MiraogNikolaj

Transport efter festen

16 indlæg i dette emne

Halløj :)

Vi er nået til det punkt hvor vi skal planlægge hvordan søren vi kommer hjem fra festen igen og er godt nok i tvivl om hvordan det lige foregår bedst. Vil lige nævne, at vi ikke har tænkt os at stikke af, så gæsterne ikke kan kaste ris på os, når vi smutter.

Men hvilket transportmiddel benytter I jer af?

Vi har bestilt en veteranbil til transporten inden festen og holder festen på en fin og romantisk restaurant, så det måtte jo gerne hænge sammen, men synes ikke helt, at vi skal tage veteranbilen hjem også..

Hjælp!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo mange muligheder afhængig hvad man er til. Mig og H2B overnatter på feststedet og tager nok en Taxa hjem dagen efter, eller køre med min storesøster og svoger som også havde snakket om at booke et værelse på feststedet.

Nu ved jeg heller ikke hvor meget i har budgetteret til transport, når i, i forvejen har veteranbilen, ellers er der jo limousine hvis i vil have det skal passe til stemningen med den fine romantiske restaurant. De kan lejes for ca. 1.200 kr. for den 1 time. Nu ved jeg ikke lige hvor i landet i er fra, men i hvert fald de priser jeg har fundet fra Kolding Limousinekørsel og Aabenraa Limousineservice som vi har haft kig på i forbindelse med kørsel fra kirken ud til vores feststed.

Redigeret af ANWRA
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis vi ikke skulle overnatte på feststedet, ville vi nok bare have spurgt nogen af gæsterne om de ikke lige kunne slå et smut ind forbi hvor vi bor og smide os af :)

Vi bruger ikke penge på transport til eller fra kirken, regner bare med at vi kører i mine forældres bil som er lidt større end vores egen og så kan de tage vores bil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også hvad jeg som regel oplever. Det er meget sjældent at jeg ser brudepar forlade festen under festen, hvor folk kaster ris på dem m.v. Som regel er brudeparret med til den bitre ende og det er før set at jeg har haft et brudepar med i bilen som de sidste der forlader festen og sat dem af på vejen. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også sige en Taxa... ikke mange gæster ligger så meget mærke til hvad brudeparret vælger at tage afsted i. Hvis vi ikke skulle overnatte på vores location, så havde vi nok fået nogle til at køre for os eller taget en taxa.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom alle gæsterne så skulle se at man tog afsted i Onkel Bent`s bil, eller i en taxa, så er jeg sikker på det ikke er noget de tænker grimt over. Vi er jo trods alt kun almindelige mennesker allesammen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer