Janniepigen

Video Fotograf søges!

8 indlæg i dette emne

HJÆÆÆLP

I sidste øjeblik er det gået op for mig at det ikke er nok for mig kun at have de alm billeder - jeg vil rigtigt gerne have video også. Men jeg kan simpelthen ikke støve en dygtig videofotograf op, som er ledig på dagen - alt jeg kan finde er halvkedelige suppe-steg-is fotografer - og jeg vil gerne have det lidt moderne.

Mon nogen af jer derude kan anbefale en dygtig videofotograf, som også er til at betale sig fra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kunne jo pege på Eyelight Production og Kasper Vejlø eller Fotograferne.com men de er jo herovre fra og så taler vi 14/6. Måske året største bryllupsdato .:) Ved ikke om Tina Liv eller Jesper Albrechtsen som jeg har haft fornøjelsen af de sidste to lørdag gør i video eller om de kender nogle men de er jo fra de kanter.

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar :)
Ja det er årets mest populære dato…desværre. Jeg har pløjet alle de nævnte igennem og den eneste som lige falder i min smag er Michael. Men jeg er ikke sikker på at jeg får manden med på hans heldagspris, når vi også har booket andre fotografer til 14.000. Jeg ved heller ikke om han er ledig overhovedet. Men jeg arbejder også på at få en kollega til det, men han skulle lige se om han havde nogle udenlandsrejser på det tidspunkt….krydser fingre for at det lykkes.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer