beetina

Erfaringer med bandet : A celebration

4 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg har booket "bandet" A Celebration til vores bryllup. Vi har dog lige erfaret at det ikke er et band men derimod en gruppe af musikere der kan variere fra gang til gang. Det var noget af en overraskelse da dette faktum ikke fremstår klart nogen steder. Mit spørgsmål er derfor, er der nogle der kan fortælle om deres oplevelser med den fremmødte gruppe af musikere (for et decideret band kan man jo ikke rigtig kalde det).

Jeg kan se at andre vordende brude tidligere har stillet lignende spørgsmål, jeg synes dog ikke at der er så mange svar/anmeldelser at hente andetsteds, kan i hjælpe?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

De skal spille til vores bryllup på lørdag. så jeg kan evt skrive til dig efter det ;)

Jeg synes dog det fremgik ret tydeligt da vi bestilte at de er flere musikkere. Vi så det som en fordel da der så er en stand-in der kender bandet ved sygdom eller andet uforudselig - så man ikke risikere de aflyser.

Vi var til bryllup i september 2013 hvor de spillede både under maden og til festen. Under maden var der en der spillede guitar og det var bare rigtig godt. Selve bandet om aftenen var også super godt, og danse gulvet var fyldt hele tiden! De spiller meget blandet og synes de var gode til at lurer stemningen blandt gæsterne.

Selv om vi faktisk ikke var forlovet på det tidspunkt, sørgedemin kæreset for at få et visitkort - just in case ;)

Håber det hjalp - ellers må du bare spørge igen ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa

De skal spille til vores bryllup på lørdag. så jeg kan evt skrive til dig efter det ;)

Jeg synes dog det fremgik ret tydeligt da vi bestilte at de er flere musikkere. Vi så det som en fordel da der så er en stand-in der kender bandet ved sygdom eller andet uforudselig - så man ikke risikere de aflyser.

Vi var til bryllup i september 2013 hvor de spillede både under maden og til festen. Under maden var der en der spillede guitar og det var bare rigtig godt. Selve bandet om aftenen var også super godt, og danse gulvet var fyldt hele tiden! De spiller meget blandet og synes de var gode til at lurer stemningen blandt gæsterne.

Selv om vi faktisk ikke var forlovet på det tidspunkt, sørgedemin kæreset for at få et visitkort - just in case ;)

Håber det hjalp - ellers må du bare spørge igen ;)

Tak for udmeldingen - det beroliger lidt :)

Jeg ved ikke hvorfor vi ikke læser informationerne omkring bandet på samme måde. På hjemmesiden forstod jeg det som, at de sender en anden musiker ved afbud, sygdom og lign. fra en af dem der normalt er i bandet. Dette synes jeg også lød godt, jeg blev bare noget bekymret da jeg fandt ud af at jeg ikke kunne regne med at dem de sender har den samme lyd som eksempelvis lydklippet på hjemmesiden (da det er nogle helt andre musikere). Jeg har ikke tidligere hørt dem til bryllupper eller lignende og har derfor baseret mit valg af dem meget udfra lydklippet.

Jeg glæder mig til at høre hvordan jeres oplevelse af bandet på dagen har været (selvom det er andre musikere end vores) og håber i får en vidunderlig dag :loveflag:

p.s. imponerende du har overskud til at svare mig når det er så tæt på - tak for det

0

Del dette indlæg

Vi har også bestil A celebration til vores bryllup - var heller ikke lige obs på, at dette ikke var et band :blink: Så tak for info :)

Har ikke selv oplevet dem før, men de spillede til et bryllup min bror var med til, og han anbefaldede dem, da de ikke var så dyrer.. Så nu håber vi på det bedste til vores bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer