Sabi89

Tidsplan indtil den store dag

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke nogen decideret tidsplan. Jeg skal giftes 16. maj 2015. Jeg har en del DIY projekter så jeg regner med så småt at begynde i løbet af de næste par mdr. Kjole og tøj til mand og børn bliver købt omkring vinterferien og brudebuket mm bestiller jeg nok 2-4 uger i forvejen...

Grunden til at kjolen først bliver bestilt så sent er at jeg er gastric bypass opereret for knap et år siden og man siger at vægttabsperioden er på 1,5-2 år. Så håber jeg kan nå at smide 10-20 kg endnu. Den anden grund er at de to kjoler jeg har kig på bare skal bestille 1-2 mdr i forvejen. Så ingen stress på den front - kun ulidelig ventetid ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså det kommer jo meget an på hvilken slags bryllup I skal have (pakkeløsning, forsamlingshus, telt osv) og hvor meget I vil gøre selv ....

Alle bryllupsblade har nogen lister og der vist også en herinde, men når alt kommer til alt så synes jeg ikke jeg har kunnet bruge dem til så meget, når de store ting er på plads har jeg faktisk bare en to-do liste og så har jeg lavet en opsamlingsliste for de sidste 3 måneder....

Vigtige ting:

Hurtigst muligt

Booke feststed og evt catering

Booke kirke eller rådhus

Booke evt fotograf og musik

Vi sendte Save the date kort ud 9 måneder før (ca 14 dage efter forlovelsen da vi havde booket kirke og hotel) og selve indbydelsen kom ud ca 3 måneder før....

Hvis du vil have helt frit valg på kjolehylderne så skal mange butikker have 6-7 måneder til at få dem hjem plus tilretning

Søg om ægteskabserklæring 3-4 måneder før

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer