Christina2750

C&Ks bryllup

8 indlæg i dette emne

Langt om længe endelig min tur til at skulle blive gift :loveshower:

Vi skulle have været gift for 5 år siden - men på det tidspunkt der tog huspriserne sig lige et ordentligt hak ned af, og vi endte derfor med at købe hus i stedet for. Hvilket vi så har brugt alle vores penge på at sætte i stand (og stadigvæk gør :huh: )

K og jeg har kendt hinanden i 13 år, og er henholdsvis 34 og 38 år - vi bor i Ballerup og har endnu ingen børn :td:

Datoen er faktisk endnu ikke besluttet, da det lige skal gå op i en højere enhed m.h.t lokale og økonomien - vi har desværre ikke forældre med penge nok til at kunne bidrage, og vi er helt enige om at vi ikke skal låne, så vi er i det store spare-mode nu. :blink: (hvilket mit shopping-gen ikke er specielt glad for) Dog er vi da enige herhjemme om at det skal være i 2015 :heart:

Kunne jo mægtig godt tænke mig at holde det på en kro, eller andet sted med overnatning - meeeeen gæstelisten er omkring de 70 personer nu, så det holder budgettet slet ikke til desværre. Tanken om et forsamlingshus er virkelig no-go for mig, men har nok måtte indse, at det er den eneste udvej - så har ledt og ledt og ledt, og er nu faldet over forsamlingshuset i Herstedvester, som jeg faktisk synes ser en anelse romantisk ud (eller ihvertfald har potentiale til at blive det) Dog er jeg ikke helt så pjattet med stolene, men det må vi finde en løsning på hen af vejen :lol:

opdaekning2.jpg

salbord.jpg

Hslide18-980x360.jpg

Slide82-980x360.jpg

Hslide5-980x360.jpg

Hslide4-980x360.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med den nye tråd..... Der er en eller anden herinde der har holdt bryllup i det forsamlingshus.... Lotus måske? Prøv lige at tage et kig i beretningerne....

En løsning på stolene kan være billige lagen fra Ikea eller andre charircovers....

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med det kommende bryllup :-) er nok lidt i samme boldgade, vi endte også med at bruge penge på hus og vil gerne bruge flere penge på at sætte det i stand så har måttet gå på kompromis med at jeg heller ikke får fest på en kro men i stedet i det lokale forsamlingshus, jeg prøver og finder inspiration til at gøre stedet romantisk og hyggeligt og noget god mad.. :-) glæder mig til at følge din tråd..

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med den nye tråd..... Der er en eller anden herinde der har holdt bryllup i det forsamlingshus.... Lotus måske? Prøv lige at tage et kig i beretningerne....

En løsning på stolene kan være billige lagen fra Ikea eller andre charircovers....

Den vil jeg da lige se om jeg kan finde :) Takker!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med det kommende bryllup :-) er nok lidt i samme boldgade, vi endte også med at bruge penge på hus og vil gerne bruge flere penge på at sætte det i stand så har måttet gå på kompromis med at jeg heller ikke får fest på en kro men i stedet i det lokale forsamlingshus, jeg prøver og finder inspiration til at gøre stedet romantisk og hyggeligt og noget god mad.. :-) glæder mig til at følge din tråd..

Ihhh tak :) Ja, det er ikke sådan når man jo gerne vil have det hele, men kun har råd til det halve :oops:

Men nu ser jeg frem til at finde vores tema, og finde en masse inspiration herinde og på nettet. Tænker umiddelbart at købe en kjole fra Kina - min kollega gjorde det sidste år, og den var super smuk! (og billig) Men men men, skal dog ud og prøve kjoler først - skal jo lige finde ud af hvad der klæder mig. Er en str.46/48 og høj, så er ikke helt klar over hvad passer af kjole til min figur :blush: men venter lidt endnu, satser på at få tabt mig endnu mere inden da.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Først tillykke med det kommende bryllup.

Vores økonomi er heller ikke det vildt store, så vi må også spare. Dog er vi begge meget enige om at det ikke skal koste det helt vilde. Vores tøj, sko, hår og makeup samt brudepige kjole og buket vil sammenlagt koste 3500. Vi holder reception efter vielsen samme sted som vielsen, under åben himmel i et party telt fra Harald Nyborg. Tema er sommer. Her kommer ca. 80 gæster. Ca. 1/3 fortsætter videre til fest om aftenen i det lokale forsamlingshus sammen med 2/3 andre der er forhindret i at deltage under receptionen.

0

Del dette indlæg

Den vil jeg da lige se om jeg kan finde :) Takker!

Jo jeg huskede rigtigt det er den kreative Lotus der holdt deres vintage wedding der

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med brylluppet :)

Jeg synes forsamlingshuset har nogle interessante detaljer som man ikke typisk ser ved forsamlingshuse. Med nogle chaircovers, og evt noget tyl/tyl med lyskæder i loftet kan man pynte det fint op :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer