Nikara

hvornår?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er startet så småt selvom vi først skal giftes næste år, men det er mere i planlægning af hvad der skal laves og så lave prototyper, indtil vi har mere af planlægningen på plads. Men det er også fordi jeg regner med at vi skal lave rigtig meget selv, for at spare penge, og så ender jeg nok med at sidde med meget af det alene, så der skal tid til! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev forlovet 9 måneder før brylluppet og jeg begyndte at planlægge hvad jeg ville lave efter et par måneder.... Jeg startede først på det egentlige DIY sent fordi mit elskede karton røg i restordre, men nu står den på sommerferie så nu skal der laves en masse....

0

Del dette indlæg

Jeg startede omkring 1½ år før brylluppet. Det baserede jeg på hvor meget jeg ville have, og at jeg af og til er sat ud af spillet pga. sygdom. Jeg er i den grad glad for jeg begyndte i god tid ellers havde jeg ikke nået alle projekter. Hvis bare det er invitationer bordkort og std man selv vil lave så tager det ikke så længe, meeeen nu ville jeg jo have en spandfuld DIYog så er det altså noget tidskrævende. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Min forlovede friede i november 2013 og da vi skal giftes her den 30. august og jeg ikke har lavet mange DIY-projekter (ift. andre jeg læser om herinde), vil jeg helt klart anbefale min. 1 år. Der er så mange processer i at arrangere et bryllup og jeg synes det vigtigste er at fokusere på, hvad du/I synes er et MUST, hvilke ting der er måske og hvilke der er: No go. Få klarlagt det rimelig hurtigt, for når der kun er et par mdr. tilbage, vil I få meget travlt pga. de ting som bare skal være i orden til sidst.

Jeg har selv lavet: bordkort, indbydelser, kirkehæfter, menuhæfter, gæstebog, men lader feststedet (sauntehus slotshotel) om alt mht. borddækning med lys, duge osv. Jeg har dog selv valgt de blomster som skal bruges på dagen, så de matcher vores farver. Vores budget ligger omkring de 120.000 kr. + bryllupsrejse.

Læs evt. mere i min planlægningstråd.

Pøj-pøj med jeres bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi begynder med indbydelserne i starten af næste år, af den årsag at jeg skal lave 4 forskellige indbydelser :blink:

til en 18 års

konfirmation

bryllup reception samt fest

så ved godt hva jeg skal ha lavet :floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes som sådan ikke DIY tager såååå lang tid igen når man først kommer i gang.... Men der hvor du virkeligt kan drage fordel af at være i god tid er at du kan skrive op hvilke ting der skal købes og så slå til når de er på tilbud.... Vi har sparet vanvittigt mange penge fordi jeg hele tiden har holdt øje med gode tilbud, udsalg, restsalg, konkurssalg osv.

0

Del dette indlæg

Jeg synes som sådan ikke DIY tager såååå lang tid igen når man først kommer i gang.... Men der hvor du virkeligt kan drage fordel af at være i god tid er at du kan skrive op hvilke ting der skal købes og så slå til når de er på tilbud.... Vi har sparet vanvittigt mange penge fordi jeg hele tiden har holdt øje med gode tilbud, udsalg, restsalg, konkurssalg osv.

lige præcis jeg har allerede købt lidt til vores indbydelser hvor jeg har sparet mega mange penge allerede og det er vildt fedt når man kan få tingene billigere :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

lige præcis jeg har allerede købt lidt til vores indbydelser hvor jeg har sparet mega mange penge allerede og det er vildt fedt når man kan få tingene billigere :cheerleader3::cheerleader3:

Der er nogen ting som jeg kun kommer til at købe i sidste øjeblik fordi jeg trækker tiden og håber at det bliver sat ned indenfor de næste 2 måneder ;-)

0

Del dette indlæg

Der er nogen ting som jeg kun kommer til at købe i sidste øjeblik fordi jeg trækker tiden og håber at det bliver sat ned indenfor de næste 2 måneder ;-)

forstår jeg godt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor køber i indbydelser eller ting dertil? synes ikke ligefrem der bliver tilbud på karton eller lignende i panduro hobby eller arnoldbusck.

jeg skal giftes om et år, så hvis jeg ved hvor jeg skal kigge har jeg også lidt tid at se efter tilbud :D

0

Del dette indlæg

Hvor køber i indbydelser eller ting dertil? synes ikke ligefrem der bliver tilbud på karton eller lignende i panduro hobby eller arnoldbusck.

jeg skal giftes om et år, så hvis jeg ved hvor jeg skal kigge har jeg også lidt tid at se efter tilbud :D

Grafical.dk

Cc-hobby.dk

Ebay.com (vær opmærksom på toldregler)

Etsy.com (også her toldregler)

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Dansk Papirvare i Silkeborg - super søde og yder en fantastisk service også mht. hvordan man dækker et flot bord... og de har ALT! og er billigere end Panduro :loveshower:

0

Del dette indlæg

Grafical.dk

Cc-hobby.dk

Ebay.com (vær opmærksom på toldregler)

Etsy.com (også her toldregler)

har handlet de samme steder, fx vores karton/papir til vores indbydelser er (y) dyrt herhjemme og fandt det mega billigt på ebay.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv ebay.co.uk, men vær sikker på at de afsender fra UK ( så slipper du for told ). Jeg får ofte leveret pakker fra UK og har aldrig haft problemer.

Det behøver ikke være fra UK, det skal bare være fra et EU land (eller koste under 80 kr plus porto)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer