Miiw

Uformelt bryllup

5 indlæg i dette emne

Jeg søger erfaringer. Vi vil gerne gifte os på rådhus med de som ønsker at fejre dagen med os og herefter invitere på noget uformelt efter.. Jeg har selv tænkt på en lækker skibstestaurant i nærheden, de kan arrangere en reception med måske noget tapas og bobler.. Vi ønsker ikke en stor fest. Men kan man godt bare holde 'receptionen'? Kunne godt tænke mig herefter at tage de allernærmeste med ud og sejle..

Hvordan lyder det?

Og hvordan med invitation? Det skal være sådan at en del skal have tilbuddet om at komme og fejre sammen med os til receptionen, og de skal være klar over det uformelle og at der ikke kommer en stor fest..

Hvordan gør vi det lige?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan I da sagtens, der er jo ingen der siger at man skal holde stort tamtam... Du kan måske tage udgangspunkt i dem der har lavet indbydelser til receptionsgæsterne (vi har bare inviteret til reception via facebook, mail og telefon) og så kan I jo bare skrive at I har valgt at fejre det med de aller nærmeste, men at I alligevel gerne vil fejre det med et lille glas og lidt hapsere

0

Del dette indlæg

Det kan I da sagtens, der er jo ingen der siger at man skal holde stort tamtam... Du kan måske tage udgangspunkt i dem der har lavet indbydelser til receptionsgæsterne (vi har bare inviteret til reception via facebook, mail og telefon) og så kan I jo bare skrive at I har valgt at fejre det med de aller nærmeste, men at I alligevel gerne vil fejre det med et lille glas og lidt hapsere

Tak for svar :)

Ja for tænker at vi gerne vil invitere pr post, men det skal ikke se smukt og formelt ud. Nærmest som en slags åbenhus-reception..

VVar bare usikker på om det ville være for underligt kun at have en reception..

0

Del dette indlæg

det kan i helt sikkert, jeg har været til et uformelt bryllup hvor der var reception efterfølgende, og parret tog de nærmeste ud og spise om aften, det var et bryllup efter deres tanker, og de havde den mest fantastiske dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ønsker nøjagtig det samme. Vi skal giftes på rådhuset den 6 september, men tager ud og og spiser med de næremeste efter og så holder vi en slags "reception" om aftenenmed noget kage og champagne for vores venner. Jeg vil også gerne invitere pr post og gerne have disse invitationer ud i næste uge, men vil nemlig heller ikke have det ser alt for formelt ud, for det bliver det bestemt ikke:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer