Camilla_krøier

Billig klar spraylak

10 indlæg i dette emne

Som nogen måske har bemærket har jeg gang i lidt af en glitterfest på min tråd og for at undgå at have glitter sådan over det hele til brylluppet så giver jeg det hele en omgang klar spraylak og det fungere også helt perfekt...det er bare skide dyrt i panduro så hvis nogen der stødt på billig klar lak i sprayform eller måske har købt rigeligt ind af det så hører jeg gerne fra jer....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk brugt hårlak til mine fjer.. Det ser ud til at virke meget godt. Håber ikke nogen finder på, at de skal i nærheden af ild;)

Haha.... Tror dog ikke det er helt nok "hold" til de relativt store skilte.... Overvejer lidt at købe en kæmpedåse i THansen og så lave en prøve på et eller andet, der koster 400 ml kun 69 kr, i Panduro koster 150 ml 74 og jeg har lige tømt den første dåse....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver du lige en opdatering, når du har prøvet lakken fra Røverkøb? :biggrin: For det er da nogle helt andre priser end dem Panduro kører med.. Kun 13 dage til jeg skal lege glimmerdame herhjemme - ellers andre gode fif ? (f.eks. masser af aviser som underlag, lade være med at gøre det når man er fuldstændig svedig…)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Laver du lige en opdatering, når du har prøvet lakken fra Røverkøb? :biggrin: For det er da nogle helt andre priser end dem Panduro kører med.. Kun 13 dage til jeg skal lege glimmerdame herhjemme - ellers andre gode fif ? (f.eks. masser af aviser som underlag, lade være med at gøre det når man er fuldstændig svedig…)

Ja jeg prøver den lige af på et eller andet... Den fra panduro bliver rigtig pæn, men brugte en hel dåse til bordnumre og de andre jeg har lavet

Hav en skål under når du drysser glimmer på så er det nemmere at have styr på det

Mal først tingene i 2 lag med samme farve som glimmeret, på den måde bliver evt tyndere glimmerlag ikke så synlige

Brug en god pensel til at påfører limen og put lim på i mindre bidder så det ikke når at tørre før glimmeret kommer på, på bordnumrene tog jeg først kanten og den ene side lod tørre natten over og så den anden side, lad tørre....gå dem igennem for evt helligdage (lad tørre hvis der er nogen) spray laker og lad tørre.... Jeg havde nogen små stykker flamingo (man kan sikkert bruge andet også) som tingen lå på når de tørrede både efter maling og efter glimmer, så risikere man ikke at avisen smitter af eller bliver limet fast

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer