roselein

Hvor finder man fyrretræskogler?

10 indlæg i dette emne

Ja, jeg ved godt det oplagte sted er i skoven. Men da det jo ikke just er sæson for den slags i øjeblikket, så ville jeg lige høre, om der er nogen af jer, der har erfaringer med at købe dem nogen steder?

Jeg forestiller mig, at de skal have en højde på ca. 6-7 cm og diameteren skal helst være 5 cm. Kan finde nogen hos panduro hobby, cchobby og grafical, men da jeg ikke kan se dem i virkeligheden, så er jeg en anelse skeptisk og bange for at de er for små.

Jeg har også være et smut på e-bay, men synes dem jeg fandt, jeg kunne lide havde dårlige anmeldelser (der var ikke kommet det lovede antal, og de var meget små, derudover var de sendt fra Polen, selvom sælger stod til at bo i London, og som the cherry on top, så var mange af anmeldelserne overraskende identiske - så vækkes min skepsis...), så har ikke just mod på at købe dem der. På etsy har jeg indtil videre kun fundet sælgere, der sender inden for USA, men jeg er heller ikke helt sikkert på, at de danske toldregler vil tillade import, da der jo kan være levende frø i.

Jeg håber, at der er nogen af jer, der kan hjælpe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har samlet her i løbet af foråret. Skal du bare bruge dem til pynt? For har rigtig mange og skal jo først bruge dem til februar...

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor... men hvis det er bare pynt, så kan vi godt finde ud af at du kan låne dem. Jeg syntes at det er for dyrt at købe dem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har samlet her i løbet af foråret. Skal du bare bruge dem til pynt? For har rigtig mange og skal jo først bruge dem til februar...

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor... men hvis det er bare pynt, så kan vi godt finde ud af at du kan låne dem. Jeg syntes at det er for dyrt at købe dem...

Jeg ville rigtig gerne låne dem, men jeg har planer om, at de skal spraymales med noget guldfarve... Tænker ikke at det umiddelbart er noget der passer ind i dine planer?

Jeg bor i Roskilde :)

0

Del dette indlæg

Jeg ville rigtig gerne låne dem, men jeg har planer om, at de skal spraymales med noget guldfarve... Tænker ikke at det umiddelbart er noget der passer ind i dine planer?

Jeg bor i Roskilde :)

Hvor mange skal du male? For kunne godt bruge nogle i guld

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej. men det er jo perfekt Mellis! Skal lige have lånt en bil af mine forældre, så kommer jeg helt sikker ud til dig og henter! Det er jo næsten perfekt. Tænker det måske er bedst, hvis jeg kommer i ugen efter brylluppet? Så er der lidt mindre stress på, tænker jeg :)

Herslev strand lyder da i øvrigt som et super smukt sted at holde bryllup!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer