Christina G

dejlig dejlig dag!

4 indlæg i dette emne

Blev poltet sidste lørdag. Havde det lidt på fornemmelsen. Der var jo heller ikke så mange weekender tilbage, men da klokken blev godt over ti og der stadig ikke var sket en masse tænkte jeg at det nok alligevel ikke blev den dag.

Jeg blev så ringet op af et par veninder kl 20 minutter over ti (efter min kæreste havde haft ringet til dem og sagt at nu skulle de altså ringe, for jeg var på vej i plantorama efter blomster...) de bad mig skrive en masse ting ned jeg skulle have med, bla. marmelukker, gummistøvler, løbetøj og batterier... og så fik jeg i øvrigt ti minutter til at blive klar.

De kom og kørte mig ud til et shelter i nærheden hvor resten af selskabet ventede og her var der asti og sandwich. Super hyggeligt. Herefter gik turen mod Ålborg. VI kørte ud i et industrikvarter og jeg tænkte wtf laver vi her?! Det var dog ikke så slemt. Vi skulle til zumba (og der var pænt varmt. Der var vi en times tid, hvor jeg også skulle "undervise" de andre. Det var vist lidt en udfordring!

Så tog vi hen til en keramikdame hvor vi lavede nogle figurer som jeg får til bryllupper. Glæder mig til at se dem :) Og så var der kaffe og kage (og Bailey! som jeg eeeeelsker!) Faktisk lige i gården foran vores gamle lejlighed. Rigtig hyggeligt!

Derefter kørte det mig ned på havnen. Der skulle jeg stå på wake-board.megasjovt, men også vildt svært! Jeg tror faktisk jeg slugte ca. halvdelen af havnebassinet! Og hjelmen var lidt for stor, så hvergang jeg røg i vandet (og det skete en enkelt gang eller to...) gled den ned foran øjnene, så jeg ikke kunne se den snor jeg skulle have fat i... men hold da og det var fedt! specielt da det begyndte at lykkes for mig!

Så tog vi på bar og spillede pool og fik drinks. Perfekt og rigtig hyggeligt inden vi tog ud at spise. Da vi var færdige der (ca halv elleve) to mine dejlige studieveninder hjem. Den ene har en lille piger, der stadig bliver ammet ind i mellem (sp hun havde været hjemme nogle gange for at amme) og den anden skulle på arbejde dagen efter. Det var lidt træls, ville rigtig gerne have haft dem med i byen. JEg vidste godt at hende med det lille barn nok ikke kom med, men jeg havde håbet min anden veninde kom med. Specielt fordi de var med til at bestemme datoen. Men pyt. Vi andre tog i byen og selv om der var flere der skulle køre og nogen der var gravide, så fik jeg da en lille skid på og havde det rigtig hyggeligt.

Der gik tre dage for jeg synes jeg kunne bevæge mig ordentligt igen.. Det dder wake-board var altså vildt hårdt ved ogle muskler jeg åbenbart ikke bruger ret meget normalt! ;)

Alt i alt den dejlig dag med masser af hygge uden det blev for tøset. Perfekt! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer