Monta150870

Hvor lang tid tager det at snøre ryggen i kjolen?

5 indlæg i dette emne

Hejsa

Som skrevet - hvor lang tid skal jeg afsætte til at komme i kjolen og få den snøret?

Havde forestillet mig max 30 min til at komme i kjolen mv, men min veninde mente det var for lidt tid???

Vh

Monica

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer jo an på om den som skal snøre kjolen er trænet i det. Det er ikke det nemmeste i verden at snøre en brudekjole korrekt. Og det er nok altid godt at have lidt buffer tid lige netop den dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal køre herfra ca. 14.30, og jeg regner med at vi finder kjolen frem, og begynder at gøre klar ca kl. 13. Jeg vil hellere have god tid, end at skulle stresse over det. Jeg smutter i kjolen i festlokalet som er lige overfor hvor vi bor. Så når jeg har været ved frisøren, så smutter jeg derover. Så ser min kæreste hverken hår, kjole eller noget som helst, og jeg slipper for bare at sidde oppe i soveværelset og ikke kunne bevæge mig særlig meget rundt.

Kærestens forældre har sagt at han bare kunne gøre sig klar hjemme ved dem, men da vi har 2 hunde er det bare mest praktisk at min kæreste er her, da han skal gå med dem i sidste øjeblik, og jeg vil alligevel ikke hoppe i kjolen her, i frygt for hundene hopper op, og jeg risikere hundehår, pletter osv. Alle andre dage har jeg altid hundehår i tøjet, men det gider jeg altså ikke lige den dag :tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer