Camilla_krøier

Indbydelse til reception

5 indlæg i dette emne

Den kommende gom holder på at vi skal invitere receptionsgæsterne via facebook og mail for at holde det casual og derfor fandt jeg på en lidt sjov indbydelse/ billede til begivenheden, men ved ikke om det alligevel bør være noget mere stilrent/klassisk som passer til resten af vores klassiske og minimalistiske tråd....

Hvad synes I?

(Lige for at give et indtryk af stilen er der lige et billede af vores "rigtige" indbydelser)

post-72085-0-04226100-1403718907_thumb.j

post-72085-0-56007600-1403718922_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes? Måske det bliver en smule for uformelt? Men hvis det skal gæres via FB, så er det en sjov måde :)

Ja det er nok også der mit "dilemma" er, facebook er i sig selv en meget uformel måde at invitere folk, men det VIL H2B have så der får han sin vilje...

0

Del dette indlæg

Bare en lille ide til eftertanke.... Jeg har selv lige været til bryllup i weekenden hvor nogen "kun" var inviteret til vielsen mens andre var inviteret til det hele. De heldige som skulle med til det hele fik flotte og dyre indbydelser ca 4 mdr før vielsen, mens de andre "kun" fik en mail ca 2 mdr før. Det skabte mange problemer da der var plukket ud i familierne, jeg og min kæreste var inviteret til det hele mens min mor, far og brødre kun var inviteret til vielse og reception. Min ene fætter, hans kone og mor og far var inviteret til det hele mens hans søster kun var inviteret til reception. Ikke at der på nogen måde er noget galt i at dele det op og nu ved jeg ikke hvordan i gør det. Pointen er at de som "kun" blev inviteret til vielse og reception følte sig fravalgte. Både pga måden andre var udvalgte på og i høj grad fordi de følte at de kun kom med på afbud fordi de kun fik en mail og endda først længe efter alle andre.... Måske vi er gammeldags i min familie. Men det der med mail og facebook invitationer virker bare ikke hos os. Det fik næsten alle til at melde fra pga måden det hele foregik på.... Så bare lige en tanke :-) for det var jo ikke brudeparrets mening at såre nogens følelser. Men det gjorde de i høj grad pga måden invitationerne kom på....

Håber i får en dejlig dag uanset hvad :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare en lille ide til eftertanke.... Jeg har selv lige været til bryllup i weekenden hvor nogen "kun" var inviteret til vielsen mens andre var inviteret til det hele. De heldige som skulle med til det hele fik flotte og dyre indbydelser ca 4 mdr før vielsen, mens de andre "kun" fik en mail ca 2 mdr før. Det skabte mange problemer da der var plukket ud i familierne, jeg og min kæreste var inviteret til det hele mens min mor, far og brødre kun var inviteret til vielse og reception. Min ene fætter, hans kone og mor og far var inviteret til det hele mens hans søster kun var inviteret til reception. Ikke at der på nogen måde er noget galt i at dele det op og nu ved jeg ikke hvordan i gør det. Pointen er at de som "kun" blev inviteret til vielse og reception følte sig fravalgte. Både pga måden andre var udvalgte på og i høj grad fordi de følte at de kun kom med på afbud fordi de kun fik en mail og endda først længe efter alle andre.... Måske vi er gammeldags i min familie. Men det der med mail og facebook invitationer virker bare ikke hos os. Det fik næsten alle til at melde fra pga måden det hele foregik på.... Så bare lige en tanke :-) for det var jo ikke brudeparrets mening at såre nogens følelser. Men det gjorde de i høj grad pga måden invitationerne kom på....

Håber i får en dejlig dag uanset hvad :-)

Vi har hele vores familie med så dem der "kun" bliver inviteret til receptionen er kollegaer, studiekammerater, H2Bs fodboldhold og grandkusiner og grandfætre... Eneste undtagelse er svigerfars søster og hendes familie som vi max ser en gang om året (han har kun den ene søskende og vi bliver heller ikke inviteret med til deres fester) så på den måde tror jeg ikke vi har noget i klemme... Vores heldagsindbydelser kom først ud med 3 måneder tilbage så ikke den store forskel

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer