde i håret det var en rigtig flot opsætning som min frisør lavede

jeg kan kun anbefale det for de fleste gange sidder sløret langt nede i nakken og så ser man ikke hvis man gerne vil bruge diadem eller anden hårpynt

held og lykke med det

knus vita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare sige at jeg havde også langt hår, som blev sat op, og sløret sad så oven 'på hovet' hvis man kan sige det sådan. Jeg havde også en gammel 'sølvting' i håret (en slags omvendt diadem, som altså vender bagud) Jeg var smadder glad for ikke at have sløret nede i nakken. Der kom nogle rigtig pæne billder ud af det, og på alle billeder kan man se at jeg har slør på, for det det sidder 'oven på' , 'rundt om hovedet' Det er lidt svært at forklare. Jeg var lidt bange for at det blev for voldsomt, men idag er jeg bare lykkelig for at jeg satte sløret så højt oppe.

0

Del dette indlæg

Helt enig. Jeg synes heller ikke det ser sååå fikst ud med en strimmel slør i nakken, som man kun ser bagfra. Jeg vil gerne have mit slør OP på hovedet (over hårknolden), men er usikker på om man så også kan have blomster i håret? Måske bliver det for voldsomt...det ser bare så sødt ud med blomster. Jeg synes desværre ikke at de websider jeg har været inde på har nogen eksempler på den type opsætning. Er der virkelig ikke nogen som har erfaring med dette??!!

0

Del dette indlæg

Nicolai i København havde en gang sådan nogle ting, men jeg har ikke været derinde for nylig - men du kan da ringe til dem og spørge.

Da en af mine skulle giftes, ville hun gerne have perler i håret. Så hun købte nogle almindelige hårnåle og nogle halv-store perler i Panduro Hobby. Så limede hun bare perlerne på hårnålene med en god lim - og tog hårnålene med til frisøren, da hun skulle have sat håret. Det så virkelig sødt ud og var en nem løsning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa allesammen!

Tak for jeres mange besvarelser. Og ja..jeg er helt enig..sløret er nu pænest "oven på" hovedet (det rammer ansigtet så fint ind)

Mim: jeg overvejer også det med blomsterne, jeg synes nemli også at det er smadder flot!

Jeg kan bare heller ikke rigtig finde nogle eksempler med blomster + sløre "oven på"!

Men vi må lede videre.

mange hilsner Lise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer