B2be-HH

Følsom bride to be

14 indlæg i dette emne

Er jeg den enste.. ?

Nu nærmer tiden sig med hastige skridt.. Godt 26 dage til den store dag..

Jeg glæder mig så utroligt meget til at blive FRU <3

Er jeg den eneste som jo nærmere vi kommer brylluppet bliver mere og mere følsom ;) Jeg er såååå forelsket I min kommende mand ( tror snart han får fnidder af mig) og jeg går bare sååå meget og små tuder når der er en eller anden latterlig lovesong I radioen eller tøse film I tv..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er generelt meget følsom, så mit er ikke blevet værre. Jeg er typen der nærmest dagligt hyler over et eller andet i tv, det kan være alt fra en tegnefilm til noget i nyhederne :tunge:

hihi… sådan er jeg også :D

Også mig.... Da jeg kom slæbene hjem med 90 pakker kleenex til kirken spurgte H2B hvad vores gæster så skulle bruge.....

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var også meget følsom! Men så de sidste dage blev det afløst af fokus på opgaver og på dagen hvor jeg ellers altid havde troet jeg ville være tudemarie var jeg et stort SMIL hele dagen! Også op ad kirkegulvet :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er også blevet ekstrem følsom, der er 13 dage tilbage og h2b var på polterabend i går, der kom selvfølgelig en stripper ( under normale omsgændigheder ville det ikke genere mig) men blev simpelthen så kef af det og er det stadig i dag, øv hvor er det frustrerende. :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer