Rikke aka rapanden

World of sweets - Leveringstid ?

14 indlæg i dette emne

Hey skønne Zillaèr.

Hvor lang tid gik der fra I bestilte, til slikket ankom med posten/bud?

Jeg er en dør til tysk, så hvis det har stået der, så har jeg nok ikke set/forstået det. Er det urealistisk at tænke det kommer indenfor en uges tid?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, det er jo ikke fordi det haster, men jeg er som dig bare lidt en kontrolfreak, så jeg kan godt lide at vide hvornår det sådan ca. dukker op .

Kæresten har fået strenge instrukser på, at han skal pille snitterne fra det :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super, det er jo ikke fordi det haster, men jeg er som dig bare lidt en kontrolfreak, så jeg kan godt lide at vide hvornår det sådan ca. dukker op .

Kæresten har fået strenge instrukser på, at han skal pille snitterne fra det :tunge:

Haha... Her er der meget afslørende tape på kasserne med slik, ellers æder Sune det....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra jeg bestilte til varerne kom, gik der ca. 1 uge. Jeg mener det var PostDanmark der leverede, men jeg fik så mange pakker lige i den periode, så jeg kan huske forkert :p

Fedt , så satser jeg på at det kommer indenfor en uges tid :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det plejer at være rimeligt hurtigt. De skriver på siden at det er 3-4 dage til Danmark, men min erfaring (efter hele 5 bestillinger) er at hvis du beregner 1 uge så passer det meget godt. Så bare glæd dig hvis det kommer før. :biggrin:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har du bestilt? :biggrin::smiley-eatdrink026:

er det mig, eller namak du spørger ? :D

det var dig, men vil da gerne vide hvad I begge har købt og blive inspireret :D

Jamen jeg har købt ALT mulig forskelligt, 22 slags i alt, der er alt fra quality-street til kattepoter. Har bestilt forskellige slags vingummi og lakrids, og så noget forskelligt chokolade.

Jeg havde egentlig regnet med at skulle købt slik oppe i brugsen, da jeg havde fået en speciel pris på bland selv slikket, men det kunne vi regne ud ikke kunne betale sig, i forhold til world og sweets. Jeg skulle give 700 kroner for 10 kg bland selv slik i brugsen, og så skulle der købes chokolade ved siden af. Her fik jeg 16½ kg blandet slik og chokolade for 870 kroner INKL levering. Så vi var ret hurtige enige om at bestille det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her har jeg købt sådan ca. (Der er lidt fra Netto imellem også.) I alt er der (et gæt) nok 55kg.

Ahahaha, du er simpelthen for vild. Der er bare abnorme mængder slik, og hvor mange er det at I bliver 12? -HAHA-

Og jeg syntes at vi har købt meget, og vi bliver 40 hvis alle kommer :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her har jeg købt sådan ca. (Der er lidt fra Netto imellem også.) I alt er der (et gæt) nok 55kg.

Ahahaha, du er simpelthen for vild. Der er bare abnorme mængder slik, og hvor mange er det at I bliver 12? -HAHA-

Og jeg syntes at vi har købt meget, og vi bliver 40 hvis alle kommer :tunge:

Haha ja til selve brylluppet bliver vi kun 12, men dagen efter holder vi afterparty. Det har vi inviteret en flok gode naboer med børn til kaffe. Jeg regner med at vi bliver 14-16 voksne og 7-9 unger evt. lidt flere unger afh. af om de er på weekend hos mor eller far. Og dagen efter inviterer jeg mine pigers veninder til at gå ombord i buffetten, hvis den da ikke er tom. -HAHA-

Så bare rolig du skal ikke være bekymret hvis du hører hyperaktive stemmer helt ovre i midt jylland. Det er bare vores gæster den " ligger" i sukkerlage i 3 dage.. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her har jeg købt sådan ca. (Der er lidt fra Netto imellem også.) I alt er der (et gæt) nok 55kg.

Ahahaha, du er simpelthen for vild. Der er bare abnorme mængder slik, og hvor mange er det at I bliver 12? -HAHA-

Og jeg syntes at vi har købt meget, og vi bliver 40 hvis alle kommer :tunge:

Haha ja til selve brylluppet bliver vi kun 12, men dagen efter holder vi afterparty. Det har vi inviteret en flok gode naboer med børn til kaffe. Jeg regner med at vi bliver 14-16 voksne og 7-9 unger evt. lidt flere unger afh. af om de er på weekend hos mor eller far. Og dagen efter inviterer jeg mine pigers veninder til at gå ombord i buffetten, hvis den da ikke er tom. -HAHA-

Så bare rolig du skal ikke være bekymret hvis du hører hyperaktive stemmer helt ovre i midt jylland. Det er bare vores gæster den " ligger" i sukkerlage i 3 dage.. :lol:

Ahahahaha, jeg tvivler ikke på at folk går i total sukkerchok. Selvom I så blev 100 gæster i alt, så var der jo rigeligt slik :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer