Papaya

Bum... Så blev kjolen (næsten) færdig :-)

13 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Min tante og jeg har selv syet min brudekjole og vi er faktisk ved at være færdige :loveshower::loveshower::loveshower:

Der mangler lige nogle knapper i ryggen, lidt oplægning nederst på skørtet og den obligatoriske shapewear så trussedelen går væk, men bliver alligevel lige nødt til at vise jer piger kjolen :cheerleader3:

Uuuuuh nu er brylluppet altså tæt på! :a1221:

post-71234-0-59015500-1399754937_thumb.j

post-71234-0-66893000-1399754957_thumb.j

post-71234-0-15987200-1399754973_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak :loveshower: Boleroen er købt via www.tulipbridal.com som er en butik, der ligger i USA. Fin service og hurtig afsendelse.

Hvis der er nogen, der har interesse, så har jeg en bolero i str. XL liggende som bare skal sælges. Jeg købte nemlig både en i L og XL for at være sikker på at få mindst 1 der passede (lidt bridezilla er man vel).

1

Del dette indlæg

Tusind tak :loveshower: Boleroen er købt via www.tulipbridal.com som er en butik, der ligger i USA. Fin service og hurtig afsendelse.

Hvis der er nogen, der har interesse, så har jeg en bolero i str. XL liggende som bare skal sælges. Jeg købte nemlig både en i L og XL for at være sikker på at få mindst 1 der passede (lidt bridezilla er man vel).

Hvad skal du have for den? :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja... altså inkl. porto og told, kostede den ca. 850 kr. Men jeg tager gerne imod bud, for den ligger jo bare i mit skab.

Det er svært at se på billedet, men den har faktisk små prikker mellem blondedelene... Hvis du skriver din mail, kan jeg sende dig lidt flere nærbilleder, hvis du er interesseret.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer