Julle2u

At få kjolen på

16 indlæg i dette emne

Nu er det snart tid - men jeg har tænk, jeg kunne godt bruge nogle råd til at komme i kjolen på den store dag.

De gange jeg har prøvet kjolen har det været over hovedet. Jeg kan næsten med garanti sige at jeg ikke kan tage kjole på ved at stige ned i den.

Kom gerne med alle fif til IkKE at få ødelagt makeup, hår og slør.... Det bliver jo ordnet inden jeg tager kjolen på!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg er så glad for at jeg netop kan træde ned i min.... Men jeg tænker 2 hjælpere, åbne den så meget som den kan, du sætter dig på hug og går så ligesom op i kjolen, mens de holder alle lagene så det er et rør....giver det mening

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en plastikpose, måske det ville glide lettere???

Jeg vil bestemt ikke risikere en plastikpose!!!! Tænk hvis kjolen sad fast, eller et eller andet gik galt, og man så blev kvalt! Det ville jeg godt nok ikke turde. Tror helt ærligt også at et pudebetræk vil glide fint, formentlig bedre end hvis kjolen bare skulle glide mod huden.

Derudover er der også det ved plastikposen, at fugten fra ens ånde vil blive fanget på plastikken og dermed kan man så også risikere at ens make-up bliver smurt ud. For ikke at nævne at ens hår kan blive statisk. De to ting, synes jeg dog er ingenting imod risikoen for at blive kvalt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis man vil gøre alt i verden for at undgå brylluppet, så kan man da sikkert godt bruge en plastikpose. Ej undskyld, skal nok gemme min platte humor væk. Vil bestemt også mene det er total no-go, og er helt enig med roselein.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så faktisk et bryllupsprogram på kanal 4 på et tidspunkt (mener jeg det var?)... Hvor en brud stod med en sort sæk over hovedet da hun fik kjolen på. Jeg synes altså det er voldsomt.

Jeg har dog set nogen hvor det er et aflangt stykke plastik de nærmest holder om sig (Som hvis man frøs og holdte et håndklæde omkring sig, men bare omkring hovedet).... Så er næse og munden det eneste der ikke er dækket. Alt efter hvor meget make up man har på næsen burde det minimere skaderne... Og så må man vente med læbestiften, hvis man absolut vil bruge plastik! :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal huske at sætte skørtet ned i kjolen og så træde ned i den.... Det gjorde jeg med min efter råd fra skrædderen. Min kjole sad tæt omkring hofterne og jeg kunne godt få den på den vej...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal huske at sætte skørtet ned i kjolen og så træde ned i den.... Det gjorde jeg med min efter råd fra skrædderen. Min kjole sad tæt omkring hofterne og jeg kunne godt få den på den vej...

Det lyder smart. Jeg må prøve mig lidt frem. Hvis kjolen pludselig spænder og jeg er bange for at den flækker, så må jeg jo op af den igen...og så prøve den anden vej fra i stedet for...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg så faktisk et bryllupsprogram på kanal 4 på et tidspunkt (mener jeg det var?)... Hvor en brud stod med en sort sæk over hovedet da hun fik kjolen på. Jeg synes altså det er voldsomt.

Jeg har dog set nogen hvor det er et aflangt stykke plastik de nærmest holder om sig (Som hvis man frøs og holdte et håndklæde omkring sig, men bare omkring hovedet).... Så er næse og munden det eneste der ikke er dækket. Alt efter hvor meget make up man har på næsen burde det minimere skaderne... Og så må man vente med læbestiften, hvis man absolut vil bruge plastik! :tunge:

Plastik glider ihvertfald nemmere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer